  • 11. Data: 2013-06-08 21:48:35
    Temat: Re: No sory, ale nie mogłem się powstrzymać :P :P :P
    Od: Adam Dybkowski <a...@g...6c7o8m>

    W dniu 2013-06-08 16:29 Anerys napisał(a):

    > http://rtvagd.wp.pl/kat,1032039,title,S3000-audiofil
    ska-seria-Yamaha-na-125-rocznice-dzialalnosci,wid,15
    711534,wiadomosc.html

    Co się czepiasz, zacny sprzęt.
    Czy dobrze gra to okaże się dopiero po pierwszych testach w prasie
    audio/video.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 12. Data: 2013-06-08 22:06:36
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    W dniu 2013-06-08 18:39, bartekltg pisze:

    > "push-pull" nie sugeruje AB?

    Nie, to tylko układ pracy. W jakiej klasie będzie pracował zależy od
    czegoś innego.

    Pozdrawiam

    DD

  • 13. Data: 2013-06-08 22:16:33
    Od: Leming Show <l...@g...com>

    On 8 Cze, 16:29, "Anerys" <s...@s...pl> wrote:
    > http://rtvagd.wp.pl/kat,1032039,title,S3000-audiofil
    ska-seria-Yamaha-...
    > Treść mówi wszystko. Ja uważam, że o spolaryzowanej kołowo-lewoskrętnie
    > polaryzacji top-spinowej zapomnieli... :P

    Bialy czlowiek kupuje sprzet aby postawic go na polke badz stolik.
    Wlaczy go od wielkiego dzwona i tyle:) Glowna funkcja jest stanie i
    komponowanie sie z otoczeniem. Dopiero na dalszym planie jest jakosc
    dzwieku. Rozwiazania ukladowe sa ciekawe, ale dla technika. Kowalski
    ma gdzies, klasy AB, D, T. To jest odlot:
    http://blueaudio.pl/antelope-audio-isochrone-p-2183.
    html
    zegar rubidowy dla zmniejszenia jitteru, masz taki? Nie? To nie znasz
    sie na muzyce:)

  • 14. Data: 2013-06-08 22:54:51
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>

    W dniu 2013-06-08 22:16, Leming Show pisze:

> [...]
    html
    > zegar rubidowy dla zmniejszenia jitteru, masz taki? Nie? To nie znasz

    Do czego to w ogóle można podłączyć? Co mi po wyjściu 10MHz, jak nie
    znam sprzętu, który miałby takie wejście.

    Czy Unitra Bernard będzie stabilniej trzymał 33 obr/min po zasileniu
    takim sygnałem zegarowym?

  • 15. Data: 2013-06-08 23:04:55
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <s...@n...com> napisał w wiadomości
    > Kabel sieciowy to powinien być taki:
    >
    > http://allegro.pl/kabel-zasilajacy-furutech-fp-314ag
    -z-oplotem-i3277633653.html

    > Tylko taki kabel zapewni właściwą czystość i odbiór o niezwykłej
    > rozdzielczości przy słuchaniu dźwięków łubudu-jeb-jeb muzyki techno ;)
    >
    > No i jak pisze pan sprzedawca, trzeba próbnikiem sprawdzić, czy faza jest
    > we właściwej dziurce, bo to kabel kierunkowy :D

    LOL :D
    Aż Mama mnie spytała, z czego się tak smieję :)))
    A tymczasem konstruktor urządzenia, w którym jest taka zależność od
    "zgodności fazowej", to myślę, że powinien jednak pójść do Technikum
    Elektronicznego na pobranie nauk... A mnie korci... Korci... KORCI!!! o
    zrobienie podwójnej ślepej... :PP
    (Bo ja uważam, że jeśli rzeczywiście ma być zminimalizowany wpływ
    "fazowości" na dźwięk, to w tanich urządzeniach to ujdzie. Ale w Top-End to
    skoro urządzenie kosztuje furę kasy, to należało by idąc tym tropem, wykonać
    je na równie wysokim poziomie).
    A co do dziurki - rzucę zapytaniem "Co to jest przejęzyczenie?" :)))))

  • 16. Data: 2013-06-08 23:05:07
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomasz Wójtowicz" <s...@n...com> wrote in message

    html

    > Do czego to w ogóle można podłączyć? Co mi po wyjściu 10MHz, jak nie znam
    > sprzętu, który miałby takie wejście.

    Ja je podłączam u siebie w warsztacie do standardowych
    zegarów Antelope które mają wzorzec kwarcowy...
    Wtedy się przełączają automatycznie na ten zewnętrzny, rubinowy ;-)

    > Czy Unitra Bernard będzie stabilniej trzymał 33 obr/min po zasileniu takim
    > sygnałem zegarowym?

    Może nie, ale napewno poprawi Ci się znacznie dynamika basów.

  • 17. Data: 2013-06-08 23:10:20
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    > Zwykłą próbówką?! To są rady kogoś, kto nie ma o tym żadnego pojęcia.
    > Ja w takich sytuacjach dokonuję badań specjalna próbówką. Z neonem
    > o czystości 99,9999%. Tylko wtedy brzmienie jest należyte.

    Jarek, tak, ale nie do końca! A materiał na elektrody neonówki? A opornik w
    specjalnym metalizowanym wykonaniu z materiałem oporowym o czystości jak
    neon? Inaczej próba będzie zafałszowana!! Nie mówiąc już o reszcie
    próbnika... Chociaż wiem, że jarzysz temat, to i o to zadbałeś :))

  • 18. Data: 2013-06-08 23:31:46
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Pszemol napisał:

> [...]
    > zegarów Antelope które mają wzorzec kwarcowy...
    > Wtedy się przełączają automatycznie na ten zewnętrzny, rubinowy ;-)

    W dawnych czasach nosiłem na ręce zegarek rubinowy. Konkretnie, to on
    był siedemnastorubinowy, produkcji radzieckiej. Tutaj chodzi o zegar
    rubidowy.

    > Może nie, ale napewno poprawi Ci się znacznie dynamika basów.

    Mówiąc ścisle, to te basy będą jeszcze bardziej basowe. O jeden procent.
    Bo prawidłowa prędkość, to 33 1/3 obr/min.

    --
    Jarek

  • 19. Data: 2013-06-08 23:34:39
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Leming Show" <l...@g...com> napisał w wiadomości
    p.googlegroups.com...

> [...]
    html
    > zegar rubidowy dla zmniejszenia jitteru, masz taki? Nie? To nie znasz

    A ja mu pokażę zegar cezowy w swoim studiu. A jak iść na całość, to zegar
    pulsarowy :P (ZTCW, na świecie są dwa takie zegary, w tym jeden w Polsce, w
    Gdańsku) Wtedy to dopiero "dżiter" będzie mikronanofemtopikominimalny :P :))

  • 20. Data: 2013-06-08 23:36:44
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <s...@n...com> napisał w wiadomości
    > Do czego to w ogóle można podłączyć? Co mi po wyjściu 10MHz, jak nie znam
    > sprzętu, który miałby takie wejście.

    A oszczyloskop jakiś, typu OSA 150? :)))

    > Czy Unitra Bernard będzie stabilniej trzymał 33 obr/min po zasileniu takim
    > sygnałem zegarowym?

    A czemu ma nie mieć? :)))