  • 51. Data: 2011-01-27 18:04:55
    Temat: Re: Nakładki na wycieraczki?
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 24 Jan 2011 22:40:00 +0100, Yans van Horn napisał(a):

    > Ja akurat jakiś miesiąc temu zaryzykowałęm i kupiłem pierwsze płaskie...
    > narazie wrażenia zdecydowanie pozytywne.

    Ja też taki emiałem przez dwa miesiące w Berlingo. Teraz jobami rzucam.

    --
    ___________ (R)

  • 52. Data: 2011-01-27 18:50:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marcin Stankiewicz" <e...@...sigu.invalid> wrote in message

    > Ale jakie gumy, i gdzie sobie te gumy wsadzi :) ?

    No kolega się skarży, że w swoim VW ma nietypowe uchwyty piór
    wycieraczek i nie może łatwo dobrać nowych piór w markecie...
    Kombinuje aby wciąż kupować badziewie na stacji/markecie
    zamiast oryginalnych piór VW i szuka jakichś adapterów/nakładek
    aby u spasowały uniwersalne pióra w ramię wycieraczki VW.

    Ja proponuję odwrotne podejście - kupić spowrotem oryginalne
    pióra VW (te które przez głupotę kiedyś wyrzucił) i potem zmieniać
    tylko wkłady (gumki) które można dokupić tanio do oryginalnych piór.
    Tak jak ja robię w swoich Hondach. Czegoś jeszcze nie rozumiesz?

  • 53. Data: 2011-01-28 09:13:25
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Thu, 27 Jan 2011 11:50:29 -0600, Pszemol na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > Czegoś jeszcze nie rozumiesz?

    Aha. To teraz wróć i poczytaj cały wątek jeszcze raz. Do tego modelu
    nie ma innego mocowania wycieraczek jak na bolec. Nie ma. Nawet w ASO.
    Więc gumki to sobie może zmieniać, ale na pewno nie w wycieraczkach.

    "Wolnoć Tomku / W swoim domku. Aleksander Fredro (1793 - 1876)"

  • 54. Data: 2011-01-28 09:48:03
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Marcin Stankiewicz" <e...@...sigu.invalid> napisał w wiadomości

    > Aha. To teraz wróć i poczytaj cały wątek jeszcze raz. Do tego modelu
    > nie ma innego mocowania wycieraczek jak na bolec. Nie ma. Nawet w ASO.
    > Więc gumki to sobie może zmieniać, ale na pewno nie w wycieraczkach.

    Szkoda czasu na "dyskusje" z tym ultra specem. Olej go.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 55. Data: 2011-01-28 21:46:04
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    w zyciu takich nie widzialem - jaka jest ich teoretyczna przewaga nad
    starymi piorkami?

  • 56. Data: 2011-01-28 22:10:29
    Od: spammtrapp <s...@g...pl>

    W dniu 2011-01-28 21:46, Michał Gut pisze:
    > w zyciu takich nie widzialem - jaka jest ich teoretyczna przewaga nad
    > starymi piorkami?

    Nizszy koszt wytworzenia przekładający się na wyższą cenę :( Tutaj takie
    masz:
    http://media.photobucket.com/image/valeo/cinek87/val
    eo_ultimate_blades.jpg

    Prostsza budowa, mniej elementów, wyższa cena. Teoretyczna przewaga?
    Rownomierne rozłożenie siły nacisku wycieraczki. Cichsza praca - są
    aerodynamiczne.

  • 57. Data: 2011-01-28 22:24:33
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:ihv9us$kg6$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
    >w zyciu takich nie widzialem - jaka jest ich teoretyczna przewaga nad
    >starymi piorkami?

    Mniej rdzewieją.
    I przynoszą więcej zysku producentowi, bo są 2-4 razy droższe.

  • 58. Data: 2011-01-29 01:52:47
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-01-28 09:13, Marcin Stankiewicz pisze:

    > Aha. To teraz wróć i poczytaj cały wątek jeszcze raz. Do tego modelu
    > nie ma innego mocowania wycieraczek jak na bolec. Nie ma. Nawet w ASO.
    > Więc gumki to sobie może zmieniać, ale na pewno nie w wycieraczkach.

    Możecie pokazać zdjęcie tych wycieraczek? Aż mi się nie chce wierzyć w
    to co czytam.

  • 59. Data: 2011-01-31 10:36:13
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Sat, 29 Jan 2011 01:52:47 +0100, Filip KK na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > Możecie pokazać zdjęcie tych wycieraczek?

    http://www.google.com/images?hl=pl&hs=pyq&rls=en&q=v
    aleo+xtrm

    "Siedliskiem przyjaźni jest serce, ale dochodzimy do niej drogą
    zrozumienia. John Ching - hsiung Wu"

  • 60. Data: 2011-01-31 16:38:59
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-01-25 18:10, spammtrapp pisze:

    > Zacznij czytać ze zrozumieniem:
    > "Oszczedzam na tym na czym tą oszczędność da się zauważyć."

    Zdefiniuj "da się zauważyć".

    Czy zakup za 500 zł zamiast 1000 jest zauważalny?

    Czy 100 zakupów po 5 zł zamiast 10?

    Otóż powszechnie wiadomo, że najłatwiej jest zaoszczędzić (oraz patrząc z drugiej
    strony - naciąć klienta) na wielu drobnych zakupach. Właśnie dlatego że większość
    konsumentów "nie zauważa różnicy" przy małych kwotach, albo macha na nie ręką.
    A ich znaczna liczba się kumuluje.
    Za to ceny towarów drogich wszędzie są dość podobnie - bo uważnie obserwowane.