  • 31. Data: 2015-08-16 16:35:24
    Temat: Re: No i stracilem PJ
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

    > Teraz to pewnie i tak po prakach.
    > Mandat to zupełnie inna sprawa, nie mająca nic wspólnego z zatrzymanym
    > prawem jazdy.
    >
    > Trzeba było na miejscu po pierwsze nie przyjąć mandatu, po drugie nie dać
    > do ręki prawa jazdy policjantowi.

    Widzę, że jestem nie na bieżąco...
    Czy możesz mi w krótkich, żołnierskich słowach wyjaśnić jakie konsekwencje
    (prawne i inne) będzie miało nieprzyjęcie mandatu?
    ---
    Możliwość odwołania się do sądu.

    I jakie konsekwencje będzie miało nie dać do ręki prawa jazdy policjantowi?
    Przecież fizycznego plastiku nie muszą Ci wziąć, aby unieważnić Twoje
    prawko.
    ---
    Ale jak Ci zabiera dokument to narażasz się na mandaty za jego brak.

  • 32. Data: 2015-08-16 17:30:45
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Uncle,

    Sunday, August 16, 2015, 2:18:48 PM, you wrote:

    > Niestety, na każdej dłuższej trasie trafiają się błędy właśnie dotyczące
    > dozwolonej prędkości - w tym nie usuwane od lat. Więc bardziej
    > patrzyłbym na znaki, niż na to, co pokazuje Automapa.

    Jeśli znasz błędy, to dlaczego ich nie zgłaszasz?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 33. Data: 2015-08-16 17:34:55
    Temat: No i stracilem PJ
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    No straciłeś. Chuj dupa i kamieni kupa stało się. Jakieś osobiste odczucia czy warto
    Ci było tam jechac za szybko. Czy jakieś dolegliwości z powodu chwilowego braku PJ
    będziesz miał? Czy będziesz się trochę pietrał jeżdząc chwilowo bez PJ? Czy w czasie
    kiedy będziesz jeździł bez PJ też będziesz znacznie przekraczał prędkość? Czy jak w
    końcu szczęśliwie oddadzą to takie doświadczenie czegoś Cie nauczy?

  • 34. Data: 2015-08-16 17:51:21
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2015-08-16 o 12:41, neoniusz pisze:

    > I wuja by to zmienilo.

    Jak sobie wyobrażasz zatrzymanie blankietu (wg. twojej nomenklatury) PJ
    bez fizycznej obecności takiegoż?
    Naprawdę, napisz jak taka sytuacja wg. ciebie będzie wyglądała.

    JK

  • 35. Data: 2015-08-16 18:00:17
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Dają papier że można wrócić do domu bez blankietu. Zabranie jest umowne. Nie
    zabierają PJ tylko zawieszają na jakiś czas uprawnienia. Też dadzą papier na powrót
    do domu. Prawdopodobnie przyjdzie list polecony co dalej ma delikwent robić.
    Posiadanie blankietu i zawieszzonych uprawnień w czasie kontroli nic nie daje. Będą
    mieli kaprys to sprawdzą. Popatrz na kary za jazdę w czasie kiedy ma się cofnięte
    uprawnienia.

  • 36. Data: 2015-08-16 18:15:36
    Od: JK <j...@i...pl>

> [...]
    mieli kaprys to sprawdzą. Popatrz na kary za jazdę w czasie kiedy ma się cofnięte

    Kogutek, już ci raz napisałem, że mało rozumiesz i niewiele pojmujesz.
    Daj sobie spokój matole.

    JK

  • 37. Data: 2015-08-16 18:16:15
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Dzisiaj nie muszą fizycznie zabierać dokumentu. Glupota że to robią. Musza się
    pierdolić z przesyłaniem, przechowywaniem, oddawaniem. Wystarczy od Policji na
    miejscu wystawiony kwit że cofnęli uprawniebia z powodu ..... na okres trzech
    miesięcy. Na kwicie jaki dają powinna być wydrukowana instrukcja jak się odwoływać.
    Od tego momentu ich broszka żeby złapać jak ktoś się nie stosuje. W wersji dla
    upierdliwych policjant nakleja nalepkę na blankiecie. A na nalepce że PJ zawieszone
    do i za odklejenie nalepki przed tą datą 5000 grzywny.

  • 38. Data: 2015-08-16 18:17:50
    Od: JK <j...@i...pl>

> [...]
    upierdliwych policjant nakleja nalepkę na blankiecie. A na nalepce że PJ zawieszone
    do i za odklejenie nalepki przed tą datą 5000 grzywny.

    Kogutek, nie jedz już tej kukurydzy GMO.

    JK

  • 39. Data: 2015-08-16 18:40:51
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Sądzisz że zwracam uwage na to że byle kto coś o mnie albo do mnie napisze?

  • 40. Data: 2015-08-16 19:30:01
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 16 Aug 2015 08:13:33 -0500, Pszemol napisał(a):

    > "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> wrote in message

    > Widzę, że jestem nie na bieżąco...
    > Czy możesz mi w krótkich, żołnierskich słowach wyjaśnić jakie konsekwencje
    > (prawne i inne) będzie miało nieprzyjęcie mandatu?

    Sprawą zajmie się sąd który zbada sprawę.
    Będzie się można przed nim bronić że przekroczono prędkość o 50km/h, a nie
    51km/h, co w tym wypadku będzie dość istotne.

    Teoretycznie nie ma to bezpośredniego przełożenia na niezabranie prawa
    jazdy, ale taki wyrok sądu byłby już jakimś argumentem dla starosty, ew.
    sądu administracyjnego który jest instytucją odwoławczą dla procedury
    zatrzymania prawa jazdy.

    > I jakie konsekwencje będzie miało nie dać do ręki prawa jazdy policjantowi?

    Przedewszystkim takie, że Ci go nie zabierze

    > Przecież fizycznego plastiku nie muszą Ci wziąć, aby unieważnić Twoje
    > prawko.

    Nikt tu niczego nie unieważnia.
    Czynnością administracyjną będącą skutkiem ujawnienia przekroczenia
    prędkości o więcej niż 50km/h jest zatrzymanie dokumentu za pokwitowaniem.

    I jest tu zupełnie inna rzecz niż unieważnienie prawa jazdy, czy np. zakaz
    prowadzenia pojazdów.

    Tak też coś chyba w TV widziałem Konkolewskiego czy innego Sokołowskiego,
    który twierdził że w razie nie oddania policjantowi prawa jazdy, oni to
    gdzieś zapiszą i wydadzą jakieś zaoczne decyzje, ale znając tych dwóch
    panów to mogła być ściema.

    Natomiast nie wiem jak liczy się czas tych 3 miesięcy - bo możliwe że
    dopiero od wydania decyzji przez starostę, a więc dopiero jak dojdzie do
    skutecznego odebrania dokumentu

    W każdym razie daje to czas na obronę się przed sądem w sprawie o
    wykroczenia, albo zrobienia sobie prawa jazdy na Ukrainie ;)