  • 1. Data: 2003-12-18 13:04:14
    Temat: Neo i problemy ciąg dalszy
    Od: "Pavlo" <p...@g...pl>

    Hm zamiast sie kłócic kilka postów niżej może byści sie wzieli do roboty.
    Przypominam, że wina nie lezy po stronie TPSA (nie że ją bronie), ale po
    stronie właścicieli routerów, które maja w swoich "regułkach" Drop-owanie ip
    83/8 i one was nie przepuszczają, ja nie moge sie połaczyć z stroną w US:
    www.steampowered.com - sprawdzilem trase na stronie
    http://visualroute.ipartners.pl/ i otrzymalem, że powodem mojego braku
    kontaktu jest router o nr IP: 144.223.246.42 więc uzyłem bazy whois i
    dowiedzilem sie kto jest jego wlascicielem napisalem ładny do niego post i
    czekam na informacje (ktroa mam otrzymac do 72 h) to jest jedyna droga
    dzieki której osoby (wlasciciele routerow dopuszczą w koncu do ruchu ip 83/8
    ktore mial byc dopuszczony z dniem 16.11 b.r.).

    No chbya ze ktoś ma inny pomysl

    - mozna oczywiscie uzyc tunelowania, jesli posiadamy wlasny serwer lub mamy
    znajomego roota, mi niestety nie chcialo sie za bardzo kombinowac.

    P.S Dajcie jakies inne adresy stron które nie dzilaja.

  • 2. Data: 2003-12-18 13:20:43
    Temat: Re: Neo i problemy ciąg dalszy
    Od: "Krzysztof Nakielski" <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > dzieki której osoby (wlasciciele routerow dopuszczą w koncu do ruchu ip 83/8
    > ktore mial byc dopuszczony z dniem 16.11 b.r.).

    [...]

    Wczoraj wyslalem listy do ev1.net oraz cw.net. Jak narazie nie doczekalem sie
    jeszcze odpowiedzi na temat filtrowania ruchu. Wczoraj nad ranem z cw.net
    odpisali tylko tyle, ze nie filtruja rozglasznej trasy przez router france telecom.
    W trakcie pisania postu dostalem odpowiedz - sprawa jest analizowana, potrzebuja
    tylko jeszcze kilka informacji, ktore za moment wysylam.

  • 3. Data: 2003-12-18 13:28:54
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...pl>

    Witam,

    > www.steampowered.com - sprawdzilem trase na stronie
    > http://visualroute.ipartners.pl/ i otrzymalem, że powodem mojego braku

    Sprawdzaj raczej normalnym swoim traceroutem (pod windami: tracert host).
    Przeciez trasa Twoja moze sie roznic od tej z ipartners :)
    Ostatni host ktory odpowie to ten ktorego trzeba naprawic :-)
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [at] konta.pl
    tel., sms: 602 461 806, http://www.konta.pl

  • 4. Data: 2003-12-18 13:36:02
    Od: "Krzysztof Nakielski" <n...@p...onet.pl>

    > Witam,
    [...]
    > Ostatni host ktory odpowie to ten ktorego trzeba naprawic :-)
    > pozdr.

    Moim zdaniem nastepny, ktory powinien odpowiedziec, a nie odpowiada.

  • 5. Data: 2003-12-18 13:46:55
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Pavlo" <p...@g...pl> writes:

> [...]
    > ale po stronie właścicieli routerów, które maja w swoich "regułkach"
    > Drop-owanie ip 83/8 i one was nie przepuszczają, ja nie moge sie

    Dobrze jest jednak takie sprawy zglaszac za posrednictwem swojego ISP
    - czyli TPSA. Listy od nich moga byc traktowane tam gdzies w swiecie
    bardziej powaznie niz listy od szarego usera.

    Mozna tez zglosic i tu, i tu.

    MJ

  • 6. Data: 2003-12-18 13:50:56
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...pl>

    Witam,

    > Moim zdaniem nastepny, ktory powinien odpowiedziec, a nie odpowiada.

    No szczerze mowiac to zalezy od samego firewalla :-)
    Czy blokuje na wyjsciu czy na wejsciu pakiety z sieci 83/11 :-)
    pozdr.

  • 7. Data: 2003-12-18 13:53:55
    Od: "szanze" <s...@p...gazeta.pl>

> [...]
    >- czyli TPSA. Listy od nich moga byc traktowane tam gdzies w swiecie
    >bardziej powaznie niz listy od szarego usera.

    TP SA juz o tym wie, ale to nie wina TP SA, wiec zglaszajcie do wlascicieli
    routerow
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 8. Data: 2003-12-18 13:58:12
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...pl>

    Witam,

    > No szczerze mowiac to zalezy od samego firewalla :-)

    Oczywiscie chodzi mi o typowy router, ktory moze miec zablokowane
    przekazywanie pakietow z sieci 83/11 dalej, natomiast sam odpowiada
    normalnie i jest widoczny na traceroute'cie :)
    pozdr.

  • 9. Data: 2003-12-18 14:15:25
    Od: Plast <p...@d...it.ckt.pl>

    On Thu, 18 Dec 2003 14:04:14 +0100, "Pavlo" <p...@g...pl> wrote:

    >Hm zamiast sie kłócic kilka postów niżej może byści sie wzieli do roboty.
    [...]
    >P.S Dajcie jakies inne adresy stron które nie dzilaja.

    athena.mobilefrenzy.com

    Probowalem tracertowac, ostatnia odpowiedz dostaje z:
    so-3-3-0.mpr2.iah1.us.above.net [64.125.29.66]

    Niestety whois na ripe.net nie daje zadnych konkretnych informacji,
    wiec nie bardzo wiem, do kogo mialbym pisac :/.

    --
    "...I don't know half of you half as well as I should like
    and I like less than half of you half as well as you deserve..."

  • 10. Data: 2003-12-18 14:32:03
    Od: "XeitE" <x...@o...pl>

    Plast wrote:

    > athena.mobilefrenzy.com

    Dokladnie, ten host jest bardzo :) bardzo bym sie ucieszyl gdyby w koncu
    dopuszczaly rutery do niego...

    --
    XeitE
    "And if you gaze for long into an abyss,