    Subject: Re: Niezapłacone mandaty
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <piqlmr$ajd$5@news.icm.edu.pl>
    <5b50eb8f$0$684$65785112@news.neostrada.pl>
    <pirbi2$8g7$1@news.icm.edu.pl>
    <5b51ef6a$0$608$65785112@news.neostrada.pl>
    <pj7oke$djk$1@news.icm.edu.pl>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Tue, 24 Jul 2018 22:30:48 +0200

    W dniu 2018-07-24 o 19:45, kk pisze:

    > Ty nie wiesz co piszesz
    > "Normalnie powinna wystarczyć kopia umowy kupna-sprzedaży samochodu i
    > dalsze windykacje powinny trafiać już pod właściwy adres."

    Czego nie rozumiesz w tej wypowiedzi?
    Pisząc "dalsze windykacje powinny trafiać już pod właściwy adres" nie
    chodziło mi o adres zameldowania, ale w sensie, że powinna trafiać do
    osoby, która jest jego aktualnym właścicielem, czyli do właściwej osoby.
    Wyraz "adres" ma wielorakie znaczenie i nie chodzi w mojej wypowiedzi o
    adres jako miejsce doręczeń, lecz do odpowiedniej/właściwej osoby. To
    czy urząd potrafi dostarczyć to wezwanie tej osobie nie ma dla mnie
    kompletnie znaczenia. Kompletnie mnie też nie interesuje czy urząd zna
    adres zamieszkania lub korespondencyjny tej osoby.
    Ma się odpierdolić od tego, kto auto sprzedał i obowiązkiem polskiego
    urzędu jest powiadomić urząd za granicą, do kogo powinni wysyłać swoje
    roszczenia.