  • 1. Data: 2010-08-18 11:34:04
    Temat: Nie pecet ale...
    Od: "Sailor" <b...@s...pl>

    Co prawda tablet to nie pecet ale moze ktos podpowie laikowi.
    Generalnie chodzi o to czy warto kupic tablet z androidem z Allegro.
    Np. taki (kliknalem na pierwszy lepszy - to nie reklama!):
    http://allegro.pl/item1190892765_tablet_android_7_wi
    fi_ebook_netbook_laptop_nowosc.html
    Dystrybutor pisze o samych superlatywach, ale moze ktos sie juz zetknal
    manualnie z czyms takim i ma wyrobiona opinie?

  • 2. Data: 2010-08-18 11:54:36
    Temat: Re: Nie pecet ale...
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2010-08-18 13:34, Sailor pisze:
> [...]
    > Dystrybutor pisze o samych superlatywach, ale moze ktos sie juz zetknal
    > manualnie z czyms takim i ma wyrobiona opinie?

    Chińska podróbka ipada. Podle wykonana, z kiepskim procesorem, jeszcze
    bardziej kiepskim ekranem i przestarzałą wersją Androida. Szkoda pieniędzy.

  • 3. Data: 2010-08-18 11:58:09
    Od: b...@s...pl

    http://allegro.pl/item1190892765_tablet_android_7_wi
    fi_ebook_netbook_laptop_nowosc.html

    > ChiĹ&#65533;ska podrĂłbka ipada. Podle wykonana, z kiepskim procesorem, jeszcze
    > bardziej kiepskim ekranem i przestarzaĹ&#65533;Ä&#65533; wersjÄ&#65533; Androida.
    Szkoda
    > pieniÄ&#65533;dzy.

    Nie mam kasy na iPada, a w sumie potrzebuje cos takiego jedynie do WWW i poczty,
    nooo moze do zrobienia krotkich notatek.

  • 4. Data: 2010-08-18 12:02:37
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    <b...@s...pl> wrote in message news:47f6.000014bb.4c6bcad1@newsgate.onet.pl...

> [...]
    > poczty,
    > nooo moze do zrobienia krotkich notatek.

    Pomysl tak logicznie - za 250zl trudno znalezc przechodzonego laptopa, ktory
    bedzie dzialal w miare sprawnie i bezproblemowo, a ty bys chcial nowy tablet
    dotykowy..

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 5. Data: 2010-08-18 12:08:10
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> wrote in message
    fi_ebook_netbook_laptop_nowosc.html

    > Chińska podróbka ipada. Podle wykonana, z kiepskim procesorem, jeszcze
    > bardziej kiepskim ekranem i przestarzałą wersją Androida. Szkoda
    > pieniędzy.

    Sprzedawca ma wiecej takich cudow, jak iPhone za 139zl. A tutaj mozna
    zobaczyc, ile takie ajfony, ajpady i cala reszta chinskiego podrobkowego
    szajsu jest warta.

    http://uptojump.com/ashens/wordpress/2010/08/suffoca
    tionphone-4.html

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 6. Data: 2010-08-18 13:55:08
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-08-18 13:34, Użytkownik Sailor napisał:
> [...]
    > Dystrybutor pisze o samych superlatywach, ale moze ktos sie juz zetknal
    > manualnie z czyms takim i ma wyrobiona opinie?

    Poświęciłem cało popołudnie na szukaniu jakiegoś forum czy grupy
    dyskusyjnej użytkowników tego urządzenia, nie znalazłem.
    Znalazłem opinie użytkownika który miał ETEN3 i znajomego z ETEN1.
    Obejrzał, stwierdził że na wyświetlanie stron www za wolne i
    za mały ekran, do czytania poczty, ebooków ewentualnie komiksów
    może być, do pisania kiepski ekran dotykowy i za delikatny.
    Twierdził że na upartego można kupić ETEN1, swój odsprzedał
    komuś po tygodniu.
    Większość sprzedających to na allegro nie podaje nazwy urządzenia
    a nikt nie podaje producenta, różne są też informacje o
    pracującym w środku procesorze. Samo to powinno zniechęcić
    od zakupu.

    Od wielu lat używam kieszonkowych komputerków najpierw PALM
    a potem PDA z windowsem, pierwszą czynnością po zakupie
    urządzenia z dotykowym ekranem powinno być założenie folii
    ochronnej, bez folii przy intensywnym użytkowaniu po roku
    ekran w niektórych miejscach będzie nie czytelny z powodu
    drobnych rys. Do tych wynalazków nawet folii ochronnej
    nie można kupić.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2010-08-18 14:32:11
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2010-08-18 13:34, Sailor pisze:
    > Co prawda tablet to nie pecet ale moze ktos podpowie laikowi.
    > Generalnie chodzi o to czy warto kupic tablet z androidem z Allegro.

    No za mną też coś takiego chodzi, dzieciakowi bym kupił. Chociaż dopiero
    dwa latka to szybciutko załapał o co chodzi w dotykowym ekranie iPhona.
    iPada mu nie kupię, bo za drogi i mimo wszystko za duży, a takie coś
    sprawia wrażenie optymalnego. Ciekawe tylko jak z programami do
    rysowania itp na tym całym Androidzie.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 8. Data: 2010-08-18 15:20:21
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message

> [...]
    > ekran w niektórych miejscach będzie nie czytelny z powodu
    > drobnych rys. Do tych wynalazków nawet folii ochronnej

    Tez niejednego palmtopa z ekranem dotykowym mialem, od leciwych na windowsie
    mobile przez kilka androidow (obecnie HTC Desire). Folii zadnej nie
    naklejam, przez standardowe 18mcy trwania umowy z operatorem sprzet dorabia
    sie co najwyzej kilku rysek, ktore w niczym nie przeszkadzaja poza razeniem
    w oczy estetycznych purystow.

    Moze przestan wrzucac je do jednej kieszeniz kluczami, obcinaczka do
    paznokci i drobnymi na kawe?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 9. Data: 2010-08-18 15:37:08
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-08-18 17:20, Użytkownik kamil napisał:

> [...]
    > sprzet dorabia sie co najwyzej kilku rysek, ktore w niczym nie
    > przeszkadzaja poza razeniem w oczy estetycznych purystow.

    Wszystko zależy jak i do czego używasz, jeśli odpowiednio długo
    popracujesz rysikiem w wybranej aplikacji to ślady w miejscach
    pojawiania się przycisków na ekranie zostaną.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2010-08-18 15:47:13
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > Wszystko zależy jak i do czego używasz, jeśli odpowiednio długo
    > popracujesz rysikiem w wybranej aplikacji to ślady w miejscach
    > pojawiania się przycisków na ekranie zostaną.

    Pewnie i tak, nigdy nie traktowalem takich urzadzen inaczej jak 'sprawdzic
    poczte, wylaczyc'.

    Inna sprawa, ze mozna kupic uniwersalna folie i przyciac na chinskiego
    ipada, jesli juz ktos zdecyduje sie taka tandete kupic.

    Pozdrawiam
    Kamil