  • 231. Data: 2018-07-23 21:54:53
    Temat: Re: Niezapłacone mandaty
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 23 lipca 2018 21:34:23 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > Prosciej zameldowac sie czasowo bo nie trzeba powiadamiac zadnych urzedow o
    zmianie.

    Myślsz że jak czasowo zamelduję się u Ciebie w Łodzi(jak z Radomia wrócisz;)) to
    "mój" tutejszy Urząd Miasta z automatu zacznie mi decyzje podatkowe do Łodzi wysyłać?
    Sąd wieczystoksięgowy kolejny list na Łódż zaadresuje?

    > W przypadku adresu do korespondencji trzeba powiadomic wszystkich co mogli by cos
    przyslac.

    Dlatego proponuje jedną baze w której wpisuję pasujący mi adres i do której "wszyscy
    co mogliby cos przysłać" mieli by obowiązek zajrzeć przed wysłaniem

    >Taka procedura i nie masz co krytykowac bo jej nie zmienisz.

    Ale podyskutować można bo i grupa dyskusyjna jest od tego

  • 232. Data: 2018-07-23 23:07:37
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak wydyskutujecie jakas zmiane to mnie obudzcie.

  • 233. Data: 2018-07-23 23:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Taka procedura i nie masz co krytykowac bo jej nie zmienisz.

    Ech...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stanęliśmy na skraju przepaści,

  • 234. Data: 2018-07-24 00:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Do przecietnego czlowieka list polecony przychodzi kilka,
    > kilkanascie razy w zyciu.

    Ze kurwa co?

    > Raz na trzy lata mozna sie kopnac na
    > poczte. To co napisales uwazam za wydumany problem majacy nie
    > wiadomo co udowodnic.

    To jest dokładnie to o czym mowie - trudno dyskutuje sie z kims kto
    wszystko rozpatruje na długosci własnego nosa...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek może być zakochany jak szaleniec, ale nie jak głupiec."

  • 235. Data: 2018-07-24 07:58:20
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Jaki widzisz problem w przemeldowaniu albo zameldowaniu czasowym?

    Trzeba mieć tytuł prawny do lokalu. Jakby to było tylko zgłoszenie, to
    nie ma rzeczywiście problemu.

    --
    Liwiusz

  • 236. Data: 2018-07-24 13:47:21
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Tytulem prawnym jest umowa najmu. Problem z korespondencja raczej nie dotyczy tych co
    na sobote i niedziele pojechali do rodziny na wies. Dotyczy przede wszystkim tych co
    sa zameldowani w mieszkaniach komunalnych albo spoldzielczych, kupili inne mieszkanie
    albo zbudowali dom. I sie nie przemeldowuja bo by stracili kase z nielegalnego
    wynajmowania mieszkan ktore powinni albo wykupic albo zdac, zanim zaczeli wynajmowac.
    Problem nie jest w procedurach tylko w powszechnym zlodziejstwie.

  • 237. Data: 2018-07-24 19:45:41
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-07-20 o 16:19, Uzytkownik pisze:

    > Ale moja wypowiedź miała właśnie sens, że pokazując umowę-zlecenie urząd
    > natychmiast powinien wprowadzić dane do systemu i powiadomić o stanie
    > faktycznym urząd za granicą.

    Który?

    > Wcale nie chodziło mi o to czy urząd
    > prawidłowo dostarczy przesyłkę czy też nie. Nie ma to dla mnie żadnego
    > znaczenia. Znaczenie natomiast ma to, że nie może być karany ten, który
    > sprzedał auto.

    No i zasadniczo nie jest.

    > Ale mnie to zwisa czy urząd wie gdzie on żyje.

    Ty nie wiesz co piszesz
    "Normalnie powinna wystarczyć kopia umowy kupna-sprzedaży samochodu i
    dalsze windykacje powinny trafiać już pod właściwy adres."

    > To o czym piszesz nie ma kompletnie znaczenia, bo nie o to mi chodziło,
    > a to co z tym zrobi urząd kompletnie mi zwisa i powiewa. To już jest
    > problem urzędu.

    Nie bardzo.

  • 238. Data: 2018-07-24 19:55:27
    Od: kk <k...@o...pl>

    > Korespondencja jest dostarczana na adres jaki jest na kopercie. Jesli w jakims
    panstwie bedzie jeden sad i jedna poczta to co napisales zadziala. A jak bedzie
    tysiac sadow i tysiac urzedow pocztowych to nie zadziala. Kombinuj dalej ale nie
    wykombinuj biur meldunkowych i peselu po to juz jest.

    Różne są adresy. Korespondencja elektroniczna do mnie trafia
    niewątpliwie pod adres jaki podałem.

  • 239. Data: 2018-07-24 19:59:46
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-07-22 o 13:30, Kris pisze:

    > Jest proste rozwiązanie
    > Adres do doreczeń w bazie do której maja dostep sady i urzedy

    A czemu niby sądu i urzędy a nie np. firmy dostarczające przesyłki?

    > I obywatel wpisuje albo elektronicznie(epuap) albo oci wykluzceni cyfrowo sobiście
    w jakimkolwiek urzedzie adres pod jaki ma być wysyana korespondencja
    > I sąd, czy inny komornik korespondencje wysyłają na ten właśnie adres
    > Zmieniasz adres, podajesz nowy i od tego dnia korespondencja idzie na nowy adres.
    Nie podasz adresu, podasz taki pod ktorym koresponedncji nie odbierasz to twój
    problem i liczyć sie w takiej sytuacji trzeba z atrakcjami na lotnisku chociażby

    Ale bzdury. Wystarczy po prostu doręczać tę korespondencję a nie uznawać
    doręczenie zastępcze. Wtedy dopiero kwestia niezapłaconego mandatu może
    zasługiwać na coś więcej.

  • 240. Data: 2018-07-24 20:06:39
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-07-21 o 11:18, Kris pisze:

    > Też tak uważam. Tak samo jak uważam ze głupota jest nieodbieranie avizowanych pism
    > A sporo ludzi nie odbiera
    > Więc i wcale mnie nie dziwi że za swoją głupote płacą czy jakies uciążliwości na
    lotnisku mają

    Jeśli masz niewłasną rękę to jak odbierzesz? Nie znasz nikogo kto ma? A
    to pech...