    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nakładki na wycieraczki?
    Date: Tue, 25 Jan 2011 10:26:51 +0100

    Użytkownik "Robert_J" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ihm3v8$2cm$1@news.onet.pl...

    > Ja nie wychodzę z takiego założenia, bo trudno mi się z nim zgodzić :-).
    > Nie można przyjąć że towar dwa razy droższy musi być dwa razy trwalszy.
    > Może być lepszej jakości. I MZ w przypadku tych wycieraczek tak właśnie
    > jest...

    Nie jest.
    Zwykłe, ale droższe wycieraczki uznanych firm spisują się dokładnie tak samo
    jako nowe.
    A kosztują dwa razy mniej i wytrzymują dwa razy dłużej bez zauważalnych wad.
    Zużycie zwykłej wycieraczki objawia się tym, że zaczyna lekko mazać, potem
    proces się nasila.

    A nie że ni z tego ni z owego nie wyciera dużej części szyby.

    >Opony za 400 zł sztuka wcale nie pojeżdżą dwa razy dłużej niż te za 200,
    >będą po prostu lepsze (przynajmniej teoretycznie ;-) )

    Problem w tym, jeśli do jakiegoś auta nagle musisz zacząć zakładać dwa razy
    droższe opony, ale wcale nie lepsze, tylko dlatego, że producent inne
    mocowanie wymyślił.

    > To naprawdę nie wiem o co biega. Ja jeden jedyny raz miałem mały problem,
    > ale to z powodu fabrycznego odkształcenia. Prawe pióro zostawiało
    > delikatny niedoczyszczony ślad pod miejscem mocowania.

    U mnie wariuje lewe, o prawym to wcale nie piszę, bo świadomie (w celu
    testowania) kupiłem tani badziew, który okazał się bublem od razu.