  • 31. Data: 2011-11-28 14:31:36
    Temat: Re: Nagrywarka
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/11/2011 14:24, Jacek wrote:

    > Rozumiem, ze nie masz jeszcze zony...
    > W takim razie zapamietaj, ze jak juz bedziesz zonaty, beda zblizaly sie
    > swieta, to bedac na zakupach odloz wlozony do koszyka plyn do mycia szyb na
    > polke i powiedz jej: "o ty durna! a w domu wody pod dostatkiem";)

    Ano fakt, bez ślubu i do tego z dzieckiem żyjemy, grzech pewnie jeszcze
    większy, niż umycie monitora samą wodą. Swoją drogą, u ciebie w domu
    tylko kobieta okna myje? Współczuję biedaczce, może gdybyś czasem jej
    pomógł zauważył byś różnicę między myciem okna, a przecieraniem monitora.

    Przyjmij po prostu do wiadomości, że żaden ekran LCD który mam i
    czyszczę w ten sposób od lat, nie ma smug.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 32. Data: 2011-11-28 14:43:01
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Mon, 28 Nov 2011 14:31:36 +0000, kamil napisał(a):

> [...]
    >
    > Przyjmij po prostu do wiadomości, że żaden ekran LCD który mam i
    > czyszczę w ten sposób od lat, nie ma smug.

    Kamilu.
    Reasumujac powiem, ze sa odpowiednie rzeczy do odpowiednich rzeczy.
    Zawsze mozesz umyc wlosy Ludwikiem...
    A co? Ja nie moge? Ja wam pokaze, ze moge.
    Nie podniecaj sie tym, ze wspomnialem o zonie.:)
    A co do mnie to tez myje okna.:)

  • 33. Data: 2011-11-28 14:43:39
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/11/2011 14:43, Jacek wrote:

> [...]
    > Zawsze mozesz umyc wlosy Ludwikiem...
    > A co? Ja nie moge? Ja wam pokaze, ze moge.
    > Nie podniecaj sie tym, ze wspomnialem o zonie.:)

    Jacku, reasumując powiem, że jeśli moje włosy będą wyglądały jak z
    reklamy szamponu po umyciu ludwikiem za złotówkę, to tak - będę nim myć.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 34. Data: 2011-11-28 15:03:30
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Mon, 28 Nov 2011 14:43:39 +0000, kamil napisał(a):

    > Jacku, reasumując powiem, że jeśli moje włosy będą wyglądały jak z
    > reklamy szamponu po umyciu ludwikiem za złotówkę, to tak - będę nim myć.

    Podziwam Twoj upor.
    Czy bedziesz myl zeby tanim wybielaczem do firan, bo jest tani i wybiela?

  • 35. Data: 2011-11-28 15:07:50
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/11/2011 15:03, Jacek wrote:

    > Podziwam Twoj upor.
    > Czy bedziesz myl zeby tanim wybielaczem do firan, bo jest tani i wybiela?

    Ja twój również, trzeba być naprawdę upartym osłem z poczuciem misji
    żeby udowadniać innym, że coś co z powodzeniem sprawdza się u nich od
    wielu lat, nie działa, podpierając się przy tym z tyłka wyciągniętymi
    analogiami.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 36. Data: 2011-11-28 17:29:35
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Mon, 28 Nov 2011 15:07:50 +0000, kamil napisał(a):

> [...]
    > żeby udowadniać innym, że coś co z powodzeniem sprawdza się u nich od
    > wielu lat, nie działa, podpierając się przy tym z tyłka wyciągniętymi

    Bywaj.

  • 37. Data: 2011-11-28 17:34:50
    Od: Jacek <a...@o...pl>

> [...]
    > żeby udowadniać innym, że coś co z powodzeniem sprawdza się u nich od
    > wielu lat, nie działa, podpierając się przy tym z tyłka wyciągniętymi

    Jestes na tyle debilnym, zeby myc wlosy Ludwikiem i myc okna i monitory
    recznikiem nawilzonym woda z czajnika i mowisz o tym publicznie?
    Skoro tak, to pozdrawiam i zegnam.

  • 38. Data: 2011-11-28 17:46:15
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Animka napisa?(a):

    > A moje okna myte są płynem do okien i zawsze jakieś smugi zostają i
    > trzeba je doczyszczać.

    Rozciencz ten plyn z wodą, najlepiej taką jaką wlewasz do żelazka,
    1 porcja płynu na 2 porcje wody ;)

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 39. Data: 2011-11-28 18:21:02
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-11-28 15:43, Jacek pisze:
    > A co do mnie to tez myje okna.:)

    Moja koleżanka miała tak ślicznie umyte szyby w mieszkaniu, ze zapytałam
    ją czym myje. Powiedziała, że tylko wodą. A moje okna myte są płynem do
    okien i zawsze jakieś smugi zostają i trzeba je doczyszczać.
    Fakt, że u koleżanki nie pali się papierosów, więc u niej szyby się
    prawie zawsze błyszczą :-)

    animka
    --
    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w

  • 40. Data: 2011-11-28 18:27:19
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-11-28 12:59, kamil pisze:

    > Ależ młoda damo, taki język przystoi włochatemu golasowi z piwnym
    > brzuchem, a nie takiemu delikatnemu kwiatowi, jakim jest nasza grupowa
    > animka.

    Wasza młody towarzyszu to może być psinka w waszym towarzyszu mieszkaniu.

    animka