  • 11. Data: 2012-05-18 15:23:03
    Temat: Re: Najlepsze auto na świecie za.... (Ranking)
    Od: megrims <m...@i...pl>

    (ciach)

    Mój typ to

    XC2V Flypmode.
    Jako jedyne wyposażenie dodatkowe to M134.

    :D

  • 12. Data: 2012-05-18 15:30:02
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 17/05/2012 20:03, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:

    > Strasznie tendencyjnie :-)))
    >
    > I dlaczego do 95k lepsza impreza od Lancera ?

    Przynajmniej brzmi jakoś, a nie jak pedalski przecinak!

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 13. Data: 2012-05-18 15:31:34
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Tomasz Pyra nabazgrał(a):

    > Swift GTI

    Mazda 323

    > Honda Civic Type-R

    Mazda RX8

    > Mitsubishi Lancer EVO

    Mazda 3 MPS

    > Subaru Impreza WRX STi

    Mazda 6 MPS

  • 14. Data: 2012-05-18 15:34:49
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 18/05/2012 14:31, Chris wrote:
    > Tomasz Pyra nabazgrał(a):

    > Mazda 323

    Jeśli BG 1.8 DOHC, to tak.

    > Mazda RX8

    RX8 za 20k? Po co ci rozbita albo z padniętym silnikiem? :)

    > Mazda 3 MPS

    3MPS > EVO? Jechałes kiedyś jednym i drugim?

    > Mazda 6 MPS

    Hehe, to też dobre. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 15. Data: 2012-05-18 15:37:01
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    kamil nabazgrał(a):

    > Jeśli BG 1.8 DOHC, to tak.
    > RX8 za 20k? Po co ci rozbita albo z padniętym silnikiem? :)
    > 3MPS > EVO? Jechałes kiedyś jednym i drugim?
    > Hehe, to też dobre. :)

    All for fun choć 6 MPS znam i to dobrze i wcale tak nie odstaje od reszty a
    powiedział bym że jest porównywalne choć Subaru lepiej brzmi :)

  • 16. Data: 2012-05-18 15:38:22
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 18/05/2012 14:37, Chris wrote:
    > kamil nabazgrał(a):

    > All for fun choć 6 MPS znam i to dobrze i wcale tak nie odstaje od
    > reszty a powiedział bym że jest porównywalne choć Subaru lepiej brzmi :)

    Kwestia do czego, MPS6 do wożenia dzieci do szkoły, STI do wożenia
    dzieci do szkoły i wszystkiego innego. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 17. Data: 2012-05-18 15:41:57
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    kamil nabazgrał(a):

    > Kwestia do czego, MPS6 do wożenia dzieci do szkoły, STI do wożenia dzieci
    > do szkoły i wszystkiego innego. ;)

    Jedyne w czym odstaje to chyba tylko napęd co do reszty to już nie jest tak
    żle

  • 18. Data: 2012-05-18 15:43:18
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 18/05/2012 14:41, Chris wrote:
    > kamil nabazgrał(a):

    > Jedyne w czym odstaje to chyba tylko napęd co do reszty to już nie jest
    > tak żle

    Cięższa, sporo wolniejsza, hamulce itp. Z zalet wyposażenie i komfort,
    ale swoim subaru mogłem dookoła szefa 6 MPS dwa kółka zrobić, zanim
    ruszył z miejsca. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 19. Data: 2012-05-18 15:51:55
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    kamil nabazgrał(a):

    > Cięższa, sporo wolniejsza, hamulce itp. Z zalet wyposażenie i komfort, ale
    > swoim subaru mogłem dookoła szefa 6 MPS dwa kółka zrobić, zanim ruszył z
    > miejsca. :)

    Można odciążyć, wolniejsza gdzie ??, hamulce ma dobre .. wyp i komfort w tej
    cenie bardzo dobry.
    Skoro masz Subaru to nie ma co dyskutować :) na pewno Subaryna jest lepsza
    ale nie aż tak bardzo ...

  • 20. Data: 2012-05-18 15:53:12
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 18/05/2012 14:51, Chris wrote:
> [...]
    > tej cenie bardzo dobry.
    > Skoro masz Subaru to nie ma co dyskutować :) na pewno Subaryna jest

    Ano chwilowo nie mam, inwestowanie i rachunki za paliwo nie idą w parze.

    A poważnie, to MPS jest fajnym autem, z tym że za bardzo kompromisowym
    moim zdaniem. Kwestia do czego potrzebujesz. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net