    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: No i stracilem PJ
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Sender: Myjk <>
    <mqqlnq$3c5$1@node1.news.atman.pl> <mqrmt7$apb$1@dont-email.me>
    <mqrnbg$4no$1@node1.news.atman.pl>
    <55d16eb7$0$27513$65785112@news.neostrada.pl>
    <mqrtht$b8i$1@node1.news.atman.pl> <14ss4i2jqn4zr$.dlg@myjk.org>
    <mqs3j6$i7$1@node2.news.atman.pl> <q4wjupei8chh$.dlg@myjk.org>
    <mqsqob$a1j$1@node1.news.atman.pl> <5...@m...org>
    <mqt001$t7i$1@node2.news.atman.pl>
    Date: Tue, 18 Aug 2015 10:47:30 +0200

    Mon, 17 Aug 2015 17:52:33 +0200, Shrek

    > A które konktetnie zgłosiłeś i co uzyskałeś?

    Zgłaszam najczęściej to, co moim zdaniem najbardziej uprzykrza jazdę
    (często kompletnie blokując przejazd), czyli źle ustawioną lub źle
    działającą sygnalizację. Naprawiali, lub poprawiali na tyle, na ile im
    pozwalała ustawa. Zgłaszałem ograniczenie na Czecha (było do 60). Znieśli
    (choć dopiero po dostawieniu "barier"). Zgłaszałem konieczność dostawienia
    znaków (nie martw się, nie były to ograniczenia prędkości) i dostawili. :P

    Ty zgłosisz w końcu, skoro widzisz że jest źle, czy dalej będziesz tylko
    czekać aż samo się zrobi? Ja mogę zgłosić -- żaden to dla mnie problem,
    pewnie dwie minuty "roboty", mniej niż napisanie tego posta. Poproszę tylko
    aktualną fotkę jeśli tamtędy jeździsz, albo chociaż potwierdzenie, że
    takowy znak tam nadal stoi -- bo mnie tam od dawna nie ma i nie zapowiada
    się, abym tam miał się pojawić.

    --
    Pozdor
    Myjk