  • 11. Data: 2010-05-03 20:44:11
    Temat: Re: Nagrywanie DVD-RAM sfiksowalo
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-05-03 22:33, Norbert pisze:
    > A gdzie ta opcje znajde w Nero 6? Przejrzalem ustawienia programu i
    > kompilacji i nie widze, osleplem chyba :/

    Kurczę, na tym kompie nie mam Nero.... tak bym Cię za rękę poprowadził.
    Jak pokażesz już mu co ma nagrywać, na tym ostatnim ekranie, gdzie
    wybierasz prędkość zapisu, nadajesz etykietę płycie.

    Znalazłem taki screen:
    http://www.helsinki.fi/atk/neuvonta/ohjehakemisto/pi
    cs/nero-image2.jpg

    Wg tego obrazka to będzie "Options" przy wyborze nagrywarki.

  • 12. Data: 2010-05-04 17:26:39
    Od: MAR <m...@s...org>

    W dniu 2010.05.02 18:51, Norbert pisze:
    > Wlasciwosci napedu z wlozona plyta DVD-RAM:
    >
    > http://img163.imageshack.us/img163/2603/zrzutekranu1
    w.png

    Czyli płyta jest sformatowana/nagrana.

    > Okno kasowania plyty w InCD:
    >
    > http://img163.imageshack.us/img163/2474/zrzutekranu2
    c.png

    > Okno formatowania wyglada podobnie.

    A jakie są efekty kasowania i formatowania ?

    --
    Mar

  • 13. Data: 2010-05-04 22:17:09
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Dnia Tue, 04 May 2010 19:26:39 +0200, MAR napisał(a):

    w.png

    > Czyli płyta jest sformatowana/nagrana.

    Jedna nagrana, druga nowa - obie identyczny efekt.

    c.png

    > A jakie są efekty kasowania i formatowania ?

    Nie da sie kasowac i formatowac, jak widac na obrazku brak odpowiednich
    "przyciskow" i komunikat, ze rodzaj dysku _jeszcze_ nie jest obslugiwany.

    --
    pozdrawiam
    Norbert