  • 241. Data: 2018-07-24 20:08:57
    Temat: Re: Niezapłacone mandaty
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-07-20 o 22:58, s...@g...com pisze:
> [...]
    przez listonoszy przesyłek sadowych

    > Zabrac za pysk listonoszy (latwe) ...

    To Ty tak sobie tylko uważasz a w rzeczywistości na tym właśnie polegał
    problem niejakiego Inpostu, ale też tak samo wygląda problem
    śmieciowatych awiz Poczty Polskiej. Od wojny ciągle to samo....

  • 242. Data: 2018-07-24 20:17:49
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-07-21 o 21:13, Irek.N. pisze:

    > Ależ dlaczego nonsens? Przekierowania to w centrali telefonicznej może
    > działają, ale nigdzie indziej :)

    Kiedy właśnie zwykłe listy są przekierowywane.

    > Popatrz, zameldowany jesteś pod adresem A, mieszkasz natomiast pod
    > adresem B, a lokalizację A wynajmujesz.
    > Jak ktokolwiek wyśle na prawidłowy adres A, a wynajmujący nie odbierze
    > (2x jak wiadomo), to technicznie Ty nie wiesz o niczym, a pismo zostało
    > prawidłowo doręczone. Takie jest prawo.

    To lewo a nie prawo

  • 243. Data: 2018-07-24 20:28:31
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Adres do korespondencji to zbedna rzecz w panstwie w ktorym jest obowiazek meldunkowy
    i trzeba sie zameldowac w nowym miejscu w terminie do siedmiu dni. Czasami moze sie
    przydac w pewnych przypadkach i jest mozliwosc zrobienia sobie adresu do
    korespondencji ale wiaze sie to z pewnymi niedogodnosciami. Trzeba o takim adresie
    skutecznie powiadomic wszystkich ktorzy moga cos do nas miec i korzystaja z przesylek
    za potwierdzeniem odbioru.

  • 244. Data: 2018-07-24 21:34:34
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 19.07.2018 o 20:00, kk pisze:

    > Obcokrajowcy z reguły są bezkarni, co innego my onbywatele

    A ja się zastanawiam co by było jakby mi coś przyszło. Zgłosiłem w
    swojej gminie pobyt za granicą, pytano mnie tylko i wyłącznie o kierunek
    (kraj) do jakiego się wybieram. A co jeśli przyjdzie jakiś stary mandat,
    cokolwiek z sądu, albo się okaże, że dwa lata temu zapomniałem jakiegoś
    podatku zapłacić? To ostatnie akurat zdarzyło mi się ze dwa razy w ciągu
    ostatnich kilkunastu lat, więc nie wykluczone. Sprawy sądowe które ja
    wytoczyłem monitoruję, ale kto wie czy nie powinienem się stawiać na innych?

  • 245. Data: 2018-07-24 21:52:13
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Dowiesz sie na granicy albo przy jakiejs kontroli.

  • 246. Data: 2018-07-24 22:30:48
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-07-24 o 19:45, kk pisze:

    > Ty nie wiesz co piszesz
    > "Normalnie powinna wystarczyć kopia umowy kupna-sprzedaży samochodu i
    > dalsze windykacje powinny trafiać już pod właściwy adres."

    Czego nie rozumiesz w tej wypowiedzi?
    Pisząc "dalsze windykacje powinny trafiać już pod właściwy adres" nie
    chodziło mi o adres zameldowania, ale w sensie, że powinna trafiać do
    osoby, która jest jego aktualnym właścicielem, czyli do właściwej osoby.
    Wyraz "adres" ma wielorakie znaczenie i nie chodzi w mojej wypowiedzi o
    adres jako miejsce doręczeń, lecz do odpowiedniej/właściwej osoby. To
    czy urząd potrafi dostarczyć to wezwanie tej osobie nie ma dla mnie
    kompletnie znaczenia. Kompletnie mnie też nie interesuje czy urząd zna
    adres zamieszkania lub korespondencyjny tej osoby.
    Ma się odpierdolić od tego, kto auto sprzedał i obowiązkiem polskiego
    urzędu jest powiadomić urząd za granicą, do kogo powinni wysyłać swoje
    roszczenia.

  • 247. Data: 2018-07-25 08:59:15
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Adres do korespondencji to zbedna rzecz w panstwie w ktorym jest obowiazek
    meldunkowy i trzeba sie zameldowac w nowym miejscu w terminie do siedmiu dni.

    30 dni.

    I czasem się nie da, jak się nie ma tytułu prawnego do lokalu.

    --
    Liwiusz

  • 248. Data: 2018-07-25 10:28:32
    Od: p...@g...com

[...]

    w normalnym kraju mozna sobie na poczcie zamowic (platnie) usluge przekierowania
    korespondencji :-)

    https://niebezpiecznik.pl/post/jak-przejac-cudze-lis
    ty-wystarczy-skorzystac-z-tej-nie-do-konca-przemysla
    nej-uslugi-poczty-polskiej/

  • 249. Data: 2018-07-25 13:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > 30 dni.
    >
    > I czasem się nie da, jak się nie ma tytułu prawnego do lokalu.

    Ja wiem ze Zenek odmowił juz uczestnictwa w dyskusji pod tytułem "jak
    powinno byc" i zdecydowanie woli dyskusje "jak jest i dlaczego nei da sie
    nic zmienic" ale mimo wszystko zadam to pytanie... Po co? Po co ta cała
    zabawa w meldowanie? Czyz tak naprawde nie chodzi o to zeby moc sie
    skontaktowac z obywatelem, a zatem moznaby mu umozliwic wybór miejsca i
    formy bez utrudnien własnie w stylu tytułu prawnego do lokalu...?

    woja szosa, jak to jest, ze jak sie pojawia dyskusja o zmianach to zawsze
    znajdzie sie cłowiek ktory potrafi pdoac 10 powodów dlaczego sie nie
    da...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin

  • 250. Data: 2018-07-25 14:09:13
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-07-25 o 13:59, Budzik pisze:
> [...]
    > skontaktowac z obywatelem, a zatem moznaby mu umozliwic wybór miejsca i
    > formy bez utrudnien własnie w stylu tytułu prawnego do lokalu...?

    Nie mam pojęcia po co. Pewnie jakieś zaszłości historyczne, aby wojsko
    wiedziało gdzie wysłać po mobilizację. Już od dawna postuluję, aby
    meldunek zamienić na zgłoszenie "gdzie ma być wysyłana korespondencja
    pod rygorem uznania za doręczoną", łącznie ze zmianą nazwy, bo na słowo
    meldunek to ludzie dostają gęsiej skórki.

    > woja szosa, jak to jest, ze jak sie pojawia dyskusja o zmianach to zawsze
    > znajdzie sie cłowiek ktory potrafi pdoac 10 powodów dlaczego sie nie
    > da...

    Cóż, nie od dziś wiadomo, że Zenek do najinteligentniejszych nie należy.

    --
    Liwiusz