  • 41. Data: 2010-08-28 05:50:06
    Temat: Re: Nigdy więcej Fiata - porażka
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Rabbit McCroolick

    > A ty dalej brniesz w te bzdury. Po prostu albo trafi? ci sie felerny
    > egzemplarz, albo nie wiesz jak obchodziae sie z samochodami.

    Oświeć nas jak należy prawidłowo obchodzić się z wydechem.

    --
    ignorance is bliss

  • 42. Data: 2010-08-28 08:10:34
    Od: r...@m...com

    > Rok temu kupiliśmy nowego Fiata Doblo. Miał juz za sobą 2 usterki
    > uniemożliwiające kontynuację jazdy (awaria układu paliwowego).
    >
    > Dziś odpadł drążek zmiany biegów i to jeszcze na luzie (bo na biegu to bym
    > gdzieś dojechał).
    >

    > Dramat. Auto ma 25 tys i rok czasu i na karku już 3 poważna usterka

    Tak jak powszechnie wiadomo:

    Fiat to grat.

  • 43. Data: 2010-08-28 08:55:21
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

    > Czyli też model na F :-)
    > Kupujecie badziewie i się potem dziwicie że się psuje.

    Ale glupoty piszesz.

  • 44. Data: 2010-08-28 09:52:11
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On 28 Aug 2010 03:50:06 GMT, to <t...@a...xyz> wrote:

    > Oświeć nas jak należy prawidłowo obchodzić się z wydechem.

    Smarować go bobrzym smalcem raz na miesiąc. :)

    r.
    _____________

  • 45. Data: 2010-08-28 09:52:32
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On 28 Aug 2010 03:50:06 GMT, to <t...@a...xyz> wrote:

    > Oświeć nas jak należy prawidłowo obchodzić się z wydechem.

    Smarować go bobrzym sadłem raz na miesiąc. :)

    r.
    _____________

  • 46. Data: 2010-08-28 10:26:40
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:7tcg769j14rtmil0jesrc861tftqkca395@4ax.com...

    > Co z tymi silnikami jest nie halo? Bo ja mam takiego klienta z
    > Passatem 2.0TDI, narzeka na silnik strasznie. Mowił że jest bardziej
    > awaryjny od 2.0 TDCi z Forda Mondeo, którym wcześniej jeździł.

    http://www.a4club.eu/index.php?topic=7394.msg140114#
    msg140114

    --
    Irokez

  • 47. Data: 2010-08-28 10:37:14
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

> [...]
    > gdzieś dojechał).
    >

    > Dramat. Auto ma 25 tys i rok czasu i na karku już 3 poważna usterka

    kumpel kupił Jumpera 3,0HPI. Wybrał ten silnik, bo w 2,2 ponoć zdarzają sie
    usterki, a przy okazji jest zdecydowanie fajniejszy w prowadzeniu.
    No i ... po 60 tys km (ok roku) padła skrzynia biegów (wymieniona na
    gwarancji).
    Zawiasy tylnych drzwi byly spawane już kilkukrotnie, wąż klimatyzacji
    wymieniony dwa razy.
    "Oczko" zamkna tylnych drzi również padło już 1,5 raza (raz wymienione, raz
    spawane)
    Po ostatniej wizycie na przeglądzie (w ASO, zeby nie bylo) swiecą sie
    kontrolki check, ABS i hamulca.
    Przez jakiś czas auto zapalało za drugim razem (za pierwszym zapalał, ale
    nie wkręcał sie na obroty). PEwnego razu obroty już nie dały sie podnieść
    wyżej niż 1,5tys. Usterka okazała sie tym razem prosta - czyszczenie
    przepustnicy, która po prostu nie mogla sie otworzyć (auto ma przejechane ok
    85tys km)

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 48. Data: 2010-08-28 10:46:38
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Po ostatniej wizycie na przeglądzie (w ASO, zeby nie bylo) swiecą sie
    > kontrolki check, ABS i hamulca.

    A to pewnie trzeba zbiorniczek z płynem hamulcowym odpowietrzyć. Kolega miał
    tak w Peugeot 307.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 49. Data: 2010-08-28 11:53:04
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 27 Aug 2010 23:33:29 +0200, pavellz wrote:
    >Szczególnie ta Nubira. :)

    Na tyle skomplikowana ze pare serwisow nie potrafilo sobie z tym
    poradzic ..

    Niestety - ale nawet stary i relatywnie prosty wtrysk elektroniczny
    jest juz dosc skomplikowany i wiele elementow sie przeplata.
    Jeden kabelek spadnie i bez komputera nie podchodz.

    J.

  • 50. Data: 2010-08-28 15:08:12
    Od: Maruda <j...@g...pl>

    Rabbit McCroolick wrote:

    > A ty dalej brniesz w te bzdury. Po prostu albo trafił ci się felerny
    > egzemplarz, albo nie wiesz jak obchodzić się z samochodami.

    Masz racje. Najczesciej powodem uszkodzen samochodu jest kierowca.
    Wsiadzie sie taki z mentalnoscia furmana do auta i zaraz pada mu
    skrzynia, potem silnik potem potem.... Po prostu brak kultury technicznej.

    Z AR33 nie