  • 31. Data: 2010-11-12 16:25:28
    Temat: Re: Nie tylko Polacy...
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 12 Nov 2010 15:28:11 +0100, V-Tec wrote:

    >a to samochód do szczęścia potrzebny?

    Nie tyle samochod, co mozliwosci przez niego oferowane.
    Np budzisz sie, ladna pogoda, wiec pakujesz rodzinke do samochodu i
    jedziesz 150km nad fajne jezioro.

    >i to sporo. A że korona stoi wysoko, to na sporo ich stać.

    Tylko trzeba sie ograniczac przy pakowaniu, zeby potem to wszystko
    zaniesc do pociagu :-)

    >oj, chyba większość ma, sporo ma 2 auta.

    Procent "mnie ma" byl chyba najwyszy w calej Europie.
    Co w zasadzie nie dziwi.

    >Chociaż "na prowincji" były
    >narzekania, że niektórzy nie mogą iść do pracy, bo nie mają za co auta
    >na dojazdy do pracy kupić.

    No popatrz - rower i autobus do szczescia nie wystarczyl :-)

    J.

  • 32. Data: 2010-11-12 16:42:21
    Od: "RadekNet (www.rejsy-czartery.com)" <r...@p...com.pl>

    W dniu 12.11.2010 13:36, Jacek_P pisze:

    > Realizacja komuny w wariancie 'z pełnym korytem'?
    > Większość będzie szczęśliwa, bo sąsiadowi lepiej nie będzie ;)
    >
    > BTW: to tam, czy w Holandii był zwyczaj niestosowania firanek
    > w oknach, aby przechodnie mogli kontrolować cnotę żon czekających
    > na swoich mężów-marynarzy?

    Szwecja, Dania, Irlandia... i pewnie jeszcze pare innych krajow tak ma.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 33. Data: 2010-11-12 21:09:55
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    > Pojecia nie masz, jak wyglada moje zycie i w jaki sposob na nie zarabiam,
    > ale trujesz zupelnie bez sensu.

    Wystarczy, ze nie narzekasz ... to juz swiadczy o tym, ze zarabiasz co
    najwyzej srednio. Tak sie sklada, ze mam sasiadke Dunke odelegowana do
    opieki nad polskim oddzialem dunskiej firmy i wedlug niej nie narzekaja
    tylko ludzie na socjalu i ci zarabiajacy najnizej. Pewnie dlatego, ze w
    stosunku do wlozonego wysilku otrzymuja dosc sporo...

    --
    Picasso

  • 34. Data: 2010-11-14 17:22:17
    Od: V-Tec <v...@z...pl>

    W dniu 2010-11-12 16:25, J.F. pisze:

    > Nie tyle samochod, co mozliwosci przez niego oferowane.

    Zgadzam się :)

    [..]

    > No popatrz - rower i autobus do szczescia nie wystarczyl :-)

    ano nie :) A tych autobusów, to chyba zbyt dużo nie mają. A odległości
    czasem robią spore.

    W.

  • 35. Data: 2010-11-14 20:32:41
    Od: V-Tec <v...@z...pl>

    W dniu 2010-11-12 13:36, Jacek_P pisze:

    > Realizacja komuny w wariancie 'z pełnym korytem'?
    > Większość będzie szczęśliwa, bo sąsiadowi lepiej nie będzie ;)

    coś w tym stylu. To nie dla mnie.

    W.

  • 36. Data: 2010-11-14 21:30:18
    Od: JaromirD <r...@q...pl>

    Jacek_P wrote:

> [...]
    >
    > BTW: to tam, czy w Holandii był zwyczaj niestosowania firanek
    > w oknach, aby przechodnie mogli kontrolować cnotę żon czekających

    W regionie, z którego pochodził Adolf Hitler stosowano w oknach zasłony.
    Stateczne gospodynie po wyjściu męża do pracy przesiadywały w oknie oparte o
    parapet tak, że zasłona opadała im na plecy zasłaniając widok wnętrza domu
    czy mieszkania. Do czasu, aż wyszło na jaw, że jedną mężatkę - pod
    nieobecność męża - obsługiwał schowany za tą zasłoną szwoleżer (chyba).
    Zasłony od razu zostały zdjęte.

  • 37. Data: 2010-11-15 10:43:13
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "JaromirD" <r...@q...pl> wrote in message

> [...]
    > czy mieszkania. Do czasu, aż wyszło na jaw, że jedną mężatkę - pod
    > nieobecność męża - obsługiwał schowany za tą zasłoną szwoleżer (chyba).

    Zapomniales dodac "kumpel w autobusie widzial..." i cos o bezstresowym
    wychowaniu. ;)

    Pozdrawiam
    Kamil