  • 261. Data: 2014-09-10 02:15:38
    Temat: Re: Niemo?no?? samodzielnej wymiany ?arówki w samochodzie a polskie prawo
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On 09 Sep 2014 17:59:45 GMT, Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >Użytkownik A.L. a...@a...com ...

    >Za 60zł masz w aucie nowy olej, mycie, nowe zarówki i jeszcze ciasteczko???
    >To moze oni ten olej zmieniaja jak w wojski skarpetki? Z lewej na prawą?

    Ja nie mam za 60 zlotych. ja mam za 20 dolcow. Zarowek przy zmianie
    oleju nei wymieniaja. Tzreba kupic zarowke.

    A.l.

  • 262. Data: 2014-09-10 02:17:32
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Tue, 9 Sep 2014 20:13:29 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości
    >Użytkownik A.L. a...@a...com ...

    >Czytajac innych tambylcow
    >https://answers.yahoo.com/question/index?qid=200805
    07135806AAwaosD

    >to sugeruja ze wyjedzie sie z wieksza iloscia uslug, ale tez za
    >wieksza kwote.
    >
    >A wiec Andrzeju - jak to jest, tylko szczerze: za $20 ma sie nalany
    >najtanszy olej, wymieniony filtr oleju, podpompowane kola, umyte auto
    >i ciasteczka, czy olej, filtr i ciasteczka $20, ale z myjnia to $29.99
    >plus tax ?
    >
    >J.

    Nie. Za myjnie nie place. A jaki olej wlewaja to mnie nie interesuje.
    Tutaj ludzie nie maja takiego zajoba na punkcie samochodow jak w
    Polsce.

    A.L.

  • 263. Data: 2014-09-10 03:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik A.L. a...@a...com ...

    > Ja nie mam za 60 zlotych. ja mam za 20 dolcow. Zarowek przy zmianie
    > oleju nei wymieniaja. Tzreba kupic zarowke.

    Przeliczyłem na nasze.
    Czyli za 20$ = 60zł myjnia, olej, filtry, sprawdzenie cisnienia w kołach i
    ciasteczko?

    To i tak mega tanio!

    Co prawda tak czy siak wymiana co 5000km jest zbedna - co 10.000 wystarczy
    w zupełnosci jezeli leja mineralny ale za takie pieniadze to w sumie tylko
    czas sie traci.

  • 264. Data: 2014-09-10 07:59:45
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>

    > Na utknięcie w szczerym polu nie pomoże :(
    > Problemem flejmu jest trudność wymiany, nie świadomość
    > kierownika pojazdu :)

    A jednak ... jeśli ktoś chce wprowadzać jakieś wymogi unijne na sposób
    montażu żarówki to mógłby się trochę zastanowić.

  • 265. Data: 2014-09-10 08:01:19
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>

    > No to KIEDY, jakbyś był decydentem, wysyłałbyś patrole?

    A co te obiboki mają robić w pozostałym czasie ?

  • 266. Data: 2014-09-10 08:02:08
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Chyba czegoś jednak nie doczytałeś.
    > To co zrobisz jak w nocy na trasie dowiesz się z radia lub
    > z komputera że się żarówka spaliła ?
    > Staniesz i będziesz czekał ?

    112 :-)

  • 267. Data: 2014-09-10 10:01:32
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-09-10, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > Przeliczyłem na nasze.
    > Czyli za 20$ = 60zł myjnia, olej, filtry, sprawdzenie cisnienia w kołach i
    > ciasteczko?
    >
    > To i tak mega tanio!

    <https://www.chevrolet.com/certified-service/offers-
    coupons-values.html>

    $39.95 i dodatkowo "Excludes full synthetic oil and diesel engines."

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 268. Data: 2014-09-10 10:03:35
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-09-10, A.L <a...@a...com> wrote:

    > Nie. Za myjnie nie place. A jaki olej wlewaja to mnie nie interesuje.
    > Tutaj ludzie nie maja takiego zajoba na punkcie samochodow jak w
    > Polsce.

    Nie, nie. Tutaj ludzie nie maja zajoba tylko uzywaja mozgu by pozniej
    nie miec niepotrzebnych wydatkow...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 269. Data: 2014-09-10 10:15:29
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 08.09.2014 o 12:02 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    pisze:

    > Żniwa zawsze dobrze jest robić przy dobrej pogodzie :>
    >
    > Ale *Z DRUGIEJ STRONY* - kiedy jest najwięcej wypadków?
    > Posyłałbyś patrole, żeby pętały się po śniegu i lodzie, kiedy
    > wypadków relatywnie mało?
    > Statystyka wypadków jest jaka jest - słońce świeci, droga
    > sucha, będą ofiary.

    Hmm... piszecie, że najwięcej patroli jest przy dobrej pogodzie, najwięcej
    wypadków też przy dobrej pogodzie. Czyli, najwięcej wypadków jest wtedy,
    kiedy jest najwięcej patroli. Wniosek jest prosty - to patrole powodują
    wypadki ;)

    --
    SW3
    ----

  • 270. Data: 2014-09-10 10:32:39
    Temat: Re: Niemo?no?? ... ograniczenie mocy.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-09-08 18:38, Jacek Maciejewski wrote:

    > Tumanie, trzeba ci ręcznie wytłumaczyć. Zasadniczo samochód służy do
    > przemieszczania się z punktu A do punktu B. Do tego celu wystarczy żeby
    > miał silnik 1-konny,

    Zwłascza do dynamicznego ruszania ze świateł. O wyprzedzaniu nie
    wspominając.

    Shrek.