-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "bratPit" <k...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Najlepsze auto na świecie za.... (Ranking)
Date: Sat, 19 May 2012 00:21:10 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 44
Message-ID: <jp6i0p$4pc$1@inews.gazeta.pl>
References: <jp37p0$909$1@inews.gazeta.pl> <jp3o05$mik$1@inews.gazeta.pl>
<jp5n0a$rgk$1@inews.gazeta.pl> <jp680p$93k$1@inews.gazeta.pl>
<dq6o18mvovfl$.zuq5gi1vbkar$.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: 213.134.163.2
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1337379673 4908 213.134.163.2 (18 May 2012 22:21:13 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 18 May 2012 22:21:13 +0000 (UTC)
X-Antivirus-Status: Clean
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-User: swiniak77
X-Antivirus: avast! (VPS 120518-0, 2012-05-18), Outbound message
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2449994
[ ukryj nagłówki ]>>>>> *Kategoria Eco (dla tych co najlpesze=najtańsze w użytkowaniu):
>>>>> -najlepsze auto za 20k pln
>>>>Astra G
>>> A z jakim silnikiem ?
>> no jak to jakim? ostatni mohikanin - 1.6, 8V, 75KM, nie do zajechania,
>
> Przeciez to sie do jezdzenia nie nadaje, jak mozna to nazwac "najlepsze" ?
> :-)
ojj no może nie do jeżdżenia, a do poruszania się z pkt. A do B, no i do
wyprzedzania nie za bardzo - szczególnie z włączoną klimatyzacją ;-)
poza tym to kategoria eco miała być :-)
>>> Bo jezdzilem jedna kawalek ... miala cos skopane w zawieszeniu, nie
>>> wiem -
>>> wszystkie czy ta sztuka,
>> nie wiem czy mówimy o tym samym, typowe przy większych przebiegach -
>> stuki
>
> Nie, calkiem maly przebieg - jak sie w zakrecie hamuje i przod juz
> przysiadzie, to jakby zaciesnial skret. Trzeba kierownice prostowac.
> Az niebezpieczne to bylo.
to coś musiało być skopane, bo zawieszenie rzeczywiście dość toporne jest,
ale w zachowuje się pewnie i przewidywalnie,
>>> no i silnik 1.6 powyzej 120 robil sie glosny.
>> to typowe, słabe wygłuszenie, słaby silnik więc krótka skrzynia i
>> konieczność kręcenia go wysoko,
>> do jazdy po autostradach zdecydowanie 1.8-16V 115KM, 2.0-16V 136KM, 2.0T
>> 190-200KM,
>
> Ale ja o 1.6 16V pisze. silnik juz nie taki slaby, wygluszenie nawet
> dobre,
> 110 jedzie sie przyjemnie, a 125 juz mniej.
bo te same skrzynie są (F13)... bywały też zestawienia z dłuższymi
przełożeniami w 16V - różnica przy tych samych obrotach na V biegu była
jakieś 10km/h,
u mnie do ok 120 jest całkiem przyjemnie ale trochę pracy w wygłuszenie
włożyłem, a gdybym miał garaż to jeszcze pewnie dużo udało by się poprawić,
brat
Następne wpisy z tego wątku
- 19.05.12 00:25 V-Tec
- 19.05.12 16:30 Michał
- 19.05.12 21:08 Adam Płaszczyca
- 19.05.12 22:17 Michał
- 24.05.12 16:21 Jacek Rudowski
- 24.05.12 16:22 Jacek Rudowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- gov.pl - porównanie kosztów przejechania 100 km (II kwartał 2024)
- Suchoń z Czeciej Drogi twierdzi że nie będzie podatków od AUT SPALINOWYCH
- przyszłość wg Muska
- pedał gazu bez linki
- Kolejny EKOLOGICZNY samochód na widok którego Cavallino dostaje WHHURRRIII ;-)
- Zakaz wjazdu samochodami na parkingi wielopoziomowe?
- Ładowarka CAT 994H
- elektryczna Norwegia
- Podnieś rękę!
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
- skodeczka up
Najnowsze wątki
- 2024-10-18 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-10-18 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-10-18 Przeróbka na zgrzewarkę "równoległą"
- 2024-10-18 Ostrów Wielkopolski => Laravel PHP Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Data Scientist / Data Engineer (modele predykcyjne) <=
- 2024-10-18 doładowania 5zł
- 2024-10-17 Prośba o identyfikację komponentu
- 2024-10-17 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-10-17 Warszawa => Account Manager - Sprzedaż Usług Rekrutacyjnych <=
- 2024-10-17 Warszawa => Software Engineer .Net <=
- 2024-10-17 Warszawa => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-10-17 Lublin => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-10-17 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-10-17 Brat k.o.medianta