  • 21. Data: 2009-08-28 08:32:15
    Temat: Re: No to sa nowosci od Sony
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Fri, 28 Aug 2009 03:27:47 +0200, dominik wrote:
    > Patrz jaki brzydal:
    > http://i420.photobucket.com/albums/pp290/indiecamera
    /DSC_8952.jpg

    F-1 jest jeszcze ładniejszy z kominkiem. :-)

    --
    Michał http://kbns.digart.pl/

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 22. Data: 2009-08-28 08:41:31
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    gietrzy pisze:

    Hej

    > W dupie mam design, D3 - ładne? Może, ale do ręki jak patelnia nie weźmiesz
    > tego_wygodnie_ w pionie bo gripik malusi
    >
    > Alfiok 900 to mega brzydal, ale super leży w dłoni, kiosk odpowiedni (choć
    > zawsze może być większy ;)), tu nie ma zastosowania wsp. Cx...

    Bierz jeszcze pod uwagę jeden fakt - zazwyczaj wbudowany grip jest
    mniejszy i mniej wygodny od tego przyczepianego. D3 też źle mi się w
    pionie trzyma i brakuje joysticka przy ripie. Weź do ręki D700 z gripem
    i taki zestaw porównaj do A900 z gripem.
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 23. Data: 2009-08-28 08:41:39
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "gietrzy" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > W dupie mam design, D3 - ładne? Może, ale do ręki jak patelnia nie
    > weźmiesz
    > tego_wygodnie_ w pionie bo gripik malusi

    Mnie lepiej od d3 leży d700/300 z gripem.

    > Alfiok 900 to mega brzydal, ale super leży w dłoni, kiosk odpowiedni (choć
    > zawsze może być większy ;)), tu nie ma zastosowania wsp. Cx...

    Ale feng-shui ma ;)

    > Jak popracują nad jakością obrazu to będzie niezła jazda na rynku (cena
    > czyni
    > cuda), ale to jeszcze przed nami. Szkła już mają: 24-70, 70-400 i jasna
    > Z-stałka
    > 24-35 (chyba jest).

    Nie mówię nie. Ale to sprzęt dla bogatych.
    No i czekam na t/s - pc. Mam nadzieję, że będzie jak w Canonie, kręcona na
    wszystkie strony. Obawiam się, że jak w Sony - będzie najdroższe. W końcu
    CZ, prawda?

    > pozdrawiam,
    > gietrzy

    Również
    Marcin

  • 24. Data: 2009-08-28 08:54:35
    Od: "Matt " <m...@g...pl>

    de Fresz <d...@n...o2.pl> napisał(a):

    > A500 / A550 - krop (i szlag trafił sny Dominika) 12/14 MPx, z
    > podwójnym LV, 5 fps i uchylnym ekranem

    A550 ma 7fps w trybie priorytetu szybkości.

    Tu film z jednym trybem LV i śledzeniem obiektu/wykrywaniem twarzy:
    http://www.youtube.com/watch?v=SM12XDm2WjM&feature=r
    elated

    A tu tryb LV do ostrzenia ręcznego:
    http://www.youtube.com/watch?v=hH90geJTGTY

    Maciej

  • 25. Data: 2009-08-28 10:04:42
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@g...pl>

    > Mnie lepiej od d3 leży d700/300 z gripem.

    Oj zdecydowanie!
    Myślałem, że tylko ja tak mam :-)

    A Alf z gripem niestety w ręku chyba nie miałem, bo nawet jak gdzieś chce sobie
    pomacać, to o gripie można pomarzyć.

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 26. Data: 2009-08-28 12:47:14
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Nieznajomy wrote:

    > A850 plus 28-75 w cenie korpusu A900 ( 2600$$ - jak i D700, jak i
    > C5DII) wg. cen z B&H

    > Około 400$ od Canona 24-70 i około 800$ od Nikona 24-70.
    >
    > Robi się ciekawie. Sony chyba rozpętało wojenkę cenową.

    tylko pytanko jakiej jakości to coś bo taniego szajsu 24-70 2.8 jest trochę
    na rynku.

  • 27. Data: 2009-08-28 18:24:41
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Mikolaj Tutak wrote:
> [...]
    angoo.jpg
    t_1917.jpg
    > Dokładnie. Kiedyś nie bylo możliwości kształtowania bryły aparatu jakie
    > są obecnie...

    No niestety - pryzmat i jego kształt nie zmienił się od tylu lat ;)

    d.

  • 28. Data: 2009-08-28 18:30:16
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    gietrzy wrote:
    > Alfiok 900 to mega brzydal, ale super leży w dłoni, kiosk odpowiedni (choć
    > zawsze może być większy ;)), tu nie ma zastosowania wsp. Cx...

    Super gdyby to była ta największa wada :D

    > Jak popracują nad jakością obrazu to będzie niezła jazda na rynku (cena czyni
    > cuda), ale to jeszcze przed nami. Szkła już mają: 24-70, 70-400 i jasna Z-stałka
    > 24-35 (chyba jest).

    Nie ma niestety. Pewnie pomyliłeś z Zeissem 16-35/2.8. Jest jeszcze
    wydarty minolcie arcy badziew pt. 35/1.4, poniżej tego zakresu tylko szkła
    f/2.8 (do fisha 16/2.8) lub taka sobie alternatywa w postaci sigm (20/1.8,
    24/1.8 itd.)
    Mi też się marzy jasna szeroka stałka.

    d.

  • 29. Data: 2009-08-28 18:39:14
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Marcin [3M] wrote:
    > Mnie lepiej od d3 leży d700/300 z gripem.

    Nie dziwne, D3 ma taki sobie ten grip.
    A900 ma grip (wbudowany i doczepiany) delikatnie węższy od analogicznego w
    A700. Dokładniej różnica jest w nacięciu na palce w A900. Widziałem osobę
    która zwróciła na to uwagę - sam nie widziałem różnicy :)

    > Nie mówię nie. Ale to sprzęt dla bogatych.

    To będzie najtańsza pełna klatka i niby dla bogatych? to czemu tak? :)
    Owszem zeissy i sony G to nowości z możliwie najlepszą jakością optyki w
    swojej klasie, ale na rynku jest sporo fajnych, a tanich obiektywów.
    Przykładowo za 800zł kupić można 28-135/4-4.5 (duże ciężkie szkło,
    ogromnie szybkie i świetne jakościowo), sławną flintę czy jeszcze całkiem
    niezłe stałki minoli. Czemu każdy identyfikuje, że do sony musi absolutnie
    mieć garść szkiełek po 6 tysięcy każde?

    > No i czekam na t/s - pc. Mam nadzieję, że będzie jak w Canonie, kręcona
    > na wszystkie strony. Obawiam się, że jak w Sony - będzie najdroższe. W
    > końcu CZ, prawda?

    Hartblei czyli już zeiss jest okrutnie drogie, ale dostępne pod bagnet
    sonego. Na szkła systemowe tego typu niestety zapewne bardzo długo trzeba
    będzie poczekać. Jest znacznie więcej o wiele bardziej dotkliwych braków
    jak np: 85/1.8, 35/1.8, 35/1.4 (porządna!), 24/1.4, 100/2 czy zoomów/4 czy
    innych (czyżby zamiast tego były odtamronowe samy?).

    d.

  • 30. Data: 2009-08-28 21:10:14
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik "dominik" <n...@d...kei.pl> napisał w wiadomości

    > Patrz jaki brzydal:
    > http://i420.photobucket.com/albums/pp290/indiecamera
    /DSC_8952.jpg
    > temu to dopiero piramida wystaje:
    > http://www.mir.com.my/rb/photography/hardwares/class
    ics/nikonf2/f2/variants/f2titan/f2tas.jpg

    > hihi :)

    Przecież nie chodzi tylko o piramidkę spowodowaną pryzmatem - akurat to jest
    fajne, takie oldskulowe. Cała reszta jest do kitu. Kiedyś aparaty nawet nie
    stały nawet w pobliżu designerów a dziś jest całe zatrzęsienie specjalistów
    od designu. Może i profesjonalny sprzęt nie musi być efektowny ale taki EOS
    5d nie sprawia wrażenia czegoś skleconego naprędce jak A850 i A900, nie
    mówiąć już o Nikonie, który od dawna dba by każda puszka wyglądała spójnie i
    elegancko...