  • 11. Data: 2010-06-22 22:08:20
    Temat: Re: Natarczywe telefony obslugi orange - przedluzenie umowy
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 22 Jun 2010 11:15:17 +0000 (UTC), Adramelech wrote:
    >"J.F." <j...@p...onet.pl> Odpowiedz na

    > Nic to nie da. Po 2-3 dni inny akwizytor orange zobaczy w systemie że już
    >całe 2 dni nikt nie dzwonił i spróbuje szczęscia.

    Dlatego druga czesc zdania. A satysfakcja - bezcenna :-)

    >Najlepiej działa powiedzenie "muszę się zastanowić" i umówienie na kolejny
    >telefon za 2 tygodnie. To daje te kilkanaście dni spokoju. Ale też nie
    >zawsze.

    Ale co - wpisuja termin kontaktu, czy po 2-3 dniach znow jakis
    akwizytor trafi ? :-)

    J.

  • 12. Data: 2010-06-23 05:20:41
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    TIM napisał:
    > Jak sie pozbyc tych niechcianych telefonow?

    Do mnie przestali dzwonić, kiedy powiedziałem, że Play ma lepszą ofertę i
    mam zamiar się przenieść. Bedę teraz miał jeszcze prawie 4 miesiace spokoju.

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 13. Data: 2010-06-23 11:00:37
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    J.F. <j...@p...onet.pl> Odpowiedz na

    > Ale co - wpisuja termin kontaktu, czy po 2-3 dniach znow jakis
    > akwizytor trafi ? :-)

    Pewnie rezerwują sobie klienta "ten jest mój już prawie go mam, zamorduje jak
    ktoś mi go bedzie chciał przejąć"?

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d

  • 14. Data: 2010-06-24 10:37:12
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "Akarm" <a...@w...pl>

    > Do mnie przestali dzwonić, kiedy powiedziałem, że Play ma lepszą ofertę i
    > mam zamiar się przenieść. Bedę teraz miał jeszcze prawie 4 miesiace
    > spokoju.

    A nie mogliby z tego P... przestać pisać na niusy ?

  • 15. Data: 2010-06-24 18:10:23
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    niusy.pl napisał:
    > Użytkownik "Akarm" <a...@w...pl>
    > A nie mogliby z tego P... przestać pisać na niusy ?

    Czytanie ze zrozumieniem szwankuje? Rozmawiamy tutaj o nachalnym
    telefonowaniu, nie o pisaniu.

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 16. Data: 2010-06-26 13:46:20
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "Akarm" <a...@w...pl>

    > Czytanie ze zrozumieniem szwankuje? Rozmawiamy tutaj o nachalnym
    > telefonowaniu, nie o pisaniu.

    To chyba u Ciebie szwankuje. Rozmawiamy tutaj o nachanym telefonowaniu w
    ORANGE. Rozumiesz ? O R A N G E !!!

  • 17. Data: 2010-06-26 14:58:03
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    niusy.pl napisał:
    > Użytkownik "Akarm" <a...@w...pl>
    > To chyba u Ciebie szwankuje. Rozmawiamy tutaj o nachanym telefonowaniu w
    > ORANGE. Rozumiesz ? O R A N G E !!!

    1. A teraz przeczytaj sobie powoli jaszcze raz to, co napisałem. Może
    powtórzę: "Do mnie przestali dzwonić, kiedy powiedziałem, że Play ma lepszą
    ofertę i mam zamiar się przenieść".
    2. Przeczytaj to jeszcze raz, i jeszcze raz, i jeszcze raz... Czy juz
    zrozumiałeś?
    3. Jeśli nadal masz trudności, zacznij czytać znowu.
    4. Kiedy bedzie się wydawało, że rozumiesz, spróbuj sobie wyjaśnić jakiej
    rady udzieliłem, na moim własnym przkładzie, pytającemu "jak pozbyć się tych
    niechcianych telefonów?" z Orange.
    5. Jeżeli w dalszym ciągu nie rozumiesz, że rozmawiamy o tym jak pozbyc się
    nachalnych telefonów od konsultantów Orange, wróć do punktu nr 1. Jeśli
    będziesz czytał to wszystko po raz trzeci, to bedzie znak, że najwyższy czas
    abyś już dał sobie spokój i przestał to czytać. :)

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 18. Data: 2010-06-27 16:25:25
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote in message
    > A co Ci wadzą takie telefony? Poznaj ofertę konkurencji i niech Ci dadzą
    > lepszą, nygusy. Na takie telefony najlepsze są konkrety - zobacz co
    > oferują konkurenci, odejmij od tego 20% i spytaj się konsultanta, czy ma
    > coś jeszcze lepszego. Jak ma, to bardzo dobrze, jak nie ma, to sam szybko
    > skończy rozmowę.

    Czujesz się samotny i lubisz gdy ktoś do Ciebie codziennie dzwoni?

    > Do mnie co pewien czas wydzwaniają handlowcy biznesowi orange'a.
    > Z jednym nawet się umówiłem,

    Przystojny był?

  • 19. Data: 2010-06-27 20:46:25
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Pszemol pisze:

    > Przystojny był?

    Nie w tym celu się z nim umówiłem. Jako mężczyzna lubię rozmawiać o
    konkretach, dlatego jak ktoś ma do mnie jakąś sprawę, to rozmawiam, a
    nie chowam się i wymyślam bzdurne argumenty, aby nie rozmawiać.

    --
    Liwiusz