  • 1. Data: 2012-05-17 08:52:14
    Temat: Znowu coś na hetmańskiej dzisiaj o 7 rano.
    Od: megrims <m...@i...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=CJgV8BJNbVc

    Ja nie rozumiem o co chodzi. Parę miesięcy
    temu jakieś dzieciaki miały tam gruza.
    Owinęły się wokół słupa. Dzisiaj coś innego.
    Lodu raczej nie było.

  • 2. Data: 2012-05-17 10:25:38
    Temat: Re: Znowu coś na hetmańskiej dzisiaj o 7 rano.
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam serdecznie.

    megrims <m...@i...pl> napisał(a):
    > http://www.youtube.com/watch?v=CJgV8BJNbVc
    >
    > Ja nie rozumiem o co chodzi. Parę miesięcy
    > temu jakieś dzieciaki miały tam gruza.
    > Owinęły się wokół słupa. Dzisiaj coś innego.
    > Lodu raczej nie było.
    Zbyt szeroko i zbyt prosto dla niektórych: "dzieciaków".
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://speedyelise.fora.pl
    http://tunery.tv

  • 3. Data: 2012-05-17 11:07:23
    Od: ojciec <e...@p...pl>

    W dniu 2012-05-17 10:25, a...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:
    > Witam serdecznie.

    > Zbyt szeroko i zbyt prosto dla niektórych: "dzieciaków".
    > Pozdrawiam.
    >
    > Sebastian
    > http://speedyelise.fora.pl
    > http://tunery.tv

    Ja się więc pytam czemu w DE na wielu prostych nie ma ograniczeń
    prędkości i pomimo większej ilości samochodów/wielkości kraju, jest tyle
    samo wypadków co w PL? Prędkość to dodatek, coś musi być nie tak z
    jezdnią w tym miejscu, do tego gówniany stan opon i samochodu (pomimo
    pięknego srebrnego lakieru) i widać smutek na obrazkach;/

  • 4. Data: 2012-05-17 11:49:10
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 17 May 2012 08:52:14 +0200, megrims

    > Ja nie rozumiem o co chodzi.

    Ja też nie rozumiem co siedzi w głowie gościa, który kosztem czasu swojego
    i innych musi koniecznie wlepić się, a tym bardziej nagrywać wypadek. Czy
    te 2-3 sek. nacieszenia swych oczu jest warte generowania korka? :/

    --
    Pozdor Myjk
    http://rejestratory-trasy.pl

  • 5. Data: 2012-05-17 13:41:10
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Myjk

> [...]
    > swojego i innych musi koniecznie wlepić się, a tym bardziej nagrywać
    > wypadek. Czy te 2-3 sek. nacieszenia swych oczu jest warte generowania

    I w dodatku parkuje na trawie!