  • 11. Data: 2009-08-27 21:34:57
    Temat: Re: No to sa nowosci od Sony
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    lux wrote:
    > a chodzi w tym sprzecie AF w szkłach od Minolty (tych 10-15
    > letnich).......?

    Tak, chodzi i to nawet lepiej niż w wielu minoltach.
    Sony powkładało niezłe silniki do A700/A850/A900 - są bardzo silne i
    szybkie. Jedyna wada to głośność, ale to tyczy wszystkich obiektywów na
    śrubokręt (i wcale nie jest lepiej/gorzej od tanich silników w szkłach).

    Są szkła, które zasuwają lepiej od SSM-ów (szczególnie HS lub IF) mimo
    silnika. Mimo świetnie projektowanych przekładni śrubokręt jest jednak
    zmorą szczególnie dużych szkieł - np 80-200/2.8 optycznie jest
    rewelacyjny, ale fizycznie tłucze się tak, że kiedyś kolega pytał czy ten
    obiektyw jest popsuty.

    No i jest jeszcze jeden problem - niektóre tanie Sigmy nowe sonówki są w
    stanie ukręcić. Sigma zrobiła plastikowe przekładnie i o ile nie było
    problemu z minoltą, o tyle w sony nader często się zdarza takie coś.

    d.

  • 12. Data: 2009-08-27 22:59:11
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Aparat może i fajny, ale nie widziałem w życiu nic brzydszego (chyba, że
    900-kę).

    Kto im robi design?

  • 13. Data: 2009-08-27 23:02:04
    Od: "KrzysztofK" <krzysztof123(usun_cyfry_z_adresu)@456travelphoto.pl>

    Tiaaaa...

    Tylko jakość Sony do tego obiektywu Canona (24-70/2.8L)
    ma się jak pięść do nosa. Niech sobie lepiej telewizory robia -
    chociaż i tego ostatnio nie potrafią tak dobrze jak inni.

    Pzdr
    KK

  • 14. Data: 2009-08-27 23:27:33
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin [3M]" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Aparat może i fajny, ale nie widziałem w życiu nic brzydszego (chyba, że
    > 900-kę).
    >
    > Kto im robi design?

    Hhehe, dokładnie!

  • 15. Data: 2009-08-28 01:27:47
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Rabbit McCroolick wrote:
    > Hhehe, dokładnie!

    Patrz jaki brzydal:
    http://i420.photobucket.com/albums/pp290/indiecamera
    /DSC_8952.jpg
    temu to dopiero piramida wystaje:
    http://www.mir.com.my/rb/photography/hardwares/class
    ics/nikonf2/f2/variants/f2titan/f2tas.jpg

    hihi :)

    d.

  • 16. Data: 2009-08-28 06:58:12
    Od: Nieznajomy <j...@g...pl>

    On 28 Sie, 01:02, "KrzysztofK" <krzysztof123(usun_cyfry_z_adresu)
    @456travelphoto.pl> wrote:

    > Tiaaaa...
    >
    > Tylko jakość Sony do tego obiektywu Canona (24-70/2.8L)
    > ma się jak pięść do nosa.

    A testy robiłeś (widziałeś)? Miłośniku Canona.

    Jak wykazują testy robione na canon-board, to Tamrony nie są gorsze w
    obrazowaniu od odpowaidających im eLek, a często są nawet lepsze.
    Jedynym ich mankamentem jest AF. Ale to 28-75 powstało w dedykacji do
    Sony, więc z AF nie będzie zle.

  • 17. Data: 2009-08-28 07:11:30
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    > Aparat może i fajny, ale nie widziałem w życiu nic brzydszego (chyba, że
    > 900-kę).
    > Kto im robi design?

    W dupie mam design, D3 - ładne? Może, ale do ręki jak patelnia nie weźmiesz
    tego_wygodnie_ w pionie bo gripik malusi

    Alfiok 900 to mega brzydal, ale super leży w dłoni, kiosk odpowiedni (choć
    zawsze może być większy ;)), tu nie ma zastosowania wsp. Cx...

    Jak popracują nad jakością obrazu to będzie niezła jazda na rynku (cena czyni
    cuda), ale to jeszcze przed nami. Szkła już mają: 24-70, 70-400 i jasna Z-stałka
    24-35 (chyba jest).

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 18. Data: 2009-08-28 07:32:57
    Od: Grzegorz Góra <g...@p...fr>

    Dnia Fri, 28 Aug 2009 03:27:47 +0200, dominik napisał(a):

> [...]
    > temu to dopiero piramida wystaje:
    > http://www.mir.com.my/rb/photography/hardwares/class
    ics/nikonf2/f2/variants/f2titan/f2tas.jpg

    Aleś se znalazł porównanie.

    Zmyślony dialog zwolennika [R]enault i [F]orda:
    [F] - buahahaha, kto wam robił dizajn do
    http://www.carhire-girona-spain.com/images/Renault-K
    angoo.jpg
    [R] - taaa, a u was to niby same geniusze?
    http://www.automotogaleria.pl/galeria/historia/ford_
    t_1917.jpg

    ;)

    --
    Pozdr.
    Grzegorz

  • 19. Data: 2009-08-28 07:38:22
    Od: "kurdybanek" <k...@a...pl>

    > 28-75/2.8 - za $800 (chyba najtańszy systemowy zum FF o tym świetle).

    Fajny ten Tamron, w Canonie mamy go na 5d już ładnych kilka lat, no i za
    trochę mniejsze pieniądze :D

  • 20. Data: 2009-08-28 08:31:30
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Grzegorz Góra wrote:

> [...]
    > http://www.carhire-girona-spain.com/images/Renault-K
    angoo.jpg
    > [R] - taaa, a u was to niby same geniusze?

    Dokładnie. Kiedyś nie bylo możliwości kształtowania bryły aparatu jakie są
    obecnie...

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj