  • 41. Data: 2011-01-25 10:26:51
    Temat: Re: Nakładki na wycieraczki?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Robert_J" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ihm3v8$2cm$1@news.onet.pl...

    > Ja nie wychodzę z takiego założenia, bo trudno mi się z nim zgodzić :-).
    > Nie można przyjąć że towar dwa razy droższy musi być dwa razy trwalszy.
    > Może być lepszej jakości. I MZ w przypadku tych wycieraczek tak właśnie
    > jest...

    Nie jest.
    Zwykłe, ale droższe wycieraczki uznanych firm spisują się dokładnie tak samo
    jako nowe.
    A kosztują dwa razy mniej i wytrzymują dwa razy dłużej bez zauważalnych wad.
    Zużycie zwykłej wycieraczki objawia się tym, że zaczyna lekko mazać, potem
    proces się nasila.

    A nie że ni z tego ni z owego nie wyciera dużej części szyby.

    >Opony za 400 zł sztuka wcale nie pojeżdżą dwa razy dłużej niż te za 200,
    >będą po prostu lepsze (przynajmniej teoretycznie ;-) )

    Problem w tym, jeśli do jakiegoś auta nagle musisz zacząć zakładać dwa razy
    droższe opony, ale wcale nie lepsze, tylko dlatego, że producent inne
    mocowanie wymyślił.

    > To naprawdę nie wiem o co biega. Ja jeden jedyny raz miałem mały problem,
    > ale to z powodu fabrycznego odkształcenia. Prawe pióro zostawiało
    > delikatny niedoczyszczony ślad pod miejscem mocowania.

    U mnie wariuje lewe, o prawym to wcale nie piszę, bo świadomie (w celu
    testowania) kupiłem tani badziew, który okazał się bublem od razu.

  • 42. Data: 2011-01-25 11:12:11
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-01-24 17:36, spammtrapp pisze:

    > Wycieraczki zmieniam raz na 2 lata, awaryjnie rok. 80 zł za komplet podzielone
    przez 12 miesiecy ile daje? 6 złotych? Oszczedzam na tym na czym tą oszczędność da
    się zauważyć.

    No i zastosuj ten sam tok rozumowania do wszystkiego, co kupujesz.

  • 43. Data: 2011-01-25 11:13:23
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-01-24 20:30, spammtrapp pisze:

    > Przemieszczanie się środkami komunikacji miejskiej jest o wiele tańsze od
    samochodu. Albo kogoś stać na auto i jego utrzymanie albo nie.

    Jak bym każdą rzecz kupował 5x drożej niż można i to całkiem
    przyzwoitej jakości, to by mnie nie było stać nawet na rower.

  • 44. Data: 2011-01-25 11:32:41
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 25 Jan 2011 09:41:23 +0100, Cavallino wrote:

    >Może na tym polega problem, że się zużywają w 100% w rok.
    >Od czegoś co jest 4 razy droższe oczekiwałbym jednak dłuższej trwałości,

    Albo wyzszej jakosci - moze dopiero one daja naprawde czysta szybe.

    Oczywiscie kazdy ma swoj gust i swoje auto i nie ma sie co dziwic ze
    skoro nie widac roznicy to po co przeplacac :-)

    J.

  • 45. Data: 2011-01-25 14:23:28
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl> wrote in message
    > Użytkownik "kml" <f...@g...lp> napisał w wiadomości

    > Dzięki za namiary i pierwszy merytoryczny post w wątku. Niestety w ofercie
    > nie mają i leczy mnie tylko specjalna produkcja.

    No żartujesz? A mój był niemerytoryczny?

    Od 12 lat kupuje oryginalne gumki do swoich piór w sklepie z częsciami
    producenta i wymieniając systematycznie 2 razy do roku jeszcze mnie
    nic nie zaskoczyło tak abym musiał tą wycieraczkową loterię na stacji
    benzynowej kupować.

    Co Ci stoi na przeszkodzie aby gumy do wycieraczek u VW kupić?

  • 46. Data: 2011-01-25 14:36:35
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Tue, 25 Jan 2011 07:23:28 -0600, Pszemol na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > Co Ci stoi na przeszkodzie aby gumy do wycieraczek u VW kupić?

    Ale jakie gumy, i gdzie sobie te gumy wsadzi :) ?

    "Świat jest piękny ! I to jest właśnie takie smutne. Stanisław Jerzy Lec"

  • 47. Data: 2011-01-25 18:10:05
    Od: spammtrapp <s...@g...pl>

    > Jak bym każdą rzecz kupował 5x drożej niż można i to całkiem
    > przyzwoitej jakości, to by mnie nie było stać nawet na rower.

    Ale jesteś konsekwentny i lejesz olej marki Tesco z Tesco, jezdzisz na
    oponach marki Chin Chon Chan itd?

  • 48. Data: 2011-01-25 18:10:44
    Od: spammtrapp <s...@g...pl>

    > No i zastosuj ten sam tok rozumowania do wszystkiego, co kupujesz.

    Zacznij czytać ze zrozumieniem:
    "Oszczedzam na tym na czym tą oszczędność da się zauważyć."

  • 49. Data: 2011-01-25 19:08:47
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Marcin Stankiewicz" <e...@...sigu.invalid> napisał w wiadomości

    > Ale jakie gumy, i gdzie sobie te gumy wsadzi :) ?

    Nie ważne, ważne że było MERYTORYCZNIE :>

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 50. Data: 2011-01-25 19:55:50
    Od: Przemek <p...@g...com>

    On 24 Sty, 23:33, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Niestety nie, ostatnio i ja sie meczylem i zamarzala zbyt czesto,
    > nawet w czasie jazdy.
    > Byc moze wina nie tylko po stronie lodu, ale tez rdzy, bo one swoj
    > wiek juz mialy :-)
    >
    > Teraz sobie kupilem plaska na probe, daje rade ale bez rewelacji.
    > Moze dlatego ze wloska :-)

    Moje pierwsze płaskie wycieraczki to polecane tu przez parę osób VCAP
    - badziew jakich mało. Jedyna zaleta, to że jest ciszej przy większych
    prędkościach.
    Zaryzykowałem i kupiłem Bosch Aerotwin, przekonany, że może dużo
    lepiej nie będzie, ale nie chciałem się zrażać od razu.
    Zbierają dużo lepiej, nie piszczą, jak prosię na szybie. Zakładałem w
    sierpniu i póki co, lód i śnieg nie robi na nich specjalnego wrażenia,
    zdarzało się mi zeskrobywać lód z szyby wycieraczkami :). Samo
    mocowanie piór też znacznie lepsze niż w tanich zamiennikach.
    Wady - tak samo, jak w przypadku VCAP, prawe pióro odstaje od szyby w
    pozycji spoczynkowej. Podczas pracy jednak zgarnia na całym, widocznym
    obszarze szyby. Mankament mało znaczący, ale występuje i nieco
    drażni :)

    pozdr
    Przemek