  • 21. Data: 2010-08-20 16:25:14
    Temat: Re: Nie pecet ale...
    Od: "W.P." <l...@w...pl>

    Użytkownik bogdan2312 napisał:

    > Jako neptyk techniczny zalapalem.
    > Mam takiego jakiegos Book z malym linuxem. Nie mam pojecia jaki jest
    > procesor, bo ten system nic nie pokazuje, ale sprzecik ma z 4 lata wiec
    > nie moze byc mocny.
    > Jak sie zabrac do testowania Androida?

    Pisałem: Android-x86.org i daj znać jak ci poszło
    (mi niestety na 2 maszynach nie chce, będę musiał kompilować ze źródeł).

    A co do "Booka" to z linii komend lshw, lspci, lsusb i wszystko będzie
    podane.

    W.P.

  • 22. Data: 2010-08-21 22:50:10
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> zwrócił błąd:

    > Z tym do dupy to bez przesady, mając do wyboru tani chiński
    > tablet za 300zł i wypasiony oraz modny wyrób Apple za trzy
    > tysiące wybieram tańszy. Jak się okaże do dupy czy z jakiegoś
    > powodu nieprzydatny bez żalu odstawie na półkę.

    Wyrób Apple to drogi chiński tablet, w odróżnieniu od tanich chińskich
    tabletów. Niektóre tylko elementy są robione w Korei i domontowywane w
    Chinach (np. ekranik produkcji LG jest robiony w fabryce w Paju, choć
    nie tylko bo nie wyrabiała) ale ipady nie są tu wyjątkiem.

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8

  • 23. Data: 2010-08-22 12:36:11
    Od: "W.P." <l...@w...pl>

    Użytkownik Sailor napisał:
    > Co prawda tablet to nie pecet ale moze ktos podpowie laikowi.
    > Generalnie chodzi o to czy warto kupic tablet z androidem z Allegro.
    > Np. taki (kliknalem na pierwszy lepszy - to nie reklama!):
    > http://allegro.pl/item1190892765_tablet_android_7_wi
    fi_ebook_netbook_laptop_nowosc.html
    > Dystrybutor pisze o samych superlatywach, ale moze ktos sie juz zetknal
    > manualnie z czyms takim i ma wyrobiona opinie?

    Najprostsza metoda (ale sporo klikania):

    zapytaj tych co JUŻ kupili. Jak? Poprzez KOMENTARZE, tam SĄ dostępni
    użytkownicy.

    Zrobiłem tak wczoraj i na 2 pytania dostałem 1 odpowiedź, ale co ciekawe
    wyczerpującą.

    W.P.

  • 24. Data: 2010-08-23 14:16:18
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2010-08-19 17:21, W.P. pisze:

    > Nie złapałeś: na (najlepiej słabym) LAPTOPIE do TESTU funkcjonalnego
    > "tego Androida". Jak się nada, to WTEDY kupujesz gotowe "device".

    To nie przejdzie. Słaby laptop nie ma cech typowych dla owego tabletu
    (dotykowy ekran).

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 25. Data: 2010-08-23 15:00:50
    Od: bogdan2312 <b...@A...pl>

    W dniu 2010-08-22 14:36, W.P. pisze:
    > zapytaj tych co JUŻ kupili. Jak? Poprzez KOMENTARZE, tam SĄ dostępni
    > użytkownicy.
    > Zrobiłem tak wczoraj i na 2 pytania dostałem 1 odpowiedź, ale co ciekawe
    > wyczerpującą.

    Moglbys zacytowac - jezeli to nie jest tajne? :)

  • 26. Data: 2010-08-23 15:50:35
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "W.P." <l...@w...pl> wrote in message news:i4ma9b$bml$1@news.onet.pl...

    > Pisałem: Android-x86.org i daj znać jak ci poszło
    > (mi niestety na 2 maszynach nie chce, będę musiał kompilować ze źródeł).

    A to niezly link, dzieki. Walaja sie na strychu dwa tablety HP (TC1100
    bodajze), tyle ze obslugiwane rysikiem zamiast paluchami, wiec daje
    dzieciakow do mazania w paincie. Do androida jak znalazl. :)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 27. Data: 2010-08-23 16:26:12
    Od: "W.P." <l...@w...pl>

    > Moglbys zacytowac - jezeli to nie jest tajne? :)

    Chyba nie tajne, bo i czemu?

    "Przesyłka szkła prawie miesiac. W mojej ocenie mogła przyjśc wczesniej
    bo przedmiot kupiłem 30 lipca a wysłano go dopiero 11 08 .
    Tablet działa ok. W opakowaniu tylko instrukcja , kabel usb i
    ładowarka.Co do wykonania jest nieźle jak za 300 PLN. Metoda pakowania
    pozostawia wiele do zyczenia bo tylko org pudełko wsadzili w folie. Mimo
    to jakims cudem przesyłka przyjechala cała bez uszkodzeń.
    Tablet sam w sobie jest troche powolny. wszystko działa z lekkim
    opóźnieniem. Mozna sie przyzwyczaic. Wi-fi dziala ok. Ekran dotykowy
    jest troche dretwy w porównaniu do ekranow apple`a. Wyswietlacz sam w
    sobie jest czytelny a kolory naruralne.Tablet przyjechał z ustawionym
    jezykiem polskim. Bateria trzyma ok 3 h. Wbudowany głosnik działa słabo
    , ale jest zlacze na słuchawki. Aparat 1 MPx - na powietrzu zdjecie sie
    zrobi w pomieszczeniu cięzko.
    W aplikacjach sporo rzeczy po chinsku i nie wiadomo dop czego to sluzy.
    To pewnie seria jakis komunikatorów typu TLEN...
    Podsumowujac za te pieniadze fajna zabawka , ale nie nalezy oczekiwac
    cudów. Technologia wykonania Apple a produkt chinski - niebo a ziemia ..."

    Chyba strata mocy procka na "efekty" jest teraz (niestety) normą... Mam
    telefon LG Cookie i TEŻ lekko "muli", czasem trzeba czekać nawet do
    sekundy zanim coś się stanie...

    W.P.