  • 11. Data: 2008-07-21 05:45:18
    Temat: Re: [Najtańszy CA?]
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 18 Jul 2008 09:30:36 +0000 (UTC), Jacek Kalinski napisał(a):
    > Był scalony. Ale nadal nie chciało to działać. Spędziłem nad tym ładnych
    > kilkanaście dni, po czym zrezygnowałem. Nie chciało mi się wnikać
    > dlaczego się tak dzieje. Wygenerowali mi później jeszcze raz drugi
    > certyfikat i też było to samo.

    Coś musiałeś robić źle... Mi zadziałało bez problemu :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 12. Data: 2008-07-22 07:48:43
    Od: "TaKeN TaKeNoWsKi" <t...@c...edu.pl>

    Witam
    To ja się dokleje :-)
    Gdzie można podpisac Certyfikat do postfixa ( TLS ) oraz ipop3s (SSL) aby
    outlook oraz thunderbird nie krzyczal ?
    Od razu mowie ze Thawte i Verisign odpada.
    Pozdr

  • 13. Data: 2008-07-22 08:04:35
    Od: Marcin Gondek <d...@e...net>

    TaKeN TaKeNoWsKi pisze:
> [...]
    > outlook oraz thunderbird nie krzyczal ?
    > Od razu mowie ze Thawte i Verisign odpada.

    A czemu odpada Thawte?
    https://www.thawte.com/ssl-digital-certificates/ssl1
    23/index.html?click=main-nav-products-ssl123

    Spokojnie wystarcza i cenę ma znośną.

    --
    Marcin Gondek / Drixter
    http://drixter.e-utp.net