  • 1. Data: 2010-06-22 09:09:31
    Temat: Natarczywe telefony obslugi orange - przedluzenie umowy
    Od: "TIM" <t...@b...o_n_e.t.pl>

    Witam
    Wydzwaniaja do mnie z orange ze mam przedluzyc umowe, doslownie dzwonia
    codziennie
    Malo brakuje, zeby zamiast przedluzyc umowe zdecyduje sie ja rozwiazac
    Bede chcial przedlzyc to sam zadzwonie
    Jak sie pozbyc tych niechcianych telefonow?

  • 2. Data: 2010-06-22 09:11:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "TIM" <t...@b...o_n_e.t.pl> napisał w
> [...]
    > rozwiazac
    > Bede chcial przedlzyc to sam zadzwonie
    > Jak sie pozbyc tych niechcianych telefonow?

    Powiedziec ze jeszcze jeden taki telefon to sie przeniesiesz .. i
    zaczac juz sie rozgladac po Play :-)

    J.

  • 3. Data: 2010-06-22 09:17:01
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    TIM pisze:
> [...]
    > Bede chcial przedlzyc to sam zadzwonie
    > Jak sie pozbyc tych niechcianych telefonow?

    A co Ci wadzą takie telefony? Poznaj ofertę konkurencji i niech Ci
    dadzą lepszą, nygusy. Na takie telefony najlepsze są konkrety - zobacz
    co oferują konkurenci, odejmij od tego 20% i spytaj się konsultanta, czy
    ma coś jeszcze lepszego. Jak ma, to bardzo dobrze, jak nie ma, to sam
    szybko skończy rozmowę.

    Do mnie co pewien czas wydzwaniają handlowcy biznesowi orange'a. Z
    jednym nawet się umówiłem, ale nie porozmawiałem nawet 5 minut, bo nie
    miał nic ciekawszego od oferty, którą mogę sobie kupić w kiosku na kartę.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2010-06-22 09:44:18
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał:

    > Użytkownik "TIM" <t...@b...o_n_e.t.pl> napisał w
    >
    > Powiedziec ze jeszcze jeden taki telefon to sie przeniesiesz .. i zaczac juz
    > sie rozgladac po Play :-)

    Dokładnie. Zanim przeniosłem wszystkie numery firmowe do Play zadawałem
    "konsultantom" Orange pytanie, czy dadzą mi chociaż połowę tego, co mi oferuje
    Play w Firmowej 100. Nie umieli odpowiedzieć i rozmowa się kończyła.

  • 5. Data: 2010-06-22 10:05:11
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2010-06-22 11:09, TIM wrote:
    > [..]
    > Jak sie pozbyc tych niechcianych telefonow?

    Spróbuj jakos tak ;-)
    Click --> http://www.youtube.com/watch?v=pgYarQbPHPo

    Piotrek

  • 6. Data: 2010-06-22 11:15:17
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> Odpowiedz na

    > Powiedziec ze jeszcze jeden taki telefon to sie przeniesiesz .. i
    > zaczac juz sie rozgladac po Play :-)

    Nic to nie da. Po 2-3 dni inny akwizytor orange zobaczy w systemie że już
    całe 2 dni nikt nie dzwonił i spróbuje szczęscia.
    Najlepiej działa powiedzenie "muszę się zastanowić" i umówienie na kolejny
    telefon za 2 tygodnie. To daje te kilkanaście dni spokoju. Ale też nie
    zawsze.

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d

  • 7. Data: 2010-06-22 12:21:43
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Adramelech" <a...@t...nie.ma> napisał

    > Nic to nie da. Po 2-3 dni inny akwizytor orange zobaczy w systemie że już
    > całe 2 dni nikt nie dzwonił i spróbuje szczęscia.

    cd poprzedniego postu:
    Jak później do mnie znów dzwonili, pytałem się skąd dzwonią, mówili różne miasta
    Polski, oddalone o 150 - 350km, to mówiłem, że już mam sporo lokalnych
    propozycji, więc dlaczego spoza mojego miasta mnie nagabują. Dodałem też i
    poprosiłem o stosowną notatke przy moim nazwisku, że posiadam SWOJEGO
    przedstawiciela biznesowego, który za mnie te kwestie załatwia, a ponadto niech
    zapiszą, że dalsze wydzwanianie do mnie uznam za spam telefoniczny i
    molestowanie i zgłoszę to na Policję. Nie wiem, czy się tym zasugerowali, ale
    ilość nachalnych połączeń nagle spadła. I dobrze.

  • 8. Data: 2010-06-22 13:02:55
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Tomek pisze:

    > mnie uznam za spam telefoniczny i molestowanie i zgłoszę to na Policję.

    Pewnie teraz nie dzwonią, bo po takiej odpowiedzi pracownik zbyt
    długo się śmiał i marnował czas pracy ;)

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2010-06-22 15:59:06
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał

    > Pewnie teraz nie dzwonią, bo po takiej odpowiedzi pracownik zbyt długo się
    > śmiał i marnował czas pracy ;)

    Ważne, że zadziałało, niech się śmieją.

  • 10. Data: 2010-06-22 18:21:33
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

> [...]
    > Bede chcial przedlzyc to sam zadzwonie
    > Jak sie pozbyc tych niechcianych telefonow?

    mnie też nękali, przeniosłem się do Ery,
    jak mnie panienka w idei... ups orange pytała dlaczego się przenoszę to jej
    powiedziałem, że przekonała mnie natarczywość i uciążliwość kolejnych
    telefonów w sprawie przedłużenia umowy,

    brat