  • 1. Data: 2010-06-21 18:56:03
    Temat: Billing w Simplus
    Od: ledres <l...@u...op.pl>

    Witam.
    Czy moge jakos dowiedziec sie na co dokladnie poszly w danym okresie
    pieniadze z mojego konta w Simplusie? Mam wrazenie, ze za szybko znikaja
    i chcialbym dowiedziec sie na co, zeby ewentualnie zmienic taryfe.

    pzdr. ledres

  • 2. Data: 2010-06-21 20:04:57
    Temat: Re: Billing w Simplus
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2010-06-21 20:56, ledres napisał/a:
> [...]
    > pieniadze z mojego konta w Simplusie? Mam wrazenie, ze za szybko znikaja
    > i chcialbym dowiedziec sie na co, zeby ewentualnie zmienic taryfe.

    http://www.google.pl/search?source=ig&hl=pl&rlz=1G1G
    GLQ_PLPL266&=&q=simplus+biling&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs
    _rfai=

    --
    Cz.

  • 3. Data: 2010-06-23 19:15:08
    Od: konsultant <k...@g...pl>

    Użytkownik ledres napisał:
> [...]
    > pieniadze z mojego konta w Simplusie? Mam wrazenie, ze za szybko znikaja
    > i chcialbym dowiedziec sie na co, zeby ewentualnie zmienic taryfe.

    Przejdź z numerem simplusa na Gadu Air działające w sieci Plusa.
    Gadu Air to najlepszy prepaid w Polsce. Zalety:
    - 6gr/sms do wszystkich sieci bez żadnych pakietów
    - 5-10gr/min. na numery stacjonarne dzięki połączeniom VoIP z komórki
    - darmowe minuty na stacjonarki po doładowaniu konta
    - darmowy internet po doładowaniu konta,taktowanie internetu co 1kB !!!
    - darmowy komunikator Gadu Gadu w telefonie na zawsze
    - 29gr/min. do wszystkich sieci (poza Play i Polsatem), 15gr/min. do
    Gadu Air i na komunikator GG
    - wybór 1 z 3 promocji po doładowaniu: 1000 smsów do Gadu Air, 19gr/min.
    do wszystkich sieci poza Play i Polsat, darmowe połączenia w Gadu Air
    - doładowanie 10zł wystarcza na 3 miesiące rozmów wychodzących.

  • 4. Data: 2010-06-23 19:34:14
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2010-06-23 21:15, konsultant napisał/a:

    > Przejdź z numerem simplusa na Gadu Air działające w sieci Plusa.

    Zmień Swój nick z konsultant "Głupi SPAMER"

    --
    Cz.

  • 5. Data: 2010-07-06 15:46:34
    Od: ztomasz <z...@o...eu>

    W dniu 2010-06-23 21:15, konsultant pisze:
> [...]
    > do wszystkich sieci poza Play i Polsat, darmowe połączenia w Gadu Air
    > - doładowanie 10zł wystarcza na 3 miesiące rozmów wychodzących.

    a biling jest??
    --

    Tomasz

    Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą
    transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=

  • 6. Data: 2010-07-06 19:53:54
    Od: konsultant <k...@g...pl>

    Użytkownik ztomasz napisał:

    > a biling jest??

    Oczywiście że jest billing darmowy w Gadu Air- na stronie konto.gadu-gadu.pl