  • 1. Data: 2010-08-18 10:03:53
    Temat: Zimny, nowoczesny pecet
    Od: "latet" <l...@l...pl>

    Witam,

    Który z nowoczesnych (32 nm) dwurdzeniowych procesorów do desktopów (i3 / i5 /
    i7) ma najmniejszy pobór prądu i co za tym idzie - najmniej się grzeje?

    Jaka płyta główna pod tak dobrany CPU? Mam b. dobre doświadczenia z Gigabyte w
    ostatnich 2 latach.

    Obecnie mam chłodzoną biernie kartę graficzną z wyjściem HDMI - Zotac GF GT240.
    Spisuje się świetnie. Czy to jest obecnie najnowocześniejszy GF z biernym
    chlodzeniem?

    Jaki polecicie dobry, cichy zasilacz, z dużym wolnoobrotowym wentylatorem?

    Dzięki,

    latet

  • 2. Data: 2010-08-18 10:17:05
    Temat: Re: Zimny, nowoczesny pecet
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    latet napisa?(a):

    > Który z nowoczesnych (32 nm) dwurdzeniowych procesorów do desktopów (i3 / i5 /
    > i7) ma najmniejszy pobór prądu i co za tym idzie - najmniej się grzeje?

    http://ark.intel.com/Compare.aspx?ids=43546,48750,43
    550,43553,43556,48504,42915,42917,48496,46472,46473,
    48505

    > Jaka płyta główna pod tak dobrany CPU? Mam b. dobre doświadczenia z Gigabyte w
    > ostatnich 2 latach.

    Od kiedy używam płyt głównych Intela to inne obchodzę z daleka ;)

    > Obecnie mam chłodzoną biernie kartę graficzną z wyjściem HDMI - Zotac GF GT240.
    > Spisuje się świetnie. Czy to jest obecnie najnowocześniejszy GF z biernym
    > chlodzeniem?

    A w co grasz i w jakiej rozdzielczosci?

    > Jaki polecicie dobry, cichy zasilacz, z dużym wolnoobrotowym wentylatorem?

    Są i pasywne zasilacze ale... ;)

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widac z niego do Apteki na Solnym...

  • 3. Data: 2010-08-18 16:43:09
    Od: "latet" <l...@l...pl>

    > http://ark.intel.com/Compare.aspx?ids=43546,48750,43
    550,43553,43556,48504,42915,42917,48496,46472,46473,
    48505

    Dziękuję, fajna tabela, ale czemu nie ma w niej żadnych i7? Czy ta tabela to
    tylko procki "mobilne"?

    > Od kiedy używam płyt głównych Intela to inne obchodzę z daleka ;)

    Mam tak samo odkąd używam Gigabyte:) Wcześniej tylko Asus i Asus, aż w końcu
    mnie zawiódł.

    W nic. Tylko filmy full hd przez HDMI.

    Pozdrawiam,

    latet