  • 121. Data: 2011-12-26 22:32:26
    Temat: Re: Nagrywarka
    Od: "LP" <u...@o...pl>

    Użytkownik "Animka"

    > Może byscie tak zmienili temat na swój

    Awykonalne - cały czas rozmawiamy na swój;)

    > bo ja już parę dni temu kupiłam nagrywarkę zewnętrzna na USB- Samsung.

    Nie miałem doświadczenia z zewnętrznymi, ale jedna wewnętrzna tej firmy
    padła mi zaraz po gwarancji a następną naprawiałem trzy razy, w końcu
    wymieniono mi ją na nową i znowu szwankuje. Może mam pecha, alboco;)?

    Pozdr.
    --
    LP

  • 122. Data: 2012-06-16 16:30:55
    Temat: Re: Chłopaki (się) myją (i) swoje monitory.
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "LP" napisał:

    > będzie 'ekranowany magnetycznie', to jeszcze przyciągnie nazad ...

    "Nazad"? Słoma wyłazi z butów burakowi.

    Remek

  • 123. Data: 2012-06-16 17:42:22
    Temat: Re: [OT] Chłopaki (się) myją (i) swoje monitory.
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Remek" napisał:

    > "Nazad"? Słoma wyłazi z butów burakowi.

    Piękne polskie słowo. A że o zabarwieniu ludycznym? W dobie "koko EURO" jak
    najbardziej na czasie. A z pewnością lepiej wygląda w piśmie, niż potworki
    typu "spowrotem".
    I jako leguralny warszawiak nie zgadzam sie z tem, żeby elementy
    wiechowszczyzny zaliczać do "buractwa". "Taka wasza w te i nazad..."

    JoteR

  • 124. Data: 2012-06-18 23:44:14
    Od: "LP" <u...@g...pl>

    Użytkownik "JoteR"

> [...]
    > I jako leguralny warszawiak nie zgadzam sie z tem, żeby elementy
    > wiechowszczyzny zaliczać do "buractwa". "Taka wasza w te i nazad..."

    Wiecha? Nie tykać! Gość zaprzęgnie swój superkomputer ("Bo wiedza uczy
    ludzi mechanicznem przyrządem się posługiwać kiedy nie ma innego wyjścia")
    wysili makówkę, przetłumaczy tekst na ichni i abarot za kolejne pół roku
    błyśnie nową myślą złotą!
    (Na ten przykład o ciesielstwie;)

    --
    LP