  • 31. Data: 2010-08-27 20:48:23
    Temat: Re: Nigdy więcej Fiata - porażka
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    wiadomości news:i58bl8$e0s$1@news.onet.pl...
    > Renault.
    > W ciągu 3,5 roku usterek było kilkanaście.
    > W tym kilka uniemożliwiających jazdę w jednym roku.

    Daj spokój, to niemożliwe, przecież Futrzak miał R19 i ta się nigdy, ale to
    nigdy nie psuła. Co jasno dowodzi, że renaulty sie nie psują.

    --
    Yogi(n)

  • 32. Data: 2010-08-27 21:08:54
    Od: "..Aldi..Romek.." <r...@p...fm>

    > No, w jednym była, ale tak to jest jak się pierwszeństwo na skrzyżowaniu
    > wymusza.

    ale toto się chyba pod "usterkę" nie łapie?!

  • 33. Data: 2010-08-27 22:01:51
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Robert Rędziak" <r...@g...wkurw.org> napisał w wiadomości

    > Owszem, owszem. Cała reszta to zużycie eksploatacyjne ;)
    >
    > r (myśmy też mieli AR).

    eetam, klekot nie jest taki zły, bo głównie to TS'y zrobiły "reklamę" AR.
    A że zawieszenie w DE wytrzymuje 150tyś km a u mnie w Wałbrzychu 15tyś km to
    juz inna bajka

    --
    Irokez
    AR 156 2.4JTD

  • 34. Data: 2010-08-27 22:16:55
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    W dniu 2010-08-27 21:08, ..Aldi..Romek.. pisze:

    > ale toto się chyba pod "usterkę" nie łapie?!

    Łapie. Tylko niekoniecznie auta ;)

  • 35. Data: 2010-08-27 23:33:29
    Od: "pavellz" <p...@p...onet.pl>

    > No wiesz, swego czasu w nubirze tez srednia wychodzila 3/100kkm.
    > Mimo wszystko nie uwazalem tego za bardzo zle auto .. ale sobie nie
    > kupilem. Choc czasem sobie mysle - a moze by nubire kupic?
    > Ale wtedy sobie przypominam - juz raz powiedziales NIE ?
    > Ale glownie dlatego ze za duzo pali i za glosna :-)
    >
    > Czas sie przyzwyczaic - auta sa na tyle skomplikowane ze wszystko moze
    > zawiesc,
    Szczególnie ta Nubira. :)

    Pzdr
    Paweł

  • 36. Data: 2010-08-27 23:47:11
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "Robert_J" <d...@o...pl> wrote in message

    > Dokładnie ;-). Ja chyba też ciągle jeżdżę popsutymi ;-).
    > A tak poważnie to zawsze będzie słychać tych kilku użytkowników, którym
    > coś się popsuło, a raczej nigdy tysięcy tych, którzy nie mają problemów...
    > Wystarczy popatrzeć tu na grupie i zapewne na grupach konkretnych marek.
    > Dominują posty o usterkach, a raczej nie widać takich że jakieś auta
    > zajebiście się sprawują ;-).

    Moj Fiat w ramach rocznej gwarancji spedzil poltora miesiaca w serwisach. W
    przeciwienstwie do Daewoo, w ktorym najpowazniejszymi usterkami w ciagu 3
    lat gwarancji byly zwichrowane tarcze hamulcowe (wymienione wraz z klockami
    w ramach gwarancji) i awaria sterownika centralnego zamka drzwi (otwieral
    drzwi, a po kilku sekundach zamykal spowrotem). Vectry, ktorymi ostatnio
    jezdze sprawuja sie pod tym wzgledem w miare przyzwoicie, ale tez bez
    rewelacji.

    --
    Axel

  • 37. Data: 2010-08-27 23:54:22
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 27 Aug 2010 18:27:36 +0200, "Irokez" <n...@e...pl> wrote:

    >A teraz dygam się strasznie z zakupem niemieckiego Audi A6 2.0TDI 140KM -
    >zdychające masowo silniki i zawiecha na max 20k km.

    Co z tymi silnikami jest nie halo? Bo ja mam takiego klienta z
    Passatem 2.0TDI, narzeka na silnik strasznie. Mowił że jest bardziej
    awaryjny od 2.0 TDCi z Forda Mondeo, którym wcześniej jeździł.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 38. Data: 2010-08-27 23:55:35
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 27 Aug 2010 22:01:51 +0200, Irokez <n...@e...pl>
    wrote:

    > eetam, klekot nie jest taki zły, bo głównie to TS'y zrobiły "reklamę" AR.
    > A że zawieszenie w DE wytrzymuje 150tyś km a u mnie w Wałbrzychu 15tyś km to
    > juz inna bajka

    Zawieszenie, alternatory, jakość wydechu (w mojej betce wydech
    po 240kkm wygląda lepiej niż w tatowej AR po niecałych 100kkm) i
    ogólna jakość montażu.

    r.
    _____________

  • 39. Data: 2010-08-28 00:02:18
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 27 Aug 2010 23:54:22 +0200, jerzu
    <t...@p...onet.pl> wrote:

    > Co z tymi silnikami jest nie halo?

    IIRC były jakieś fuckupy z napędem pompy oleju i pękającymi
    głowicami.

    r.

  • 40. Data: 2010-08-28 01:07:23
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    > Zawieszenie, alternatory, jakość wydechu (w mojej betce wydech
    > po 240kkm wygląda lepiej niż w tatowej AR po niecałych 100kkm) i
    > ogólna jakość montażu.

    A ty dalej brniesz w te bzdury. Po prostu albo trafił ci się felerny
    egzemplarz, albo nie wiesz jak obchodzić się z samochodami. Z AR33 nie
    miałem problemów poza walniętym kablem WN przez 100 kkm, AR146 posłużyła mi
    jeszcze bardziej bezproblemowo przez 70 kkm.