  • 1. Data: 2010-08-17 20:49:21
    Temat: APC Smart - RS i USB - 2 komputery
    Od: PrzemekM <p...@g...com>

    Witam.
    Czy APC Smart 1000 umożliwia wyłączenie automatyczne dwóch komputerów?
    Jeden podłączony do RS, a drugi do USB.
    --
    Przemek

  • 2. Data: 2010-08-17 21:55:31
    Temat: Re: APC Smart - RS i USB - 2 komputery
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    W dniu 2010-08-17 22:49, PrzemekM pisze:
    > Witam.
    > Czy APC Smart 1000 umożliwia wyłączenie automatyczne dwóch komputerów?
    > Jeden podłączony do RS, a drugi do USB.

    Z tego co pamiętam w APC nie da rady.

    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej

  • 3. Data: 2010-08-17 22:58:20
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-08-17 23:55, Andrzej W. pisze:

    > Z tego co pamiętam w APC nie da rady.
    Jeśli nie da rady, to nie-da-rady-wprost.
    Rozwiązania nie-wprost: dodatkowa karta w smart-slot w ups wsadzona (np
    2 porty RS do 2 kolejnych komputerów, lub karta ETH i dowolna liczba
    komputerów obsługiwanych przez sieć), lub rozwiązanie softowe - apcupsd
    na jednym komputerze, i przez sieć apcupsd na drugim/pozostałych jako slave

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 4. Data: 2010-08-18 09:26:17
    Od: PrzemekM <p...@g...com>

    W dniu 2010-08-18 00:58, BartekK pisze:

> [...]
    > na jednym komputerze, i przez sieć apcupsd na drugim/pozostałych jako slave

    Dzięki
    --
    Przemek

  • 5. Data: 2010-08-18 14:55:02
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

> [...]
    > na jednym komputerze, i przez sieć apcupsd na drugim/pozostałych jako slave

    Ja właśnie dzięki apcupsd mam skonfigurowane monitorowanie UPSa APC na
    kilku maszynach.
    Nie znalazłem innego sposobu.
    Sprawdza się to całkiem dobrze, a dzięki możliwości podpięcia dowolnego
    skryptu dla każdego zdarzenia na każdej maszynie daje bardzo duże
    możliwości.
    Np. pod Windows działa doskonale:
    start /min powercfg.exe -S 8c5e7fda-e8bf-4a96-9a85-a6e23a8c635c

    Znowu Linux rozsyła e-maile i SMSy.

    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej

  • 6. Data: 2010-08-19 20:48:47
    Od: "Piter" <j...@w...pl>

    Użytkownik "PrzemekM" <p...@g...com> napisał w wiadomości grup
    > Witam.
    > Czy APC Smart 1000 umożliwia wyłączenie automatyczne dwóch komputerów?
    > Jeden podłączony do RS, a drugi do USB.

    Podepnę się...
    znalazł ktoś może rozwiązanie aby ten UPS nie tracił co jakiś czas
    komunikacji z komputerem po USB?
    Nie zaobserwowałem po czym to się dzieje ale się dzieje. Pomaga np. odpięcie
    na chwile kabla USB.
    Kable wymieniałem, inne urządzenia w tym komputerze działają po USB bez
    problemów.
    Podłączenie po COM nie wchodzi w grę.

  • 7. Data: 2010-08-19 21:00:45
    Od: PrzemekM <p...@g...com>

    W dniu 2010-08-19 22:48, Piter pisze:

> [...]
    > odpięcie na chwile kabla USB.
    > Kable wymieniałem, inne urządzenia w tym komputerze działają po USB bez

    Też by mnie to interesowało. Mam dwa takie UPSy podłączone pod
    komputery, do których mam tylko dostęp zdalny i też mam takie objawy. Do
    tej pory po prostu instaluję od nowa oprogramowanie. Trochę to upierdliwe.
    --
    Przemek

  • 8. Data: 2010-08-19 23:35:51
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

> [...]
    > na chwile kabla USB.
    > Kable wymieniałem, inne urządzenia w tym komputerze działają po USB bez

    Wyłącz gdzieś w opcjach usypianie to nie będziesz musiał kabla odpinać.

    --
    animka