  • 41. Data: 2021-06-27 23:44:45
    Temat: Re: Nietypowe łącze do telewizji
    Od: yabba <...@...pl>

    > O, coś jednak jest. A dasz jakiś cynk precyzyjniejszy bo nawet nie wiem
    > co mam w gogle wpisać :)

    A proszę:

    https://www.dipol.com.pl/streamer_iptv_dvb-t-t2-c-ip
    _sti440_z_wbudowanym_gniazdem_usb_terra_R81606.htm

    https://www.dipol.com.pl/odbiornik_cyfrowy_d0136_vsa
    _n5_wifi_hd_iptv_4k_h_265-hevc_R81612.htm

    yabba

  • 42. Data: 2021-06-28 09:15:52
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 27 Jun 2021 23:44:45 +0200, yabba napisał(a):

> [...]
    _sti440_z_wbudowanym_gniazdem_usb_terra_R81606.htm

    > https://www.dipol.com.pl/odbiornik_cyfrowy_d0136_vsa
    _n5_wifi_hd_iptv_4k_h_265-hevc_R81612.htm

    Dzięki ale to jakby nie to :) Streamer nadaje w sieć Ethernet a nie
    wifi, a odbiornik aczkolwiek ma w nazwie wifi to brak mu anteny albo
    gniazda (wiem, może być w środku) a nawet w danych technicznych wzmianki
    o obsłudze wifi. Wiesz czy są takie ustrojstwa które jako główne medium
    między streamerem a odbiornikami wykorzystują wifi?
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 43. Data: 2021-06-28 09:53:10
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 27 Jun 2021 23:42:21 +0200, yabba napisał(a):

    > Teoretycznie tak, ale jednak nie. Oprócz hardware musi być jeszcze soft,
    > który potrafi odebrać taki strumień, rozpakować go i wyświetlić na
    > ekranie. Branża telewizji programowej nie potrafi jeszcze powszechnie
    > wdrożyć standardu rozsyłania telewizji prze Internet, który działałby
    > analogicznie jak DVB-T i podobne. Pewne kroki w tym kierunku to HbbTV i
    > IPTV.
    > Co najdziwniejsze, takie rozwiązania są dostępne od producentów stacji
    > czołowych IP i set-top-boxów.

    Zaiste, prawdę szczerą waść prawisz :) Mam Samsunga Smart TV więc
    podłączyłem klawiaturę, wywołałem przeglądarkę i wklepałem link do
    strumienia audio. W odpowiedzi dostałem komunikacik że takiego formatu
    pliku przeglądarka nie obsługuje. (Oczywiście, link w firefoksie na
    kompie jest obsługiwany)

    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 44. Data: 2021-06-28 14:11:18
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 28 Jun 2021 09:53:10 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

> [...]
    > strumienia audio. W odpowiedzi dostałem komunikacik że takiego formatu
    > pliku przeglądarka nie obsługuje. (Oczywiście, link w firefoksie na

    I tu lepsze są tv z androidem, zwłaszcza odblokowanym. Ale ponoć dziady się
    blokują, albo powoli reagują.
    Mam Q60R i potrafi dużo, ale też wiele nie umie. W nim chyba nie da się
    odblokować systemu, a dodatkowych aplikacji jest niewiele.
    Tak z ciekawości: podrzuć linka do tego strumienia.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 45. Data: 2021-06-28 16:00:59
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 28 Jun 2021 14:11:18 +0200, Adam napisał(a):

    > Tak z ciekawości: podrzuć linka do tego strumienia.

    A proszę:
    http://79.111.14.76:8002/celtic
    To ruskie radio radcap.ru, fajną muzyczkę w interesujacych mnie tematach
    nadają.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 46. Data: 2021-06-28 22:23:41
    Od: yabba <...@...pl>

> [...]
    > o obsłudze wifi. Wiesz czy są takie ustrojstwa które jako główne medium
    > między streamerem a odbiornikami wykorzystują wifi?

    Access Point do nadawania Wi-Fi i Access Point w trybie Client do
    odbierania Wi-Fi dla set-top-boxa.

    https://www.dipol.com.pl/oferta-wlan-lan-punkty-dost
    epowe-wew-2-4-i-5-ghz,5297.htm

    AP Client to funkcja niektórych AP, więc musisz doczytać się w opisach,
    który AP ma taką funkcję.

    yabba

  • 47. Data: 2021-06-28 22:39:53
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 28 Jun 2021 22:23:41 +0200, yabba napisał(a):

    > Access Point do nadawania Wi-Fi i Access Point w trybie Client do
    > odbierania Wi-Fi dla set-top-boxa.

    I robi sie pudełek od cholery i zamiast uproszczenia mamy skomplikowanie
    :) Nie tędy droga.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 48. Data: 2021-06-28 23:06:05
    Od: yabba <...@...pl>

    > I robi sie pudełek od cholery i zamiast uproszczenia mamy skomplikowanie

    Mam wrażenie, że ten set-top-box z Dipola ma jednak wbudowane Wi-Fi.
    Pozostaje zatem tylko dołożenie AP do streamera.

    > :) Nie tędy droga.

    Nietypowe potrzeby wymagają nietypowych rozwiązań. 99,9% populacji ma
    kable koncentryczne do TV. Pozostali, którzy nie pomyśleli na czas o
    położeni kabli w domu, muszą sobie radzić przy użyciu skomplikowanych
    rozwiązań.

    yabba

  • 49. Data: 2021-06-28 23:25:32
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 28.06.2021 o 23:06, yabba pisze:

> [...]
    > kable koncentryczne do TV. Pozostali, którzy nie pomyśleli na czas o
    > położeni kabli w domu, muszą sobie radzić przy użyciu skomplikowanych

    Nie muszą. Od zawsze stosuję zasadę brzytwy Ockhama :) Na początku
    podałem dobry i tani sposób na takie problemy...ale Jackowi się nie
    spodobał, nie wiem dlaczego. Może za mało pudełek? :D

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 50. Data: 2021-06-29 07:11:59
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 28 Jun 2021 23:25:32 +0200, LordBluzg(R) napisał(a):

    > Nie muszą. Od zawsze stosuję zasadę brzytwy Ockhama :) Na początku
    > podałem dobry i tani sposób na takie problemy...ale Jackowi się nie
    > spodobał, nie wiem dlaczego. Może za mało pudełek? :D

    Oj, nie czuj się niedopieszczony :) Nie spodobał mi się bo mam uraz do
    wielosygnałowosci z czasów kiedy TV była analogowa. Podobno DVBt ma
    takie rzeczy w d..., nie sprawdzałem. A druga sprawa - nie wiem gdzie
    jest główna antena tej instalacji. Jak za blisko, może się sprzęgać i
    siać po okolicy a nie ma tam nikogo kto by opanował sytuację, za to jest
    mnóstwo wrażliwych Niemców.
    --
    Jacek
    -I hate haters-