  • 1. Data: 2009-01-17 12:42:49
    Temat: UPS Fideltronik F650Pro - dziwnie popiskuje
    Od: Dumak <d...@1...com>

    No więc mam taki problem z UPS-em Fideltronik F650Pro:
    Podczas pracy z akumulatorów nierównomiernie popiskuje buzerem tak jakby
    nadawał w alfabecie morsa, mam wrażenie że to popiskiwanie jest jakoś
    zsynchronizowane ze zmianą tonu wydawanego przez transformator. W 20%
    przypadków po zaniku zasilania i przełączeniu się na zasilanie
    bateryjne, wyłącza napięcie wyjściowe po czym po ok 2sek włącza z
    powrotem i znowu wyłącza..
    Poza tym ma chyba jakieś problemy ze stabilizacją napięcia wyjściowego
    gdyż żarówka 40W podłączona do wyjścia potrafi delikatnie pomrugiwać.

    Byłbym wdzięczny za pomoc w naprawie, bądź udostępnienie schematu.

    Ps. Akumulatory wymieniłem na nowe, poprzednie zachowywały się jak
    kondensator 10uF ;)

    Dumak