  • 1. Data: 2009-08-09 13:55:34
    Temat: Nikon D5000 wada fabryczna.
    Od: Łukasz <p...@w...pl>

    Witam wszystkich,
    4 dni temu zakupiłem |Lustro Nikon D5000 wczoraj dowiedziałęm się że nikon
    wypuścił na rynek wadliwą serię aparatów z wadą fabryczną która polega na
    tym że jakiś komponent sterujący zasilaniem jest uszkodzony. Po 4 dniach
    oddałem aparat do media i prosiłem żeby zostały sprawdzone inne aparaty
    niestety każdy D5000 mimo że miał inny numer seryjny jest fabrycznie
    uszkodzony. Oddałem aparat do serwisu do nikona ma dojechać jakoś do wtorku
    czy ktoś może wie co serwis robi z tym problemem czy oni może wymieniają
    jakiś element czy dają nowy korpus? I jak długo to może trwać bo człowieka
    może coś strzelić jak za duż kase kupuje coś i musi to po 4 dniach oddać do
    serwisu.

    Pozdrawiam serdecznie

  • 2. Data: 2009-08-09 14:55:34
    Temat: Re: Nikon D5000 wada fabryczna.
    Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah>

    Łukasz pisze:

> [...]
    > może coś strzelić jak za duż kase kupuje coś i musi to po 4 dniach oddać do

    Było domagać się zwrotu gotówki w sklepie.

  • 3. Data: 2009-08-09 15:22:25
    Od: "przybysz" <m...@o...pl>

    > Było domagać się zwrotu gotówki w sklepie.
    na jakiej podstawie zwrotu gotówki?

  • 4. Data: 2009-08-09 15:22:28
    Od: Łukasz <p...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
    w wiadomości news:h5mo1h$pk9$1@inews.gazeta.pl...

    > Było domagać się zwrotu gotówki w sklepie.

    Akurat kupowałem na raty ale aparat strasznie mi się podoba i robi
    rewlacyjne zdjęcia i szkoda mi kupować inny tak więc poprostu zaryzykowałęm
    oddając go do serwisu z myślą że będzie już sprwny. a jestem poprostu
    ciekawe jak wygląda procedura usunięcia takiej usterki nio i czy oni w tym
    serwisie nie spieprzą czegoś

  • 5. Data: 2009-08-09 15:53:04
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Łukasz" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > poprostu ciekawe jak wygląda procedura usunięcia takiej usterki nio i czy

    A może warto byłoby zadzwonić lub napisać do serwisu miast liczyć na luźne
    dywagacje ;)

  • 6. Data: 2009-08-09 16:47:42
    Od: "Gatar" <gatar@wytnijto poczta.onet.pl>

    > A może warto byłoby zadzwonić lub napisać do serwisu miast liczyć na luźne
    > dywagacje ;)

    Witam.

    Prosze tutaj: http://forum.nikon.org.pl/showthread.php?t=106827 poczytać

    pozdrawiam
    Gatar

  • 7. Data: 2009-08-09 16:54:42
    Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah>

    przybysz pisze:

    > na jakiej podstawie zwrotu gotówki?

    Na takiej, że sklep sprzedał coś, co po czterech dniach przestało poprawnie działać.

  • 8. Data: 2009-08-09 17:01:21
    Od: "Gatar" <gatar@wytnijto poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
    w wiadomości news:h5mv0t$rnv$1@inews.gazeta.pl...

    > Na takiej, że sklep sprzedał coś, co po czterech dniach przestało
    > poprawnie działać.

    Gdzież to jest napisane, że aparat po 4 dniach przestał działac poprawnie ?

  • 9. Data: 2009-08-09 17:15:14
    Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah>

    Gatar pisze:

    > Gdzież to jest napisane, że aparat po 4 dniach przestał działac poprawnie ?

    Dobra, nie doczytałem. Niemniej, jeśli Nikon oficjalnie ogłosił problemy
    techniczne z konkretną partią sprzętu, to jest to wg mnie jak najbardziej powód
    do tego, by wycofać się z umowy zawartej w sklepie. Niby za jakie grzechy
    użytkownik ma się, za przeproszeniem, pałować nie wiadomo ile z serwisem? Sklep
    z pewnością jest duży, ma zaplecze i finansowe, i prawne, oraz czas na to, by
    dochodzić swoich praw u producenta/dystrybutora. Właśnie z tych powodów
    stworzono zapisy prawa konsumenckiego o odpowiedzialności sprzedawcy względem
    kupującego i nie widzę powodu, by z nich nie korzystać, kiedy tylko się da.

  • 10. Data: 2009-08-09 17:28:21
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Marcin 'Cooler' Kuliński pisze:

> [...]
    > konsumenckiego o odpowiedzialności sprzedawcy względem kupującego i nie
    > widzę powodu, by z nich nie korzystać, kiedy tylko się da.

    Ale zapisy nie przewidują obowiązku przyjęcia zwrotu towaru przez
    sprzedawcę.