  • 91. Data: 2010-09-01 15:46:17
    Temat: Re: Nigdy więcej Fiata - porażka
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Wed, 1 Sep 2010 13:35:01 +0000 (UTC), Dman-666 na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > Moj blad...chodzilo o pompy paliwa w nowych CR. Robert pisal o starym
    > silniku a ja o obecnie montowanych.

    Co wcalnie nie jest problemem tylko i wyłącznie grupy VAG. CR i gówniane
    paliwo = problemy :)

    "Tak jak czymś naturalnym jest wierzyć w wiele rzeczy bez dowodów, tak też
    naturalnym jest wątpić w wiele innych wbrew dowodom."

  • 92. Data: 2010-09-02 19:22:02
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 31 Aug 2010 09:31:38 +0200, w <i5iavk$m9m$1@node1.news.atman.pl>, "Icek"
    <i...@d...pl> napisał(-a):

    > bo nie powinno sie odpalac na swiatlach. Dajesz wtedy jeszcze bardziej mu w
    > kosc

    Ale wiesz, że AR ma wyłączanie świateł na rozruchu?

  • 93. Data: 2010-09-02 22:18:58
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    <i...@d...pl> napisał(-a):

    > bo nie powinno sie odpalac na swiatlach. Dajesz wtedy jeszcze bardziej mu
    > kosc

    Ale wiesz, że AR ma wyłączanie świateł na rozruchu?

    I nie tylko? Radia i gniazdek też..

    pozdr.

    --
    Irokez
    AR 156 2.4JTD

  • 94. Data: 2010-09-03 13:24:12
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Ale wiesz, że AR ma wyłączanie świateł na rozruchu?
    >

    > I nie tylko? Radia i gniazdek też..

    ale z powyzszego wynika, ze dyskusja jest o AR ?

    Icek

  • 95. Data: 2010-09-03 21:22:13
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    > mu w kosc

    > ale z powyzszego wynika, ze dyskusja jest o AR ?

    Jeśli odpowiedziałes na mój post, to wychodzi że tak :)

    --
    Irokez
    AR 156 2.4JTD