  • 21. Data: 2012-05-18 15:57:05
    Temat: Re: Najlepsze auto na świecie za.... (Ranking)
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    kamil nabazgrał(a):

    > Ano chwilowo nie mam, inwestowanie i rachunki za paliwo nie idą w parze.
    > A poważnie, to MPS jest fajnym autem, z tym że za bardzo kompromisowym
    > moim zdaniem. Kwestia do czego potrzebujesz. :)

    Brat ma MPS-a i będzie chciał pewnie sprzedać bo jeździ nim tyle co kot
    napłakał, ale szkoda mu bo w tej cenie nic dobrego nie kupi i ma dylemat.
    Gdybym miał kasę to bym od niego odkupił ale chwilowo kryzys więc dalej będę
    się męczył swoim V40 :)

  • 22. Data: 2012-05-18 16:40:01
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bratPit" napisał w wiadomości
    >Astra F

    >Astra G

    A z jakim silnikiem ?
    Bo jezdzilem jedna kawalek ... miala cos skopane w zawieszeniu, nie
    wiem - wszystkie czy ta sztuka, no i silnik 1.6 powyzej 120 robil sie
    glosny.

    Nie, to zdecydowanie nie jest najlepsze auto :-)

    J.

  • 23. Data: 2012-05-18 21:06:27
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Lepiej P306. Przynajmniej nie biodegraduje się w oczach. Więc sumarycznie
    > wyjdzie taniej.

    to prawda, nie będziesz dawał zarobić blacharzom ale znów większe wydatki
    będą na zawieszenie, a to przód, a to belka, summarum wyjdzie podobnie,

    > Safrane. Albo XM. :P

    > Fakt. I potem długo długo nic. Zakładając, że chcemy coś w miarę świeżego.

    > Albo VelSatis. :P

    > Albo C6. :P

    mówiłem Ci już, że jesteś zboczony? ;p

    brat

  • 24. Data: 2012-05-18 21:30:30
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > A z jakim silnikiem ?

    no jak to jakim? ostatni mohikanin - 1.6, 8V, 75KM, nie do zajechania, ja w
    tej chwili mam >263kkm, jeżdżę na syntetyku, którego dolewam między
    wymianami co 15kkm ok 0,5L,
    http://www.spritmonitor.de/en/detail/178692.html
    nie widzę następcy, który miałby tak niskie koszty jeżeli chodzi o serwis,
    naprawy, ostatnio uszczelniali mi tył silnika (simering), wyjęli sprzęgło,
    sądziłem, że będzie do wymiany, mechanicy powiedzieli, że nie ma co
    wymieniać dobrego (jest oryginał) na nowe, poza tym robię obsługę jak w
    książce napisali, zmieniam hamulce, tłumiki, z rzadka coś w zawieszeniu... i
    nic, no nic się nie chce zepsuć ;-)

    > Bo jezdzilem jedna kawalek ... miala cos skopane w zawieszeniu, nie wiem -
    > wszystkie czy ta sztuka,

    nie wiem czy mówimy o tym samym, typowe przy większych przebiegach - stuki
    przekładni kierowniczej lub kolumny przy małych prędkościach na dużych
    dziurach, niesłyszalne przy "normalnej" jeździe nawet po kiepskich drogach,

    > no i silnik 1.6 powyzej 120 robil sie glosny.

    to typowe, słabe wygłuszenie, słaby silnik więc krótka skrzynia i
    konieczność kręcenia go wysoko,
    do jazdy po autostradach zdecydowanie 1.8-16V 115KM, 2.0-16V 136KM, 2.0T
    190-200KM,

    > Nie, to zdecydowanie nie jest najlepsze auto :-)

    no pewnie, że nie jest :-)

    brat

  • 25. Data: 2012-05-18 21:48:42
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-05-18 21:06, bratPit pisze:
    > mówiłem Ci już, że jesteś zboczony? ;p

    A bo to raz? :>

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 26. Data: 2012-05-18 23:26:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 18 May 2012 21:30:30 +0200, bratPit napisał(a):
    > no jak to jakim? ostatni mohikanin - 1.6, 8V, 75KM, nie do zajechania,

    Przeciez to sie do jezdzenia nie nadaje, jak mozna to nazwac "najlepsze" ?
    :-)

    > nie wiem czy mówimy o tym samym, typowe przy większych przebiegach - stuki

    Nie, calkiem maly przebieg - jak sie w zakrecie hamuje i przod juz
    przysiadzie, to jakby zaciesnial skret. Trzeba kierownice prostowac.
    Az niebezpieczne to bylo.

    > to typowe, słabe wygłuszenie, słaby silnik więc krótka skrzynia i
    > konieczność kręcenia go wysoko,
    > do jazdy po autostradach zdecydowanie 1.8-16V 115KM, 2.0-16V 136KM, 2.0T
    > 190-200KM,

    Ale ja o 1.6 16V pisze. silnik juz nie taki slaby, wygluszenie nawet dobre,
    110 jedzie sie przyjemnie, a 125 juz mniej.

    J.

  • 27. Data: 2012-05-19 00:21:10
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Przeciez to sie do jezdzenia nie nadaje, jak mozna to nazwac "najlepsze" ?
    > :-)

    ojj no może nie do jeżdżenia, a do poruszania się z pkt. A do B, no i do
    wyprzedzania nie za bardzo - szczególnie z włączoną klimatyzacją ;-)
    poza tym to kategoria eco miała być :-)

    > Nie, calkiem maly przebieg - jak sie w zakrecie hamuje i przod juz
    > przysiadzie, to jakby zaciesnial skret. Trzeba kierownice prostowac.
    > Az niebezpieczne to bylo.

    to coś musiało być skopane, bo zawieszenie rzeczywiście dość toporne jest,
    ale w zachowuje się pewnie i przewidywalnie,

    > Ale ja o 1.6 16V pisze. silnik juz nie taki slaby, wygluszenie nawet
    > dobre,
    > 110 jedzie sie przyjemnie, a 125 juz mniej.

    bo te same skrzynie są (F13)... bywały też zestawienia z dłuższymi
    przełożeniami w 16V - różnica przy tych samych obrotach na V biegu była
    jakieś 10km/h,
    u mnie do ok 120 jest całkiem przyjemnie ale trochę pracy w wygłuszenie
    włożyłem, a gdybym miał garaż to jeszcze pewnie dużo udało by się poprawić,

    brat

  • 28. Data: 2012-05-19 00:25:41
    Od: V-Tec <v...@u...gazeta.pl>

    W dniu 2012-05-17 18:08, Michał pisze:
    > Ranking - wpisywać co przyjdzie do głowy (generalnie używane) :),
    [..]

    a jeszcze kilka lat temu pojawiłyby się w odpowiedziach granada i kappa :)

    W.

  • 29. Data: 2012-05-19 16:30:56
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    V-Tec <v...@u...gazeta.pl> napisał(a):

    > [..]
    >
    > a jeszcze kilka lat temu pojawiłyby się w odpowiedziach granada i kappa :)
    >

    > W.

    świat się zmienia, teraz wszędzie astra ;)

    ale miejsce na kappę jest w przedziale 5k pln

  • 30. Data: 2012-05-19 21:08:44
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 19 May 2012 00:25:41 +0200, V-Tec napisał(a):

    > a jeszcze kilka lat temu pojawiłyby się w odpowiedziach granada i kappa :)

    I to we wszystkich kategoriach ;D

    --