  • 21. Data: 2003-12-19 08:31:24
    Temat: Re: Neo i problemy ciąg dalszy
    Od: Adam Durok <a...@f...com.pl>

    Plast wrote:

    > Tez poslalem maila do ev1.net i tez czekam. Z above.net odpisali z
    > kolei od razu (ze to nie u nich jest problem).

    czy moglibyscie napisac mi w jaki sposob lokalizujecie blokujacy serwer,
    jak odnajdujecie maila do administratora oraz jakiej tresci list do
    niego wysylacie.
    ja mam osobisty problem - mam wykupiony pakiet u www.dmkproject.com, do
    ktorego moje polaczenie nie dociera - cialbym przeanalizowac ktory
    serwer po drodze to blokouje i wyslac odpowiedniego maila do admina -
    prosze o pomoc!

    adam

  • 22. Data: 2003-12-19 11:35:17
    Od: k...@d...pl

> [...]
    > ktorego moje polaczenie nie dociera - cialbym przeanalizowac ktory
    > serwer po drodze to blokouje i wyslac odpowiedniego maila do admina -

    Również ev1.net.
    A blokujący serwer lokalizuję traceroutując z feralnego IP oraz IP ze
    starej puli ;)

  • 23. Data: 2003-12-19 11:37:04
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...pl>

    Witam,

    > Nie chcę Cię pogrążać, ale skutek odniesiesz mizerny... Przecież taki
    > dumny głupawy hamerykanin nie będzie zmieniał konfigu rutera dla
    > "jakiegoś polaczka".

    Ale tepsa nie dostala przeciez calego 83/8 tylko .. kawalek, pozatym
    hamerykanie (przynajmniej admini wiekszych sieci - a znam takich parunastu
    maja jak jeden lagodny i przyjacielski stosunek do zycia, pracy, ogolnie
    calego otoczenia ;-) IMO wiekszosc zareaguje prawidlowo!
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [at] konta.pl
    tel., sms: 602 461 806, http://www.konta.pl

  • 24. Data: 2003-12-19 11:42:53
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>

    On Fri, 19 Dec 2003 12:37:04 +0100 I had a dream that Adam Szendzielorz
    <a...@N...pl> wrote:
> [...]
    > maja jak jeden lagodny i przyjacielski stosunek do zycia, pracy, ogolnie
    > calego otoczenia ;-) IMO wiekszosc zareaguje prawidlowo!

    Ehm, mam inne doświadczenia - tacy hamerykanie po prostu nie zrozumieją,
    o co Ci chodzi. Ruter postawiła im jakaś firma, działa, więc lepiej nie
    ruszać.

  • 25. Data: 2003-12-19 15:46:57
    Od: "Przemyslaw" <p...@a...pl>

    > www.strona-ktora-nie-dziala.com - nie mogę na nią wejść :(

    np.

    www.racksale.com
    www.hostinginsite.com

    Przemysław

  • 26. Data: 2003-12-19 20:07:15
    Od: Plast <p...@d...it.ckt.pl>

    On Fri, 19 Dec 2003 12:35:17 +0100, k...@d...pl wrote:

    >Również ev1.net.

    Tak na marginesie, ktokolwiek dostal juz odpowiedz od admina ev1.net ?
    Bo ja czekam 2 dni i zero odzewu poki co. Dla porownania z
    poprzedniego hopa (above.net) otrzymalem odpowiedz potwierdzajaca
    domysl, ze to nie ich wina, w ciagu godzinki.

    Mam nadzieje, ze ktos odbiera ta poczte na ev1.net.

    A moze ona do nich po prostu nie dochodzi od Neostradowcow z IP 83 ?
    :/

    --
    "...I don't know half of you half as well as I should like
    and I like less than half of you half as well as you deserve..."

  • 27. Data: 2003-12-19 21:02:31
    Od: Krzysztof Nakielski <n...@n...USUN-TO.net>

    Plast <p...@d...it.ckt.pl> wrote:

> [...]
    > domysl, ze to nie ich wina, w ciagu godzinki.
    >
    > Mam nadzieje, ze ktos odbiera ta poczte na ev1.net.

    Ostatniego maila otrzymalem dzisiaj nad ranem z a...@N...net,
    napisali tylko tyle, ze szczegolowo analizuja zaistniala sytuacje oraz,
    ze poinformuja o jej wyniku.

    > A moze ona do nich po prostu nie dochodzi od Neostradowcow z IP 83 ?
    > :/

    Z 83/8 nie uda sie polaczyc do ich mx'a.

    Przy okazji moze komus udalo sie doczekac odpowiedzi z sieci: cox.net
    about.com lub yahoo?

  • 28. Data: 2003-12-20 12:24:22
    Od: Krzysztof Nakielski <n...@n...USUN-TO.net>

    Plast <p...@d...it.ckt.pl> wrote:

    > Tak na marginesie, ktokolwiek dostal juz odpowiedz od admina ev1.net ?
    [...]

    Mam kolejna odpowiedz. Sprawa sie troche ruszyla. Wylaczyli filtrowanie
    trasy 83/11 na ich routerze BGP, niestety nadal wyglada na to, ze tak
    samo jak cw.net tna ruch na podstawie adresow zrodlowych. Wyslalem
    informacje i czekam na odpowiedz.