  • 31. Data: 2009-08-28 22:59:02
    Temat: Re: No to sa nowosci od Sony
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Rabbit McCroolick wrote:
    > Przecież nie chodzi tylko o piramidkę spowodowaną pryzmatem - akurat to jest
    > fajne, takie oldskulowe. Cała reszta jest do kitu. Kiedyś aparaty nawet nie
    > stały nawet w pobliżu designerów a dziś jest całe zatrzęsienie specjalistów
    > od designu. Może i profesjonalny sprzęt nie musi być efektowny ale taki EOS
    > 5d nie sprawia wrażenia czegoś skleconego naprędce jak A850 i A900, nie
    > mówiąć już o Nikonie, który od dawna dba by każda puszka wyglądała spójnie i
    > elegancko...

    Czyli to tylko kwestia Twoich przyzwyczajeń. Popatrz sobie na minoltę D9 i
    wyciągnij wnioski do czego ten aparat jest podobny :)
    Również A700 jest bardzo zbliżony do tego wzorca, może delikatnie bardziej
    obły. Mi A900 przypomina osobiście nikony trzycyfrowe, oczywiście poza
    charakterystycznymi dla nich elementami, guziczkami zebranymi w kółka itd.
    Oczywiście nie będąc przyzwyczajonym nie podoba mi się bardziej nikon :)

    d.

  • 32. Data: 2009-08-28 23:28:19
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "dominik" <n...@d...kei.pl> napisał w wiadomości

    > No niestety - pryzmat i jego kształt nie zmienił się od tylu lat ;)

    eee, przesadzasz. Minolta 9 całkiem zgrabna była...
    Dopiero po diecie u sonego pryzmat załapał jakąś anoreksję.

  • 33. Data: 2009-08-29 00:44:57
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Marcin [3M] wrote:
    > eee, przesadzasz. Minolta 9 całkiem zgrabna była...
    > Dopiero po diecie u sonego pryzmat załapał jakąś anoreksję.

    Ależ to proste - D9 miał lampę błyskową, gdy A850/950 jej nie ma.

    d.

  • 34. Data: 2009-08-29 09:34:30
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    > Ależ to proste - D9 miał lampę błyskową, gdy A850/950 jej nie ma.

    Ja nie o D... Ja o analogu.
    http://zulkhairy.blogspot.com/2008/09/sony-alpha-900
    -latest-flagship-from.html
    Swoją drogą, takiego zestawienia jaeszczem nie widział.
    Dizajner jedyne co potrzebował to plastelina do zdjęcia odcisku.

  • 35. Data: 2009-08-29 09:51:34
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin [3M]" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Swoją drogą, takiego zestawienia jaeszczem nie widział.
    > Dizajner jedyne co potrzebował to plastelina do zdjęcia odcisku.
    A tak poza tym, to spory krok w tył w stosunku do
    http://www.flickr.com/photos/msokal/2226339043/

  • 36. Data: 2009-08-29 13:58:55
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Marcin [3M] wrote:
    > Ja nie o D... Ja o analogu.
    > http://zulkhairy.blogspot.com/2008/09/sony-alpha-900
    -latest-flagship-from.html

    Ależ dokładnie o tym samym - Dynax 9, nota bene nie było Dynax 9D, był
    tylko D7 i D7D.

    > Swoją drogą, takiego zestawienia jaeszczem nie widział.
    > Dizajner jedyne co potrzebował to plastelina do zdjęcia odcisku.

    Pozornie są bardzo podobne do siebie, ale sony deko uprościło konstrukcję
    - np brak jednego kółka nastawów, zigałkek, lampy błyskowej, a trochę
    przycisków dodano nad gripa. Oczywiście można dyskutować co lepsze, gorsze
    i ergonomiczniejsze, ale pewne jest, że aparaty mają z sobą wiele wspólnego.

    d.