  • 1. Data: 2013-11-28 18:55:00
    Temat: Nikon Df
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Nikon Df wygląda ciekawie:
    www.bbc.com/travel/slideshow/20131126-gift-guide-201
    3-gadgets
    Co prawda wolałbym cały czarny, chyba mniej zwraca uwagę.

  • 2. Data: 2013-11-28 21:10:53
    Temat: Re: Nikon Df
    Od: Uncle Pete <433koz_remove_it@remove_it_gmail.com>

    On 2013-11-28 18:55, 666 wrote:
    > Nikon Df wygląda ciekawie:
    > www.bbc.com/travel/slideshow/20131126-gift-guide-201
    3-gadgets
    > Co prawda wolałbym cały czarny, chyba mniej zwraca uwagę.

    Właśnie jest pomyślany, żeby zwracać uwagę :)

    Swoją drogą, "It has the retro curves of a mid-century camera with
    leatherette, chrome and proper old-school dials." Ciekaw jestem, kiedy
    zdaniem autora notatki była połowa ubiegłego wieku?

    :)

    Piotr

  • 3. Data: 2013-11-28 23:34:27
    Od: r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl (astro)

    666 wrote:
    > Nikon Df wygląda ciekawie:
    > www.bbc.com/travel/slideshow/20131126-gift-guide-201
    3-gadgets
    > Co prawda wolałbym cały czarny, chyba mniej zwraca uwagę.

    Czorny tysz bedzie.
    http://www.spidersweb.pl/2013/11/nikon-df-2.html
    http://nikonrumors.com/2013/11/04/this-is-the-nikon-
    df.aspx
    http://nikonrumors.com/2013/11/04/more-pictures-of-t
    he-nikon-df-camera.aspx
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 4. Data: 2013-11-29 01:50:15
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2013-11-28 21:10, Uncle Pete pisze:
> [...]
    > leatherette, chrome and proper old-school dials." Ciekaw jestem, kiedy
    > zdaniem autora notatki była połowa ubiegłego wieku?

    Mnie tam jednak bardziej podobają się te nowe bezlusterkowe
    pełnoklatkowe SONY Alpha 7. IMHO mają ładniejsze body od nikonowskiego Df-a.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/