  • 1. Data: 2013-06-08 16:29:55
    Temat: No sory, ale nie mogłem się powstrzymać :P :P :P
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    http://rtvagd.wp.pl/kat,1032039,title,S3000-audiofil
    ska-seria-Yamaha-na-125-rocznice-dzialalnosci,wid,15
    711534,wiadomosc.html
    Treść mówi wszystko. Ja uważam, że o spolaryzowanej kołowo-lewoskrętnie
    polaryzacji top-spinowej zapomnieli... :P

  • 2. Data: 2013-06-08 17:12:04
    Temat: Re: No sory, ale nie mogłem się powstrzymać :P :P :P
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>

    W dniu 2013-06-08 16:29, Anerys pisze:
> [...]
    >
    > Treść mówi wszystko. Ja uważam, że o spolaryzowanej kołowo-lewoskrętnie
    > polaryzacji top-spinowej zapomnieli... :P

    A tak poważniej, to zapomnieli napisać, czy wzmacniacz pracuje w klasie
    A, a założę się, że nie pracuje. A jeśli coś miałoby wpływ na jakość
    dźwięku to chyba najszybciej to.

  • 3. Data: 2013-06-08 18:32:38
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik Anerys napisał:
> [...]
    >
    > Treść mówi wszystko. Ja uważam, że o spolaryzowanej kołowo-lewoskrętnie
    > polaryzacji top-spinowej zapomnieli... :P

    Przeczytałem.. wisisz mi wizytę u psychiatry...

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html

  • 4. Data: 2013-06-08 18:39:18
    Od: bartekltg <b...@g...com>

> [...]
    >
    > A tak poważniej, to zapomnieli napisać, czy wzmacniacz pracuje w klasie
    > A, a założę się, że nie pracuje. A jeśli coś miałoby wpływ na jakość

    "push-pull" nie sugeruje AB?

    pzdr
    bartekltg

  • 5. Data: 2013-06-08 19:39:42
    Od: "Tomek" <t...@o...eu>

    Użytkownik "bartekltg" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    ska-seria-Yamaha-na-125-rocznice-dzialalnosci,wid,15
    711534,wiadomosc.html

    > "push-pull" nie sugeruje AB?
    >
    > pzdr
    > bartekltg

    W nadajnikach stosowano nawet klasę C.

  • 6. Data: 2013-06-08 20:46:23
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <s...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > a założę się, że nie pracuje. A jeśli coś miałoby wpływ na jakość dźwięku

    Jeszcze liniowość i symetria stopni, ciekaw jestem charakterystyki fazowej
    tego wynalazku, źródło prądowe czy napięciowe, sprzężenie równoległe,
    szeregowe, czy brak, regulacja napięcia zasilania, nadążna, czy inna jakaś,
    itd... Kabel sieciowy pewnie w ekranie, sam taki widziałem i w rękach
    trzymałem. Choć gniazdko takie, jak w komputerach :) Możliwe do nabycia na
    bazarze za pewnie coś koło 5 złotych, choć na Allegro znajduję po 25 PLN.
    Yamaha - pewnie dobrze rzeczy robi, ale ich fortepianów nie lubię, mają
    suchy, kościsty dźwięk i brzęczą, jak gęśle Janka Muzykanta. Ale J. Bożanow
    na konkursie chopinowskim na takim fortepianie, przykuł mnie do fotela...

  • 7. Data: 2013-06-08 20:50:32
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@o...eu> napisał w wiadomości
    > W nadajnikach stosowano nawet klasę C.

    Ale w takim razie masz filtry, które zetną ci produkty niepożądane, to można
    zastosować C. Inaczej rozsiałbyś się na całe widmo radiowe, co by zdrowe nie
    było. Odpada AM bez nośnej, AM z nośną jest problematyczne, najprościej
    używać przy FM, czy CW.

  • 8. Data: 2013-06-08 20:51:27
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    ska-seria-Yamaha-na-125-rocznice-dzialalnosci,wid,15
    711534,wiadomosc.html

    > Przeczytałem.. wisisz mi wizytę u psychiatry...

    Pójdziemy razem :)) Raźniej będzie :)

  • 9. Data: 2013-06-08 21:01:28
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>

    W dniu 2013-06-08 20:46, Anerys pisze:

> [...]
    > widziałem i w rękach trzymałem. Choć gniazdko takie, jak w komputerach
    > :) Możliwe do nabycia na bazarze za pewnie coś koło 5 złotych, choć na

    Kabel sieciowy to powinien być taki:

    http://allegro.pl/kabel-zasilajacy-furutech-fp-314ag
    -z-oplotem-i3277633653.html

    Tylko taki kabel zapewni właściwą czystość i odbiór o niezwykłej
    rozdzielczości przy słuchaniu dźwięków łubudu-jeb-jeb muzyki techno ;)

    No i jak pisze pan sprzedawca, trzeba próbnikiem sprawdzić, czy faza
    jest we właściwej dziurce, bo to kabel kierunkowy :D

  • 10. Data: 2013-06-08 21:37:58
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Tomasz Wójtowicz napisał:

> [...]
    >
    > No i jak pisze pan sprzedawca, trzeba próbnikiem sprawdzić, czy faza
    > jest we właściwej dziurce, bo to kabel kierunkowy :D

    Nie było ofert kupna. Nie dziwię się, bo...

    Osobie, która zakupi ten kabel, chcę zwrócić uwagę aby po podłączeniu
    go do gniazdka, zwykłą próbówką do prądu dokonała pomiaru, czy faza
    znajduje się po odpowiedniej stronie złącza które podłączamy do
    urządzenia (na złączu są oznaczenia).

    Jeżeli stwierdzisz że faza nie jest tam gdzie powinna, należy zmienić
    podłączenie przewodów w gniazdku ściennym.

    Najlepiej poproś o to elektryka.

    Z własnego doświadczenia wiem że w niektórych przypadkach może mieć
    to znaczny wpływ na jakość dźwięku.

    Zwykłą próbówką?! To są rady kogoś, kto nie ma o tym żadnego pojęcia.
    Ja w takich sytuacjach dokonuję badań specjalna próbówką. Z neonem
    o czystości 99,9999%. Tylko wtedy brzmienie jest należyte.

    --
    Jarek