  • 1. Data: 2010-06-21 17:53:49
    Temat: Kilka pytan odnosnie telefonu Samsung Monte
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    Witam,
    Mam kilka pytan tyczacych sie telefonu Samsung Monte:

    - w jaki sposob (czy w ogole sie da), zmienic dzwiek nadchodzacej
    wiadomosci SMS, dodam ze w ustawieniach -> profile nie ma takiej opcji,
    dodatkowo wszedzie wylaczylem wibracje, a przy wiadomosciach wibracja
    sie pojawia, wie ktos jak to wylaczyc?

    - dlaczego pojawia sie literka E (EDGE), mimo ze w modemie na USB, mam
    zasieg HSDPA, wiec nawet jesli samsung ma troche gorsza antene to wydaje
    mi sie powinien pojawic sie co najmniej UMTS

    - mam wlaczona strefe taniego internetu w play - to chyba chodzi
    wylacznie na 3G, wiec jakiem cudem pojawia mi sie EDGE?

    - czy da sie ustawic w telefonie tak aby korzystal tylko z 3G?

    pozdrawiam,
    R.M.