  • 251. Data: 2018-07-25 15:09:41
    Temat: Re: Niezapłacone mandaty
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Od dawna postulujesz na grupach dyskusyjnych co swiadczy ze masz inteligencje
    paprotki.

  • 252. Data: 2018-07-25 15:41:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-07-25 o 13:59, Budzik pisze:

    >Nie mam pojęcia po co. Pewnie jakieś zaszłości historyczne, aby
    >wojsko wiedziało gdzie wysłać po mobilizację. Już od dawna postuluję,
    >aby meldunek zamienić na zgłoszenie "gdzie ma być wysyłana
    >korespondencja pod rygorem uznania za doręczoną", łącznie ze zmianą
    >nazwy, bo na słowo meldunek to ludzie dostają gęsiej skórki.

    Problem mandatow z fotoradarow to moze i rozwiazuje, ale co z zamiana
    na areszt ?
    Gdzie chcesz wyslac policjantow do aresztowania, czy nie wysylamy,
    poczekamy spokojnie na lotnisku, kiedys skorzysta, a sam sobie winien
    :-)

    J.

  • 253. Data: 2018-07-25 16:06:18
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie ma Budzik zakazu brandzlowania sie na grupie czyms na co sie nie ma wplywu.
    Liwiusz dostanie karme zeby mial sile postulowac. Temat przesylek jest dostatecznie
    dobrze rozwiazany i nic nie trzeba zmieniac. Jest elektroniczne awizo. Wystarczy
    zglosic na poczcie ze sie chce byc tak powiadamianym. Jest mozliwosc upowaznienia
    doroslej osoby do odbierania za kogos przesylek. Nie ma legalnej sytuacji zeby
    odbierac przesylki poza miejscem zameldowania. A jesli taka znajdziesz to bedzie to
    taki margines ze dla stu spraw w Polsce nie warto sie pierdolic z wymyslaniem innych
    rozwiazan niz sa.

  • 255. Data: 2018-07-25 16:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

> [...]
    > Gdzie chcesz wyslac policjantow do aresztowania, czy nie wysylamy,
    > poczekamy spokojnie na lotnisku, kiedys skorzysta, a sam sobie winien

    Tradycyjnie mogłbym ci odpowiedziec ale chciałbym wyzwolic w tobie
    odrobine kreatywnosci i zapytam: a jak ty sadzisz? Jakie masz pomysły?
    Dasz rade coś poza "nie da sie"? ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jakość wewnętrznego monologu przez całe życie to jest charakter"

  • 254. Data: 2018-07-25 16:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > wysyłana korespondencja pod rygorem uznania za doręczoną", łącznie
    > ze zmianą nazwy, bo na słowo meldunek to ludzie dostają gęsiej

    Pełna zgoda

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"

  • 256. Data: 2018-07-25 17:56:31
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Mozesz Budzik opisc dwie sytyuacje w ktorych posiadanie urzedowego adresu do
    korespondencji uratowalo Ci dupe przed jakimis karami ze strony panstwa? Dam Ci fory.
    Opisz jedna ktora miales a druga ktora moze sie zdarzyc. Oczywiscie musza to byc
    sytuacje w ktorych zameldowanie na stale, zameldowanie na czas okreslony,
    elektroniczne powiadomienie o przesylce poleconej i mozliwosc upowaznienia kogos do
    obierania przesylek poleconych nie zadzialaja.

  • 257. Data: 2018-07-25 18:15:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Tradycyjnie mogłbym ci odpowiedziec ale chciałbym wyzwolic w tobie
    >odrobine kreatywnosci i zapytam: a jak ty sadzisz? Jakie masz
    >pomysły?
    >Dasz rade coś poza "nie da sie"? ;-P

    Ale przeciez sie da ... i obowiazek meldunkowy pozostal.
    I obywatel musi go wypelniac, a nie zastanawiac sie jak jest lepiej
    :-)

    J.

  • 258. Data: 2018-07-25 18:59:33
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-07-24 o 22:30, Uzytkownik pisze:

    > Czego nie rozumiesz w tej wypowiedzi?

    Czego Ty k.. nie rozumiesz ?!

    > Pisząc "dalsze windykacje powinny trafiać już pod właściwy adres" nie
    > chodziło mi o adres zameldowania, ale w sensie, że powinna trafiać do
    > osoby, która jest jego aktualnym właścicielem, czyli do właściwej osoby.

    To Ci mówię, że możesz sprzedać osobie, która nie ma adresu.

    > Wyraz "adres" ma wielorakie znaczenie i nie chodzi w mojej wypowiedzi o
    > adres jako miejsce doręczeń, lecz do odpowiedniej/właściwej osoby. To
    > czy urząd potrafi dostarczyć to wezwanie tej osobie nie ma dla mnie
    > kompletnie znaczenia.

    Jak nie ma znaczenia to po ...ja piszesz "normalnie powinna wystarczyć
    kopia umowy kupna-sprzedaży samochodu i dalsze windykacje powinny
    trafiać już pod właściwy adres.". Rozumiesz k... co znaczy słowo "trafiać"?!

    Kompletnie mnie też nie interesuje czy urząd zna
    > adres zamieszkania lub korespondencyjny tej osoby.
    > Ma się odpierdolić od tego, kto auto sprzedał i obowiązkiem polskiego
    > urzędu jest powiadomić urząd za granicą, do kogo powinni wysyłać swoje
    > roszczenia.

    Ale "trafiać" znaczy trafiać a nie "się odpierdolić".

  • 259. Data: 2018-07-25 18:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > powiadomienie o przesylce poleconej i mozliwosc upowaznienia kogos
    > do obierania przesylek poleconych nie zadzialaja.

    Patrzenie przez pryzmat własnego nosa daje czesto bledny ogląd na
    rzeczywistosc...
    Dodatkowo wpada się w tzw pulapke małej próbki.
    Co ci da informacja, w której podam 5 takich sytuacji?
    Albo powiem, ze nigdy nie miałem takiego problemu?

    Co ci taka informacja pomoze w kontekscie procesów ktore dotycza
    codziennie setki tysiecy osób i byc moze masz racje ze zmiany w tym
    temacie pomogłyby jednemu procentowi...? 1% to duzo czy mało?

    Nie rozumiesz, ze zycie nie jest takie czarno białe jakbys chcial zeby
    było?
    Nie rozumiesz ze to urzednicy sa dla nas a nie my dla urzedników...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."

  • 260. Data: 2018-07-25 19:05:45
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-07-23 o 18:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...

    > Ale kara nie jest opłata za usługe tylko srodkiem który ma zapobiegac
    > załamania prawa w przyszłosci. Wiec oczekiwanie jest jak najbardziej
    > sensowne zeby bogaty płacił wiecej - skoro ma go ta kara tak samo
    > zabolec.

    To haracz a nie kara.