    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Date: Wed, 26 Feb 2014 10:07:07 -0800 (PST)
    Subject: Re: Nikon D4s
    From: Slon <z...@g...com>

    On Wednesday, February 26, 2014 11:52:07 AM UTC-5, Marek Dyjor wrote:

    > gówno masz, ktoś kto w takim miejscu ma biuro nie może mieć nic lepszego...
    >
    > :)

    Kopnij w dupe tego, kto cie oszukal w sprawie tego biura.
    Jakbys mial w miare normalna pamiec, zdrowego umyslowo czlowieka,
    to powinienes pamietac, ze pisalem o pracowni przy paku Warinanco.
    Zrozum, ze pracownia a biuro, to nie to samo.
    Wielu znanych artystow fotografow ma tutaj pracownie w garazach albo w piwnicach
    i tez dobrze spelniaja swoja role.

    Moj lokal to apartament mieszkalny na pietrze, przystosowany do pracowni foto.
    Do czasu kupienia domu, mieszkalem tu przez 4 lata z dziecmi i jeszcze wynajmowalem
    jeden pokoj lokatorowi.

    Gdyby nie to, ze wlasnie lokal i lokalizacja naleza do znakomitych,
    to dawno bym zamieszkal w domu na Florydzie.
    Obecnie pracownia zajmuje 2 duze pomieszczenia a jedno pomieszczenie jest
    przeznaczone na pukanie "towarow", o czym tez juz kiedys pisalem.

    Natomiast to, ze grupowe biedaczki, nie daja wiary iz moge posadac
    bardzo dobry sprzet, to ich problem.
    Zawsze mozna to zweryfikowac, jesli sie chce nie tylko pierdolic brednie.

    Dlaczego nie potraficie przyjac normalnie po ludzku tego,
    ze inni maja cos wiecej niz wy?
    Dlaczego nie potraficie chociaz opanowac swojej zawisci?
    Kiedy pozbedziecie sie tego polskiego syndromu komuszego?

    Ponizszy link sporo wyjasni.
    https://www.youtube.com/watch?v=Arr_3KBqgGU

    Slon