  • 61. Data: 2011-02-01 14:19:15
    Temat: Re: Nakładki na wycieraczki?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marcin Stankiewicz" <e...@...sigu.invalid> wrote in message
    news:1wxyv270xvug4.asc9ni43xroo$.dlg@40tude.net...

    > Aha. To teraz wróć i poczytaj cały wątek jeszcze raz. Do tego modelu
    > nie ma innego mocowania wycieraczek jak na bolec. Nie ma. Nawet w ASO.

    A kto tu proponuje inne mocowanie? Nie ja!

    > Więc gumki to sobie może zmieniać, ale na pewno nie w wycieraczkach.

    Ja nie proponuje wycieraczek z innym mocowaniem niz na bolec.
    Ja proponuje odwiedzenie dobra ASO i popytanie czy sa dostepne
    gumowe wklady do piór i wymiana tylko tych wkladów a nie calych piór.

  • 62. Data: 2011-02-01 14:55:07
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Tue, 1 Feb 2011 07:19:15 -0600, Pszemol na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > A kto tu proponuje inne mocowanie? Nie ja!

    Oczywiście. Chcesz wymieniać pióra w płaskich wycieraczkach mocowanych na
    bolec ( popularnie zwane w Polsce bananami ), co jest niemożliwe, so ... ?

    > Ja proponuje odwiedzenie dobra ASO i popytanie czy sa dostepne
    > gumowe wklady do piór i wymiana tylko tych wkladów a nie calych piór.

    Ty, Hamerykaniec ... Ty widziałeś kiedyś wycieraczkę typu Valeo Xtrm ?
    Jak nie to przejdź się do jakiegoś Peep Boys, albo innego tjuning szopu i
    popatrz. A później idź i wymień gumy.

    "To, co zdobyliśmy największym trudem, najmocniej kochamy."

  • 63. Data: 2011-02-01 16:09:22
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    >
    > Ty, Hamerykaniec ... Ty widziałeś kiedyś wycieraczkę typu Valeo Xtrm ?
    > Jak nie to przejdź się do jakiegoś Peep Boys, albo innego tjuning szopu i

    Czy VW montuje takie tylko w swoich samochodach?

  • 64. Data: 2011-02-01 16:23:26
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    > Czy VW montuje takie tylko w swoich samochodach?

    Nie, dla Pszemola jest dostępna opcja wyboru rodzaju wycieraczek w czasie
    konfigurowania samochodu.

    --
    pozdrawiam
    kml