  • 1. Data: 2010-06-21 14:28:13
    Temat: GPS
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Jakie odbiorniki GPS są montowane do telefonów GPS?
    (na przykład który SiRF?)
    Czy wspierają one EGNOS?
    Jakie dają dokładności wskazania położenia we współrzędnych
    geograficznych i w wysokości? Czy wszystkie mają AGPS, czy
    są takie z czystym GPS, które pokazują stale współrzędne
    bezpłatnie? :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2010-06-21 14:35:50
    Temat: Re: GPS
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 21 Jun 2010 16:28:13 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

> [...]
    > geograficznych i w wysokości? Czy wszystkie mają AGPS, czy
    > są takie z czystym GPS, które pokazują stale współrzędne

    NTG!

    "geohot to troche narcyz i mitoman" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

  • 3. Data: 2010-06-21 16:00:33
    Temat: Re: GPS w komórce sieci GSM
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek Godel" w...@l...institute.com

    > NTG!

    Faktycznie. Więc inaczej zapytam:

    Jakie odbiorniki GPS są montowane do telefonów komórkowych?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2010-06-21 16:11:46
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 21 czerwca 2010 18:00, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > "Waldek Godel" w...@l...institute.com

    > Faktycznie. Więc inaczej zapytam:
    >
    > Jakie odbiorniki GPS są montowane do telefonów komórkowych?

    Chyba chodziło o to, że najbardziej zadowalające Cie informacje uzyskasz
    na pl.rec.gps. Ale kto wie?

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 5. Data: 2010-06-21 16:45:47
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 21 Jun 2010 18:11:46 +0200, Piotr M napisał(a):

    > Chyba chodziło o to, że najbardziej zadowalające Cie informacje uzyskasz
    > na pl.rec.gps. Ale kto wie?

    Niespecjalnie uzyska, bo tam mają już go dość, tak samo jak zresztą na
    conajmniej kilkunastu innych grupach na których trollował. Co nie znaczy,
    że ma przyjść trollować tutaj. Dopiero co iStrybyszewski-Kamiński się
    uspokoił (bo poszedł srać na pl.comp.os.advocacy, choć z drugiej strony to
    wymarzona grupa dla niego), to już kolejny ma zająć jego miejsce?

    "Nie to co trole z polskiego usenetu ... ci to sami madrale..." - Paweł
    "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

  • 6. Data: 2010-06-21 17:18:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek Godel" 1txp87acrgfon$....@l...institute.com

    > Niespecjalnie uzyska, bo tam

    ...nie mają zielonego pojęcia o odbiornikach GPS.
    Patrzą na ekranik nawigacji i słuchają ,,jedź prostu, skręć w lewo,
    skocz na drzewo'' nie mając pojęcia o tym, co kryje owa nawigacja.

> [...]
    > uspokoił (bo poszedł srać na pl.comp.os.advocacy, choć z drugiej strony to
    > wymarzona grupa dla niego), to już kolejny ma zająć jego miejsce?

    Może jednak daj możliwość wypowiedzenia się tym, którzy świadomie żyją. :)
    Ty, jak widzę, boisz się ukazania Twojej ,,wiedzy''. :) (zwanej niewiedzą)

    Wiesz albo nie wiesz -- jakie są używane/montowane chipy w tych telefonach.
    Nie wiesz -- więc nie przeszkadzaj tym osobom, które wiedzą. :)
    Nie sprowadzaj poziomu innych do swego. Nie wiesz, więc albo ucz się,
    albo pogódź się ze swoja ułomnością. :) Nie nazywaj mądrzejszego od
    siebie -- trollem, bo i tak skończysz (jak większość Tobie podobnych)
    na kiblowaniu w Anglii i na żebraniu u takich jak ja. :) Tyle tylko, że
    żebrząc, będziesz udawał pokornego i potulnego, odwołując się (jak masy
    Tobie podobnych) do miłosierdzia Bożego i ludzkiej dobroci... :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2010-06-21 17:33:52
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > Jakie odbiorniki GPS są montowane do telefonów GPS?
    > (na przykład który SiRF?)
    w "komórkach"? kiedyś eteny (np x500+) i mio

    > Czy wspierają one EGNOS?
    niewiem
    > Jakie dają dokładności wskazania położenia we współrzędnych
    > geograficznych i w wysokości?
    takie same jak w innych urządzeniach i mocno zależne od "widoku" na satelity

    > Czy wszystkie mają AGPS, czy
    > są takie z czystym GPS, które pokazują stale współrzędne
    > bezpłatnie? :)
    Z całym szacunkiem, ale weź pomyśl. Każdy(moze prawie) dodaje A-GPS, bo
    to zero kosztów, a poprawia komfort użytkowania.
    Jeśli włożysz kartę sim prepaida z 0 srodków na koncie to... GPS
    przestanie działać? Żarty. Zawsze możesz sobie to A! wyłączyć, chyba ze
    masz telefon bez systemu operacyjnego i z mocono skopaną obsługą gps/gprs

    ToMasz

  • 8. Data: 2010-06-21 17:45:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ToMasz" hvo7q1$hus$...@i...gazeta.pl

> [...]
    > przestanie działać? Żarty. Zawsze możesz sobie to A! wyłączyć, chyba ze
    > masz telefon bez systemu operacyjnego i z mocono skopaną obsługą gps/gprs

    Szacunku nie okazuje się pisaniem nieprawdy.
    AGPS korzysta z infrastruktury GSM.

    Pytanie nadal aktualne -- jakie chipsety są wykorzystywane w takich telefonach?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2010-06-21 17:49:24
    Od: ALEX <a...@g...pl>

    W dniu 21-06-10 18:45, Waldek Godel pisze:

    > Dopiero co iStrybyszewski-Kamiński się
    > uspokoił (bo poszedł srać na pl.comp.os.advocacy, choć z drugiej strony to
    > wymarzona grupa dla niego)

    Cycat z tamtąd:"jedyna rzecz ktora mnie dziwi to to ze nie widzialem
    jeszcze u bukmacherow
    mozliwosci obstawiania co apple teraz 'wynajdzie' w swoim kolenym sprzecie"
    Słodkie ;-)

    --
    ALEX 3310 6210 6310i 3200 6650 6810 6600 2680 6220cl 5530xm 5800xm

  • 10. Data: 2010-06-21 21:21:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ALEX" 4...@g...pl

    > Cycat z tamtąd:"jedyna rzecz ktora mnie dziwi to to ze nie widzialem

    Proponuję powrót do podstawówki. :) (stamtąd)

    Czy ktokolwiek coś wie na temat odbiorników
    GPS montowanych do telefonów komórkowych?

    -=-

    Czy na przykład są takie telefony z SiRF IV lub SiRF V?
    Ja znam tylko z SiRF III.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'