  • 1. Data: 2013-05-10 11:38:57
    Temat: Zawieszenie + co jeszcze przy okazji
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Będę robił amorki z przodu, co jeszcze bo na 100% wymieniam drążki +
    końcówki (leżą już od dawna i przy okazji się wymienii), czy warto przy
    okazji wymieniać np. stabilizatory bo są tanie i ma je jeden sprzedawca od
    amorków więc koszta przesyłki odchodzą.

    Co warto jeszcze wymienić przy okazji rozbiórki ??

    Auto: Volvo V40 1.8 benzyna >2000r.

  • 2. Data: 2013-05-10 12:26:55
    Temat: Re: Zawieszenie + co jeszcze przy okazji
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-05-10, Chris <c...@s...pl> wrote:
> [...]
    > amorków więc koszta przesyłki odchodzą.
    >
    > Co warto jeszcze wymienić przy okazji rozbiórki ??

    Wymienic to nie wiem ale poszukaj pare watkow wstecz. Laska wymieniala
    chlodnice a skonczylo sie na wybebeszeniu srodka i mycia blachy pod
    wykladzina ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2013-05-10 12:55:50
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    AZ nabazgrał(a):

    > Wymienic to nie wiem ale poszukaj pare watkow wstecz. Laska wymieniala
    > chlodnice a skonczylo sie na wybebeszeniu srodka i mycia blachy pod
    > wykladzina ;-)

    Seat i pucowanie całego auta ? bo jak nie to nie wiem i nie mogę znależć :)

  • 4. Data: 2013-05-10 13:08:38
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-05-10, Chris <c...@s...pl> wrote:

    > Seat i pucowanie całego auta ? bo jak nie to nie wiem i nie mogę znależć :)

    Tak ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2013-05-10 13:12:30
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    AZ nabazgrał(a):

    > Tak ;-)

    Ok .. :) bo ja wymiękłem po odpaleniu tego linka :)

  • 6. Data: 2013-05-11 19:38:47
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-05-10 11:38, Chris pisze:
> [...]
    > od amorków więc koszta przesyłki odchodzą.
    >
    > Co warto jeszcze wymienić przy okazji rozbiórki ??
    Jak wyciągasz amortyzatory, i masz ściągacz do sprężyn, to łożysko
    amortyzatora (mcpersona) warto zmacać (a jak są tanie - wymienić, nie
    będzie trzeba drugi raz wyjmować amortyzatorów).

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 7. Data: 2013-05-11 23:25:27
    Od: scobowski <s...@i...pl>

> [...]
    > od amorków więc koszta przesyłki odchodzą.
    >
    > Co warto jeszcze wymienić przy okazji rozbiórki ??

    Stabilizatory chcesz wymieniać..? :D