  • 21. Data: 2013-05-11 14:13:13
    Temat: Re: Naklejki grupowe
    Od: tá´Ź

    megrimsPL wrote:

    > Ja Troll?

    Trolla megrimsa tez mam od dawna w KF-ie, a jest tak dlatego, że troll
    megrims ma droższe auto niż ja. Dodam, że co wieczór, po zmówieniu
    "modlitwy polaka", kontroluję czy troll megrims nie uciekł z mojego KF-a.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 22. Data: 2013-05-11 14:13:40
    Od: tá´Ź

    masti wrote:

    > bawi mnie jak te trolle wyzywają innych od trolli :)

    Chcesz o tym porozmawiać na kozetce, ginekomasti?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 23. Data: 2013-05-11 14:14:19
    Od: tá´Ź

    DoQ wrote:

    > PLONK. Wracaj skąd wylazłeś!

    Troll DoQ znowu wylazł z wora. :/ PLONK!!!

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 24. Data: 2013-05-11 14:16:33
    Od: tá´Ź

    Andrzej Kubiak wrote:

    > Opanowanie języka polskiego było kiedykolwiek twoim marzeniem?

    Albo RuMuńskiego?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 25. Data: 2013-05-11 14:17:44
    Od: tá´Ź

    Cavallino wrote:

    > A Ty nie masz innych problemów?

    Czy imputowanie innym problemów świadczy o tym, że sam je masz, koniu?
    Czy chciałbyś o tym porozmawiać na kozetce?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 26. Data: 2013-05-16 15:44:04
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    t??? wrote:

    > Chcesz o tym porozmawiać na kozetce, ginekomasti?

    Nudny się robisz...

    http://motogof.tumblr.com/

  • 27. Data: 2015-09-09 09:40:51
    Od: h...@p...onet.pl

    W dniu piątek, 10 maja 2013 14:30:57 UTC+2 użytkownik Dezeusz napisał:
    > Wróciłem na grupę, po wieeeeeeeelu latach nieobecności i widzę po paru
    > postach, że tradycja naklejkowa jeszcze jednak żyje :)
    > Jaki jest obowiązujący wzór naklejki teraz? Bez zmian? Coś nie mogę się
    > doszukać...
    >
    > NB - pochwalę się - moje auto było pierwszym(!) oklejonym w historii p.m.s!
    >
    > pozdr
    > Dezeusz

    Ja też po kilku latach ponownie tu zajrzałem, ale to już nie jest to co kiedyś.

    W tej chwili większość osób chyba się poprzenosiła na fora dedykowane.

    A naklejek to mam gdzieś w szafie jeszcze z dawnej dystrybucji.

    Jeżeli Twoje auto było pierwszym obklejonym tzn że miałeś naklejkę trójkątną z
    ostrymi rogami z której to schodziła żółta farba.
    Dopiero potem druga edycja była poprawiona i miała już zaokrąglone rogi.

    Adam

  • 28. Data: 2015-09-09 17:17:54
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2015-09-09 o 09:40, h...@p...onet.pl pisze:

    > Ja też po kilku latach ponownie tu zajrzałem, ale to już nie jest to co kiedyś.
    >
    > W tej chwili większość osób chyba się poprzenosiła na fora dedykowane.

    Zapewne...

    > A naklejek to mam gdzieś w szafie jeszcze z dawnej dystrybucji.

    O, właśnie - a zewnętrzne jakieś znajdziesz? Reflektowałbym na dwie sztuki.
    Skąd jesteś?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 29. Data: 2015-09-13 07:57:13
    Od: Skolmi <k...@g...com>

    Mam kilka zewnętrznych z drugiej edycji. W centrum DC oddam za darmo. Za "na piwo"
    mogę nawet ruszyć się na pocztę.

  • 30. Data: 2015-09-14 08:24:32
    Od: h...@p...onet.pl

    W dniu środa, 9 września 2015 17:17:26 UTC+2 użytkownik LEPEK napisał:

    > Zapewne...

    > O, właśnie - a zewnętrzne jakieś znajdziesz? Reflektowałbym na dwie sztuki.
> [...]

    Warszawa.