  • 1. Data: 2009-01-17 12:46:03
    Temat: Nieznany parametr
    Od: "Darius" <r...@p...onet.pl>

    co określa parametr : "Quiescent Out Voltage" oczywiscie w jednostkach
    Volt - nie potrafię tgo przetłumaczyć ..

    Dariusz

  • 2. Data: 2009-01-17 13:17:25
    Temat: Re: Nieznany parametr
    Od: Jacek <a...@m...pl>

    Dnia Sat, 17 Jan 2009 13:46:03 +0100, Darius napisał(a):

    > co określa parametr : "Quiescent Out Voltage" oczywiscie w jednostkach
    > Volt - nie potrafię tgo przetłumaczyć ..
    >
    > Dariusz

    Mi sie kojarzy, ze napiecie jest niestabilne.

  • 3. Data: 2009-01-17 14:30:54
    Od: " wmak" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Darius <r...@p...onet.pl> napisał(a):

    > co określa parametr : "Quiescent Out Voltage" oczywiscie w jednostkach
    > Volt - nie potrafię tgo przetłumaczyć ..
    >
    > Dariusz

    "Spoczynkowe napięcie wyjściowe"
    albo
    "Spoczynkowe napięcie na wyjściu"

    Wmak

  • 4. Data: 2009-01-19 16:48:37
    Od: "Darius" <r...@p...onet.pl>

    > "Spoczynkowe napięcie wyjściowe"
    > albo
    > "Spoczynkowe napięcie na wyjściu"

    bardzo dziękuję za pomoc:-) rozwialiście moje wątpliwości.

    pozdrawiam
    Dariusz