  • 11. Data: 2010-08-18 17:25:36
    Temat: Re: Nie pecet ale...
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-08-18 17:47, Użytkownik kamil napisał:

    > Pewnie i tak, nigdy nie traktowalem takich urzadzen inaczej jak
    > 'sprawdzic poczte, wylaczyc'.

    O to należało napisać zaraz po tekście jakie to ekrany były
    wytrzymałe przez 18 miesięcy. :-)

    > Inna sprawa, ze mozna kupic uniwersalna folie i przyciac na chinskiego
    > ipada, jesli juz ktos zdecyduje sie taka tandete kupic.

    Folia uniwersalna nie jest za wygodna, natomiast przed kupnem
    tego wynalazku (tableta) należało by się dobrze zastanowić.
    No chyba że ktoś potrzebuje tego jako taniego czytnika
    ebooków, komiksów i podobnych. W tej cenie bezkonkurencyjne.
    :-)

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2010-08-18 19:21:49
    Od: "W.P." <l...@w...pl>

    Użytkownik Mich@l napisał:

    > No za mną też coś takiego chodzi, dzieciakowi bym kupił. Chociaż dopiero
    > dwa latka to szybciutko załapał o co chodzi w dotykowym ekranie iPhona.
    > iPada mu nie kupię, bo za drogi i mimo wszystko za duży, a takie coś
    > sprawia wrażenie optymalnego. Ciekawe tylko jak z programami do
    > rysowania itp na tym całym Androidzie.

    Jest wersja Android-x86 (tak się nazywa), ale niestety (u mnie)
    nie udało się jej uruchomić. Natywnie budowana na eeepc.
    (sam mam obawy o wydajność, szczególnie modeli z 128M RAMu).

    W.P.

  • 13. Data: 2010-08-18 19:43:23
    Od: Nathan <m...@s...jest>

    > Poświęciłem cało popołudnie na szukaniu jakiegoś forum czy grupy
    > dyskusyjnej użytkowników tego urządzenia, nie znalazłem.
    > Znalazłem opinie użytkownika który miał ETEN3 i znajomego z ETEN1.

    Zainteresuj sie w1060 alias a81e, ewentualnie jakimś MIDem z rodziny SmartQ

    --
    Nathan

  • 14. Data: 2010-08-18 21:09:37
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-08-18 21:43, Użytkownik Nathan napisał:

    > Zainteresuj sie w1060 alias a81e, ewentualnie jakimś MIDem z rodziny SmartQ

    Dwa pierwsze fajne ale inna grupa cenowa, ceny MIDów to inna galaktyka
    wręcz.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2010-08-18 21:39:16
    Od: Nathan <m...@s...jest>

    W dniu 2010-08-18 23:09, RadoslawF pisze:

    > Dwa pierwsze fajne ale inna grupa cenowa, ceny MIDów to inna galaktyka
    > wręcz.
    >

    > Pozdrawiam
    No fakt. Ale i całkiem inna klasa sprzętu, z całkiem ciekawymi
    możliwościami, nie wspominając już o tak nieważnym aspekcie jak np. czas
    pracy na baterii.

    --
    Pozdrawiam Nathan
    "Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew, na które nie

  • 16. Data: 2010-08-19 08:38:26
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message

    > O to należało napisać zaraz po tekście jakie to ekrany były
    > wytrzymałe przez 18 miesięcy. :-)

    Poza kurierem zbierajacym podpisy klientow na PDA czy obsluga magazynu
    raczej niewiele innych regularnych zasosowan dla 3.5' ekranu i rysikowej
    klawiatury moge znalezc. ;)

> [...]
    > No chyba że ktoś potrzebuje tego jako taniego czytnika
    > ebooków, komiksów i podobnych. W tej cenie bezkonkurencyjne.

    Komiksy owszem, ale do ebookow? Czytanie na podswietlanym ekranie (do tego
    zapewne marnej jakosci sadzac po cenie calego urzadzenia) skutkuje zazwyczaj
    szybkim bolem oczu i glowy. Juz lepiej jakiegos Kindle kupic wtedy..

    Nie watpie ze rynek na takie tanie sprzety istnieje, ale sam nieraz
    przekonalem sie ze rzeczy tanie sa po prostu do dupy i tego bede sie
    trzymac.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 17. Data: 2010-08-19 10:29:10
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2010-08-18 21:21, W.P. pisze:

    > Jest wersja Android-x86 (tak się nazywa), ale niestety (u mnie)
    > nie udało się jej uruchomić. Natywnie budowana na eeepc.
    > (sam mam obawy o wydajność, szczególnie modeli z 128M RAMu).

    Na laptopie odpada. Ma być małe, zwarte, dotykowe, banalne w obsłudze,
    bez żadnych chorych rysików (no, chyba że medycy opracowali już cenowo
    dostępną dla NFZ metodę regeneracji wykłutych oczu).

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 18. Data: 2010-08-19 13:05:29
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-08-19 10:38, Użytkownik kamil napisał:

    > Poza kurierem zbierajacym podpisy klientow na PDA czy obsluga magazynu
    > raczej niewiele innych regularnych zasosowan dla 3.5' ekranu i rysikowej
    > klawiatury moge znalezc. ;)

    Wszelakie bazy danych, wszelakie zbiory notatek, słowniki
    języków obcych i to doczego nikt nie chce się przyznać czyli
    gry. A:-)

> [...]
    > tego zapewne marnej jakosci sadzac po cenie calego urzadzenia) skutkuje
    > zazwyczaj szybkim bolem oczu i glowy. Juz lepiej jakiegos Kindle kupic

    Kindle i podobne istnieją od mniej więcej roku może dwu, ja
    ebooki czytam prawie dziesięć lat i na oczy nie narzekam.
    Urządzenia o których pisze zaczęto produkować i sprzedawać
    w ubiegłym wieku. :-)

    > Nie watpie ze rynek na takie tanie sprzety istnieje, ale sam nieraz
    > przekonalem sie ze rzeczy tanie sa po prostu do dupy i tego bede sie
    > trzymac.

    Z tym do dupy to bez przesady, mając do wyboru tani chiński
    tablet za 300zł i wypasiony oraz modny wyrób Apple za trzy
    tysiące wybieram tańszy. Jak się okaże do dupy czy z jakiegoś
    powodu nieprzydatny bez żalu odstawie na półkę.

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2010-08-19 15:21:47
    Od: "W.P." <l...@w...pl>

    Użytkownik Mich@l napisał:

    > Na laptopie odpada. Ma być małe, zwarte, dotykowe, banalne w obsłudze,
    > bez żadnych chorych rysików (no, chyba że medycy opracowali już cenowo
    > dostępną dla NFZ metodę regeneracji wykłutych oczu).

    Nie złapałeś: na (najlepiej słabym) LAPTOPIE do TESTU funkcjonalnego
    "tego Androida". Jak się nada, to WTEDY kupujesz gotowe "device".

    W.P.

  • 20. Data: 2010-08-20 15:42:29
    Od: bogdan2312 <b...@A...pl>

    W dniu 2010-08-19 17:21, W.P. pisze:

    > Nie złapałeś: na (najlepiej słabym) LAPTOPIE do TESTU funkcjonalnego
    > "tego Androida". Jak się nada, to WTEDY kupujesz gotowe "device".

    Jako neptyk techniczny zalapalem.
    Mam takiego jakiegos Book z malym linuxem. Nie mam pojecia jaki jest
    procesor, bo ten system nic nie pokazuje, ale sprzecik ma z 4 lata wiec
    nie moze byc mocny.
    Jak sie zabrac do testowania Androida?