    From: "bratPit" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Najlepsze auto na świecie za.... (Ranking)
    Date: Sat, 19 May 2012 00:21:10 +0200

    > Przeciez to sie do jezdzenia nie nadaje, jak mozna to nazwac "najlepsze" ?
    > :-)

    ojj no może nie do jeżdżenia, a do poruszania się z pkt. A do B, no i do
    wyprzedzania nie za bardzo - szczególnie z włączoną klimatyzacją ;-)
    poza tym to kategoria eco miała być :-)

    > Nie, calkiem maly przebieg - jak sie w zakrecie hamuje i przod juz
    > przysiadzie, to jakby zaciesnial skret. Trzeba kierownice prostowac.
    > Az niebezpieczne to bylo.

    to coś musiało być skopane, bo zawieszenie rzeczywiście dość toporne jest,
    ale w zachowuje się pewnie i przewidywalnie,

    > Ale ja o 1.6 16V pisze. silnik juz nie taki slaby, wygluszenie nawet
    > dobre,
    > 110 jedzie sie przyjemnie, a 125 juz mniej.

    bo te same skrzynie są (F13)... bywały też zestawienia z dłuższymi
    przełożeniami w 16V - różnica przy tych samych obrotach na V biegu była
    jakieś 10km/h,
    u mnie do ok 120 jest całkiem przyjemnie ale trochę pracy w wygłuszenie
    włożyłem, a gdybym miał garaż to jeszcze pewnie dużo udało by się poprawić,

    brat