  • 1. Data: 2011-01-24 12:17:25
    Temat: Brief pierwszy właściciel i auto wyrejestrowane 2008 roku
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    Witajcie
    Jest to możliwe, żeby gościu wyrejestrował auto w 2008 roku? I do tej
    pory nie jeździł? Dziwna sprawa, jak dla mnie, a może nie wszystko jest
    odnotowywane w papierach? Nie znam się na kwestiach prawnych/papierowych
    zawsze się w tym gubię. Obecnie auto stoi w komisie niemieckim po
    oględzinach dochodzę do wniosku, że jest bezwypadkowe i w świetnym
    stanie. Niestety nie mogę się nic więcej dowiedzieć dlaczego zostało
    wyrejestrowane w 2008 roku. Może ktoś z Was ma doświadczenie w tym temacie.

    --
    krzysiek82