  • 1. Data: 2021-06-20 13:58:37
    Temat: Nietypowe łącze do telewizji
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Ciekawi mnie czy już wymyślono (a może nawet jest w handlu) urządzenie
    do bezprzewodowego przesyłania sygnałów odebranych przez antenę TV
    naziemnej do odbiornika zlokalizowanego tam gdzie nie może być
    dociągnięty kabel antenowy. Rzecz jasna, musiało by to być urządzenie
    składające się z dwóch części: Nadajnika który by odbierał sygnały z
    anteny TV i konwertował je do pasma gigahercowego oraz odbiornika,
    zlokalizowanego przy telewizorze, który by odbierał ten gigahercowy
    sygnał, konwertował go do pasma naturalnego i dostarczał krótkim
    kabelkiem do telewizora. Ktokolwiek coś słyszał, niech da cynk :)
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 2. Data: 2021-06-20 14:53:10
    Temat: Re: Nietypowe łącze do telewizji
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > sygnał, konwertował go do pasma naturalnego i dostarczał krótkim
    > kabelkiem do telewizora. Ktokolwiek coś słyszał, niech da cynk :)

    Kiedyś już to było. Transmiter TV się nazywało ale działało w analogu :)
    Teraz możesz tak:
    https://www.youtube.com/watch?v=pqCZls1H8Ow&ab_chann
    el=allegroTechnologia

    + jakiś tuner DVB-T :)

    --
    LordBluzg(R) <<>> PIBAĆ JES

  • 3. Data: 2021-06-20 15:15:28
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 20 Jun 2021 14:53:10 +0200, LordBluzg(R) napisał(a):

    > Teraz możesz tak:
    > https://www.youtube.com/watch?v=pqCZls1H8Ow&ab_chann
    el=allegroTechnologia

    > + jakiś tuner DVB-T :)

    E nie, tak się nie da. Trzeba by wybierać kanały po stronie nadawczej
    tego łącza a co jak ona jest dom dalej? Albo choćby pokój dalej?
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 4. Data: 2021-06-20 15:16:48
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 20 Jun 2021 14:53:10 +0200, LordBluzg(R) napisał(a):

    > Kiedyś już to było. Transmiter TV się nazywało ale działało w analogu :)

    No wiesz, jak przemieszczasz jakieś pasmo wyżej czy niżej w dziedzinie
    częstotliwości to ci zasadniczo wisi czy tam są emisje analogowe czy
    cyfrowe.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 5. Data: 2021-06-20 16:16:27
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    el=allegroTechnologia

    > E nie, tak się nie da. Trzeba by wybierać kanały po stronie nadawczej
    > tego łącza a co jak ona jest dom dalej? Albo choćby pokój dalej?

    No. Kupujesz takie coś i masz :)

    https://allegro.pl/listing?string=PRZED%C5%81U%C5%BB
    ACZ%20PILOTA%20TRANSMITER%203%20x%20IR%20DO%20ZABUDO
    WY&bmatch=cl-e2101-d3794-c3683-ele-1-4-0616

    --
    LordBluzg(R) <<>> PIBAĆ JES

  • 6. Data: 2021-06-20 16:21:23
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 20.06.2021 o 16:16, LordBluzg(R) pisze:

    > No. Kupujesz takie coś i masz :)
    >
    > https://allegro.pl/listing?string=PRZED%C5%81U%C5%BB
    ACZ%20PILOTA%20TRANSMITER%203%20x%20IR%20DO%20ZABUDO
    WY&bmatch=cl-e2101-d3794-c3683-ele-1-4-0616

    Tu na 30m
    https://www.napad.pl/produkty-72-2339-bezprzewodowy-
    przeduacz-pilota-2079t-r-5083

    Jak poszukasz, to są takie do 50m.

    --
    LordBluzg(R) <<>> PIBAĆ JES

  • 7. Data: 2021-06-20 17:10:38
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 20 Jun 2021 16:16:27 +0200, LordBluzg(R) napisał(a):

    > No. Kupujesz takie coś i masz :)

    Pomału... :) A jak masz w domu ze 3 telewizory które mają być
    obsługiwane z tego bezprzewodowego nadajnika?
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 8. Data: 2021-06-20 21:36:33
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Pomału... :) A jak masz w domu ze 3 telewizory które mają być
    > obsługiwane z tego bezprzewodowego nadajnika?

    No to robisz sam. Kupujesz jakiś wzmacniacz abonencki, dopalasz
    wzmacniaczem szerokopasmowym z anteną dookólną (gotowca możesz nie
    znaleźć :/) i każdy z TV ma antenę pokojową :)

    Tak w sumie to nie łapię, dlaczego do TV możesz podprowadzić kabel z
    zasilaniem a nie możesz dać drugiego kabla z sygnałem.

    --
    LordBluzg(R) <<>> PIBAĆ JES

  • 9. Data: 2021-06-20 23:27:42
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 20 Jun 2021 21:36:33 +0200, LordBluzg(R) napisał(a):

    > No to robisz sam. Kupujesz jakiś wzmacniacz abonencki, dopalasz
    > wzmacniaczem szerokopasmowym z anteną dookólną (gotowca możesz nie
    > znaleźć :/) i każdy z TV ma antenę pokojową :)
    Eee, jakoś nieładnie :)

    > Tak w sumie to nie łapię, dlaczego do TV możesz podprowadzić kabel z
    > zasilaniem a nie możesz dać drugiego kabla z sygnałem.
    Bo koło TV jest gniazdko sieciowe a w pokoju nie ma gniazdka z sygnałem.
    najbliższe 1 piętro i dwa pokoje w poziomie dalej. A nawet w tym gdzie
    jest gniazdko antenowe, TV musi wisieć po drugiej stronie pokoju :) A
    lokator nie lubi kabli.

    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 10. Data: 2021-06-21 10:11:44
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 20 Jun 2021 13:58:37 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

> [...]
    > sygnał, konwertował go do pasma naturalnego i dostarczał krótkim
    > kabelkiem do telewizora. Ktokolwiek coś słyszał, niech da cynk :)

    Dekady temu tak robiliśmy.
    Wystarczyła dość wąska Yaga patrząca się na drugą wąską Yagę.

    Nawet gra telewizyjna tak potrafiła dawać sygnał na co najmniej kilkanaście
    metrów.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam